Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Özel eğitimde robot kullanımı

31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 Ekim 2021

Zihin yetersizliği olan çocuklara yönelik cinsel istismarı önleme programları [Sexual abuse prevention programs towards children with intellectual disabilities]

Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi [Ankara International Congress on Scientific Research-II], Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mart 2020, ss.943-951

Zihin yetersizliği olan bir çocuğa cinsel istismardan korunma becerisinin öğretimi: Bir vaka çalışması [Teaching protection skill from sexual abuse to a child with intellectual disabilities: A case study]

Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi [Ankara International Congress on Scientific Research-II], Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mart 2020, ss.952-959

Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin ve Ailelerin Okuma Destek Programının Etkileri Konusundaki Görüşleri

International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE’19), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.83-93

Müdahaleye Tepki Modeli: Tarihçesi ve Uygulamaları

29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası/Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019

Geçmişten Günümüze Ulusal Özel Eğitim Kongresi

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.1-235 Sürdürülebilir Kalkınma

Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerde not tutma becerilerinin geliştirilmesi

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.151-152

Türkiye’de Özel Öğrenme Güçlüğü Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017

Özel gereksinimli çocukların yasal hakları konusunda ailelerin farkındalıkları

26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.19

Attitudes towards reading expressed by Turkish elementary school students with learning disabilities

World Congress on Special Needs Education (WCSNE-2015), Philadelphia, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Ağustos 2015

A test development project for oral reading skills and reading comprehension of Turkish students with specific learning disabilities

World Congress on Special Needs Education (WCSNE-2015), Philadelphia, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Ağustos 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Comparison of the views of intellectual disability education teacher candidates towards inclusion

ISEI Regional Conference: Early Intervention to Promote Child Development and Mental Health: From Institutional Care to Family Environment, St. Petersburg, Rusya, 01 Temmuz 2013 - 03 Nisan 2014

Views of teacher candidates towards inclusion

5th International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013

Using Response Cards on the Active Participation and Correct Responses of Students With ID

Council for Exceptional Children (CEC) 2013 Convention and Expo, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 3 - 06 Nisan 2013

Examining classroom management textbooks published in Turkey in terms of addressing individuals with disabilities

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Brussels, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, cilt.93, ss.906-910 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Kaynaştırma sınıflarının özellikleri

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012

Sayılarla Türkiye de okul öncesi özel eğitim

1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Okuma güçlüğü olan öğrenciler ve okuma motivasyonu üzerine bir araştırma

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011

Erken çocuklukta okuma yazma öğretiminin önemi

19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009

Improving fluency skills of struggling readers in after school programs

Council for Exceptional Children (CEC) 2009 Convention and Expo, Seattle, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Nisan 2009

After school programs The impact on reading achievement of struggling readers

Council for Exceptional Children (CEC) 2009 Convention and Expo, Seattle, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Nisan 2009

Improving outcomes for struggling readers Utilizing repeated reading in after school programs

Council for Exceptional Children (CEC) 2008 Convention and Expo, Boston, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Nisan 2008

Improving fluency for elementary readers Evidence from multiple intervention studies

Council for Exceptional Children (CEC) 2008 Convention and Expo, Boston, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Nisan 2008

Collaboration and authorship trends in special education research 1975 to present

Council for Exceptional Children (CEC) 2008 Convention and Expo, Boston, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Nisan 2008

Programs for juveniles with special needs in correctional facilities International perspectives

Council for Exceptional Children (CEC) 2008 Convention and Expo, Boston, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Nisan 2008

An effective approach to reading instruction in inclusive classrooms Peer assisted learning strategies

Annual Teacher Education Division (TED) Conference of Council for Exceptional Children (CEC), Milwaukee, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Kasım 2007

A critical reading skill for students with disabilities Fluency

Annual Teacher Education Division (TED) Conference of Council for Exceptional Children (CEC), Milwaukee, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Kasım 2007 Sürdürülebilir Kalkınma

History and development of special education in Turkey

Council for Exceptional Children (CEC) 2007 Convention and Expo, Louisville, Kentucky, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Nisan 2007

Single case designs in special education research Recent trends and contributions

Council for Exceptional Children (CEC) 2007 Convention and Expo, Louisville, Kentucky, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Nisan 2007

Kitap & Kitap Bölümleri

Özel Öğrenme Güçlüğü ve Matematik

Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale, Melekoğlu, Macid Ayhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-19, 2022

Özel öğrenme güçlüğü ve yazma problemleri

Disgrafi - yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale, Melekoğlu Macid Ayhan, Öğülmüş Kürşat, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-12, 2021

İlk Okuma Yazma Öğretimine Genel Bakış ve Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi.

Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan ve Anılan Hüseyin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-17, 2021

Türkçe öğretimi ve özel eğitim

Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-14, 2021

İlk okuma yazma öğretimine genel bakış ve özel eğitimde ilk okuma yazma öğretimi

Özel eğitimde ilk okuma yazma öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-17, 2021

Türkçe Öğretimi ve Özel Eğitim

Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan ve Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-14, 2021

Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere yönelik Türkçe öğretim teknikleri/stratejileri

Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.501-554, 2021

Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere yönelik ilk okuma yazma öğretim teknikleri/ stratejileri

Özel eğitimde ilk okuma yazma öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.305-342, 2021

Özel eğitime gereksinimi olan çocuklar için eğitsel oyunların uyarlanması

İlkokul eğitiminde eğitsel oyunlar ve güncel uygulamalar, M. Alkış Küçükaydın, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.19-34, 2020

Zihin yetersizliği ve otizm spektrum bozukluğu hakkında yasal düzenlemeler

Zihin yetersizliği ve otizm spektrum bozukluğu, Melekoğlu, Macid Ayhan Sönmez Kartal, Mine, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.257-287, 2019

Özel eğitimde yasal düzenlemeler ve özel eğitim hizmetleri

Özel Eğitim, Melekoğlu Meral, Sönmez Kartal Mine, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.47-84, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğrenme Güçlüğü Olan Bireylerde Dil Özellikleri

Yetersizliği Olan Bireylerin Dil ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi, Funda Acarlar, Özlem Diken, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.157-177, 2019

Özel öğrenme güçlüğüne giriş

Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-33, 2019

Özel eğitimde ekip çalışması ve özel eğitim ortamları

Özel Eğitim, Aksoy Veysel, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.143-170, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğrenme güçlüğü olma riski taşıyan öğrencilere yönelik değerlendirme süreçleri

Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.87-108, 2019

Özel öğrenme güçlüğüne giriş

Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-33, 2018

İletişim ve okuma-yazma arasındaki ilişki [The relationship between communication and literacy]

Ağır yetersizliği olan öğrencilere iletişim becerilerinin öğretimi [Teaching communication skills to students with severe disabilities], Melekoğlu Macid Ayhan, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.189-212, 2018

Özel eğitimde yerleştirme yaklaşımları ve en az sınırlandırılmış eğitim ortamı

Özel eğitimde bütünleştirme, Çitil Mahmut, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.21-39, 2018

Özel eğitimde ekip çalışması ve özel eğitim ortamları

Özel Eğitim, Aksoy Veysel, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.151-179, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Özel öğrenme güçlüğünün nedenleri ve özellikleri

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Melekoğlı Macid Ayhan, Sak Uğur, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.23-52, 2018

Öğrenme güçlüğü olma riski taşıyan öğrencilere yönelik değerlendirme süreçleri

Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.87-108, 2018

Bütünleştirmenin Temelleri

Özel Eğitimde Bütünleştirme, Dr.Mahmut ÇİTİL, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-20, 2018

Öğrenme Güçlüğü Riski Taşıyan Öğrencilere Yönelik Değerlendirme Süreçleri

Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklar, Macid Ayhan MELEKOĞLU, Orhan ÇAKIROĞLU, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.101-122, 2017

Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklar

Tüm Öğretmenlik Programları İçin Özel Eğitime Giriş, Asım ARI, Mine SÖNMEZ KARTAL, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.149-170, 2017

Özel Öğrenme Güçlüğüne Giriş

Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklar, Macid Ayhan MELEKOĞLU, Orhan ÇAKIROĞLU, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.15-47, 2017

Özel Öğrenme Güçlüğünün Nedenleri ve Özellikleri

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Macid Ayhan MELEKOĞLU, Uğur SAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.23-52, 2017

Özel Öğrenme Güçlüğüne Giriş

Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklar, Macid Ayhan MELEKOĞLU, Orhan ÇAKIROĞLU, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.15-47, 2017

Öğrenme Güçlüğü Olma Riski Taşıyan Öğrencilere Yönelik Değerlendirme Süreçleri

Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklar, Macid Ayhan MELEKOĞLU, Orhan ÇAKIROĞLU, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.101-122, 2017

ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLMA RİSKİ TAŞIYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK DEĞERLENDİRME SÜREÇLERİ

ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÇOCUKLAR, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.101-122, 2016

Özel Eğitimde Ekip Çalışması ve Özel Eğitim Ortamları

Özel Eğitim, Aksoy Veysel, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.151-179, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE GİRİŞ

ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÇOCUKLAR, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.15-47, 2016

Öğrenme Güçlüğü Olma Riski Taşıyan Öğrencilere Yönelik Değerlendirme Süreçleri

Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.101-122, 2015

Özel Öğrenme Güçlüğüne Giriş

Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.15-47, 2015

Özel gereksinimli öğrencilerin ve geçerli eğitim dilini öğrenen (GEDÖ) öğrencilerin değerlendirilmesi

Sınıf içi değerlendirme Etkili ölçütlere dayalı etkili bir öğretim için ilke ve uygulamalar Classroom assessment principles and practice for effective standards based instruction by J H McMillan, Arı Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.375-420, 2015

Special education today in Turkey

Special education international perspectives Practices across the globe, Rotatori A. F., Bakken J. P., Burkhardt S., Obiakor F. E., Sharma U., Editör, Emerald Group Publishing, ss.529-557, 2014

Özel grupları yönetme

İlkokul öğretmenleri için sınıf yönetimi Classroom management for elementary teachers by C M Evertson E T Emmer, Aypay Ahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.211-243, 2013

Öğrenme güçlüğü, dikkat eksikliği/hiperaktivite bozukluğu, duygu/davranış bozukluğu

İlköğretimde Kaynaştırma, Diken İbrahim Halil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.89-118, 2010

Metrikler

Yayın

172

Atıf (WoS)

192

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

200

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

33

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

8

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları