Makaleler
55
Tümü (55)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (22)
ESCI (8)
Scopus (21)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (14)
2. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Performanslarının İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1583-1599, 2023 (TRDizin)
13. İşitme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik İşaret Dili Destekli Okuma Öğretimi Müdahalelerinin Kullanıldığı Araştırmaların İncelenmesi
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.930-940, 2021 (Hakemli Dergi)
14. İşitme yetersizliği olan öğrencilere yönelik işaret dili destekli okuma öğretimi müdahalelerinin kullanıldığı araştırmaların incelenmesi
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.930-940, 2021 (Hakemli Dergi)
15. The Impact of POW + C-SPACE Strategy on Story Writing Skills of Turkish Students with Specific Learning Disabilities
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.1, ss.287-305, 2021 (Hakemli Dergi)
20. Early Signs of Specific Learning Disabilities in Early Childhood
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.12, sa.1, ss.84-95, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
28. Türkiye’de Özel Öğrenme Güçlüğü Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Sakarya University Journal of Education
, cilt.9, sa.1, ss.83-106, 2019 (TRDizin)
31. Evaluation of the Status of Inclusive Education in Law and Practice in Turkey and the European Context (Kaynaştırma Eğitiminin Yasa ve Uygulamalardaki Durumunun Türkiye ve Avrupa Bağlamında Değerlendirilmesi)
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.1, ss.1-17, 2018 (Hakemli Dergi)
33. Review of the Studies on Writing Skills of Students with Specific Learning Disabilities in Elementary Education
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.18, sa.3, ss.443-469, 2017 (ESCI, TRDizin)
36. Kaynaştırma sınıflarındaki öğrencilerin derse katılım ve problem davranışlarının incelenmesi
Kesit Akademi Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.42-56, 2016 (Hakemli Dergi)
39. Stress and life satisfaction of Turkish college students
College Student Journal
, cilt.49, sa.2, ss.257-261, 2015 (Hakemli Dergi)
40. Dimensionality of the Turkish Version of the Self-Stigma of Seeking Help Scale: Results from Exploratory and Confirmatory Factor Analyses
INTERNATIONAL JOURNAL FOR THE ADVANCEMENT OF COUNSELLING
, cilt.37, sa.2, ss.105-116, 2015 (ESCI, Scopus)
42. Öğretmen adaylarının kaynaştırmayla ilgili olaylara bakışı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.16, sa.1, ss.19-33, 2015 (TRDizin)
43. Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmayla İlgili Olaylara Bakışı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.19-33, 2015 (TRDizin)
45. Characteristics of inclusive classrooms in Turkey
Journal of the International Association of Special Education
, cilt.15, sa.2, ss.24-30, 2014 (Hakemli Dergi)
46. SPECIAL EDUCATION TODAY IN TURKEY
SPECIAL EDUCATION INTERNATIONAL PERSPECTIVES: PRACTICES ACROSS THE GLOBE
, cilt.28, ss.529-557, 2014 (SSCI, Scopus)
47. Türkiye de Sınıf Yönetimi Kitaplarında Yetersizliği Olan Öğrencilere Bakış
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.1, ss.155-168, 2014 (TRDizin)
50. Erken çocukluk döneminde sesli okumanın eğitsel gelişime etkisi
Eğitimci Öğretmen Dergisi
, ss.21-23, 2012 (Hakemsiz Dergi)
52. The use of repeated reading in afterschool programs Improving outcomes for struggling elementary students with reading difficulties
British Journal of Arts and Social Sciences
, cilt.8, sa.2, ss.127-139, 2012 (Hakemli Dergi)
55. Peer supports as an alternative to individually assigned paraprofessionals in inclusive high school classrooms
RESEARCH AND PRACTICE FOR PERSONS WITH SEVERE DISABILITIES
, cilt.32, sa.4, ss.213-227, 2007 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
75
2. Öz belirleme öğrenme modeline dayalı çok öğeli okuduğunu stratejileri müdahalesinin özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin, okuduğunu anlama ve ÖZBÖM bilgi düzeyine olan etkisi: Ön bulgular
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
3. Lise Öğretmenlerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerinin Okul Yaşantılarına ve Beklentilere İlişkin Görüşleri
Uluslararası EJER Congress 2022, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
4. Yetersizliği olan ve olmayan bireylerin öz belirleme becerilerinin değerlendirilmesi: AIR öz belirlenim ölçeğinin Türkçe geçerlik ve güvenirlik çalışması
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
5. Özel eğitim alanında aile eğitimi ile ilgili gerçekleştirilmiş lisansüstü tez çalışmalarının gözden geçirilmesi
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
6. Özel gereksinimi çocuklarla yapılan etkileşimli kitap okuma müdahalelerinin incelenmesi
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
7. Duygu-davranış bozukluğu olan çocuklarla gerçekleştirilen müdahalelere ilişkin yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
8. Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan ilk ve ortaöğretim öğrencilerine yönelik uygulanan eğitsel müdahalelerin incelenmesi
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
9. Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin yazma becerilerine ilişkin müdahale çalışmalarının incelenmesi
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
10. Eğitimde bütünleştirme alanındaki bilimsel araştırmaların bibliyometrik bir analizi (1975-2020)
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
11. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarla fırsat öğretiminin kullanıldığı çalışmaların incelenmesi
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
12. Özel eğitimde robot kullanımı
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
14. Özel öğrenme güçlüğü olan öğrenciler için fen bilimleri öğretim uygulamaları
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
18. Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin öykü yazma becerilerini geliştirmeye yönelik olarak hazırlanan KDY+KOHESD öğretim paketi
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
19. ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERİNÖYKÜ YAZMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK OLARAK HAZIRLANAN KDYKOHESD ÖĞRETİM PAKETi
29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi Bilimsel Programı, İzmir, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
20. Müdahaleye Tepki Modeli: Tarihçesi ve Uygulamaları
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası/Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
21. Bellek Destekleyici Stratejilerden Anahtar Sözcük Stratejisinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin İlkokul Fen Kavramlarını Öğrenmesine Etkisi.
29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019
22. Üstun yetenekli çocuklarin eğitiminde hızlandırma uygulamasinin etkililiğini ve hızlandırmaya yönelik öğretmen göruşlerini değerlendiren çalışmalarin incelenmesi
VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
31. İşitme Yetersizliği Olan Öğrencilere Kaynaştırma Ortamlarında Uygulanan Akıcı Okuma Çalışmalarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.370, (Özet Bildiri)
33. Türkiye’de Özel Öğrenme Güçlüğü Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
35. Attitudes towards reading expressed by Turkish elementary school students with learning disabilities
World Congress on Special Needs Education (WCSNE-2015), Philadelphia, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)
36. A test development project for oral reading skills and reading comprehension of Turkish students with specific learning disabilities
World Congress on Special Needs Education (WCSNE-2015), Philadelphia, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)
37. Özel öğrenme güçlüğü olan çocukların okuma becerilerini değerlendirmek için standart bir sesli okuma testi geliştirme projesi Pilot araştırma sonuçları
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
38. Kaynaştırma sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma uygulamaları özyeterlikleri
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
39. İlköğretimde kaynaştırma dersinin sınıf öğretmeni adaylarının kaynaştırma uygulamaları özyeterliklerine ve kaynaştırmaya ilişkin görüşlerine etkisi
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
40. Kaynaştırma sınıflarında okuma öğretiminin geliştirilmesi Akran destekli okuma stratejileri
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
41. Development of an oral reading assessment tool for students with specific learning disabilities in Turkey
International Conference on Learning, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Temmuz 2014
42. Okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma becerilerinin değerlendirilmesinde kullanılan yöntemler Alanyazına bir bakış
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
43. Implementation of response to intervention model for specific learning difficulties and reading problems in early childhood Müdahaleye yanıt modelinin özel öğrenme güçlüğü ve okuma problemlerine yönelik olarak erken çocukluk döneminde uygulanması
International Congress on Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014
44. Comparison of the views of intellectual disability education teacher candidates towards inclusion
ISEI Regional Conference: Early Intervention to Promote Child Development and Mental Health: From Institutional Care to Family Environment, St. Petersburg, Rusya, 01 Temmuz 2013 - 03 Nisan 2014
45. Öğrencilerin tanınmasında ve problem davranışların belirlenmesinde resimlerin kullanılmasına yönelik eğitim programının öğretmen uygulamalarına etkisi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
46. Zihinsel yetersizliği olan öğrencilerle etkileşim projesinin zihin engelliler öğretmenliği programında uygulanmasının değerlendirilmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
47. İlkokul öğretmenlerinin özel gereksinimli öğrenciler ve kaynaştırma konusunda görüşlerinin incelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
48. İlkokul Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin okunabilirlik düzeylerinin öğrenme güçlüğü olan öğrenciler açısından değerlendirilmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
49. Sosyal bilimler atıf indeksine giren Türk dergilerinde yayınlanan özel eğitim makalelerinin incelenmesi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
50. Kaynaştırma sınıflarındaki öğrencilerin derse katılım ve problem davranışlarının incelenmesi Investigation of classroom participation and problem behaviors of students in inclusive classrooms
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2013
51. Views of teacher candidates towards inclusion
5th International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013
52. Using Response Cards on the Active Participation and Correct Responses of Students With ID
Council for Exceptional Children (CEC) 2013 Convention and Expo, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 3 - 06 Nisan 2013
54. Kaynaştırma sınıflarının özellikleri
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
55. Kaynaştırma sınıflarında öğretmen ve öğrenci davranışları arasındaki ilişki
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
56. Okuma problemi olan öğrencilerin akıcı okuma becerilerini geliştirmede tekrarlı okuma müdahalesinin uygulanması
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
57. Tekrarlı okuma müdahalesinin okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma becerileri üzerine etkisi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
58. Sayılarla Türkiye de okul öncesi özel eğitim
1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012
59. Erken çocukluk eğitiminde özel öğrenme güçlüğünün belirtileri ve erken müdahale sistemi olarak tanıma ve yanıt
1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012
60. Okuma güçlüğü olan öğrenciler ve okuma motivasyonu üzerine bir araştırma
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
61. Engelli bireylerle ilgili toplumsal farkındalık eğitimi ve etkileri Pilot araştırma
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
62. Farklı branşlardan öğretmen adayları için özel eğitim derslerinin etkililiğini geliştirmek amaçlı bir uygulama Özel gereksinimli öğrencilerle etkileşim projesi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
63. Öğrenme yetersizliği olan öğrencilerin tanılanmasında müdahaleye yanıt verme modeli
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009
64. Erken çocuklukta okuma yazma öğretiminin önemi
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009
65. Improving fluency skills of struggling readers in after school programs
Council for Exceptional Children (CEC) 2009 Convention and Expo, Seattle, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Nisan 2009
66. After school programs The impact on reading achievement of struggling readers
Council for Exceptional Children (CEC) 2009 Convention and Expo, Seattle, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Nisan 2009
67. ABD de genel eğitim ortamındaki öğrencilerin özel eğitim ihtiyacının belirlenmesinde müdahaleye yanıt verme response to intervention modeli
18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008
68. Improving outcomes for struggling readers Utilizing repeated reading in after school programs
Council for Exceptional Children (CEC) 2008 Convention and Expo, Boston, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Nisan 2008
69. Improving fluency for elementary readers Evidence from multiple intervention studies
Council for Exceptional Children (CEC) 2008 Convention and Expo, Boston, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Nisan 2008
70. Collaboration and authorship trends in special education research 1975 to present
Council for Exceptional Children (CEC) 2008 Convention and Expo, Boston, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Nisan 2008
71. Programs for juveniles with special needs in correctional facilities International perspectives
Council for Exceptional Children (CEC) 2008 Convention and Expo, Boston, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Nisan 2008
72. An effective approach to reading instruction in inclusive classrooms Peer assisted learning strategies
Annual Teacher Education Division (TED) Conference of Council for Exceptional Children (CEC), Milwaukee, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Kasım 2007
73. A critical reading skill for students with disabilities Fluency
Annual Teacher Education Division (TED) Conference of Council for Exceptional Children (CEC), Milwaukee, Wisconsin, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Kasım 2007
74. History and development of special education in Turkey
Council for Exceptional Children (CEC) 2007 Convention and Expo, Louisville, Kentucky, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Nisan 2007
75. Single case designs in special education research Recent trends and contributions
Council for Exceptional Children (CEC) 2007 Convention and Expo, Louisville, Kentucky, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Nisan 2007
Kitaplar
41
1. Özel Öğrenme Güçlüğü ve Matematik
Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale, Melekoğlu, Macid Ayhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-19, 2022
2. Tekrarlı okuma ve görsel anlama programı öğretmen kılavuzu
Pegem Akademi, Ankara, 2021
3. Sesli Okuma Becerisi ve Okuduğunu Anlama Testi - II (SOBAT - II)
Vize Akademik, Ankara, 2021
4. Tekrarlı okuma ve görsel anlama programı öğrenci çalışma kitabı
Pegem Akademi, Ankara, 2021
5. Özel öğrenme güçlüğü ve yazma problemleri
Disgrafi - yazma güçlüğü: Tanılama ve müdahale, Melekoğlu Macid Ayhan, Öğülmüş Kürşat, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-12, 2021
7. Türkçe öğretimi ve özel eğitim
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-14, 2021
8. İlk okuma yazma öğretimine genel bakış ve özel eğitimde ilk okuma yazma öğretimi
Özel eğitimde ilk okuma yazma öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-17, 2021
9. Türkçe Öğretimi ve Özel Eğitim
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan ve Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-14, 2021
10. Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere yönelik Türkçe öğretim teknikleri/stratejileri
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.501-554, 2021
11. Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere yönelik ilk okuma yazma öğretim teknikleri/ stratejileri
Özel eğitimde ilk okuma yazma öğretimi, Melekoğlu Macid Ayhan, Anılan Hüseyin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.305-342, 2021
12. Özel eğitime gereksinimi olan çocuklar için eğitsel oyunların uyarlanması
İlkokul eğitiminde eğitsel oyunlar ve güncel uygulamalar, M. Alkış Küçükaydın, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.19-34, 2020
13. Zihin yetersizliği ve otizm spektrum bozukluğu hakkında yasal düzenlemeler
Zihin yetersizliği ve otizm spektrum bozukluğu, Melekoğlu, Macid Ayhan Sönmez Kartal, Mine, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.257-287, 2019
14. Özel eğitimde yasal düzenlemeler ve özel eğitim hizmetleri
Özel Eğitim, Melekoğlu Meral, Sönmez Kartal Mine, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.47-84, 2019
15. Öğrenme Güçlüğü Olan Bireylerde Dil Özellikleri
Yetersizliği Olan Bireylerin Dil ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi, Funda Acarlar, Özlem Diken, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.157-177, 2019
16. Özel öğrenme güçlüğüne giriş
Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-33, 2019
17. Özel eğitimde ekip çalışması ve özel eğitim ortamları
Özel Eğitim, Aksoy Veysel, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.143-170, 2019
18. Öğrenme güçlüğü olma riski taşıyan öğrencilere yönelik değerlendirme süreçleri
Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.87-108, 2019
19. SOBAT SESLİ OKUMA BECERİSİ VE OKUDUĞUNU ANLAMA TESTİ
METEKSAN, Ankara, 2018
20. Özel öğrenme güçlüğüne giriş
Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-33, 2018
21. İletişim ve okuma-yazma arasındaki ilişki [The relationship between communication and literacy]
Ağır yetersizliği olan öğrencilere iletişim becerilerinin öğretimi [Teaching communication skills to students with severe disabilities], Melekoğlu Macid Ayhan, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.189-212, 2018
22. Özel eğitimde yerleştirme yaklaşımları ve en az sınırlandırılmış eğitim ortamı
Özel eğitimde bütünleştirme, Çitil Mahmut, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.21-39, 2018
23. Özel eğitimde ekip çalışması ve özel eğitim ortamları
Özel Eğitim, Aksoy Veysel, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.151-179, 2018
24. Özel öğrenme güçlüğünün nedenleri ve özellikleri
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Melekoğlı Macid Ayhan, Sak Uğur, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.23-52, 2018
25. Öğrenme güçlüğü olma riski taşıyan öğrencilere yönelik değerlendirme süreçleri
Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.87-108, 2018
26. Bütünleştirmenin Temelleri
Özel Eğitimde Bütünleştirme, Dr.Mahmut ÇİTİL, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-20, 2018
27. Öğrenme Güçlüğü Riski Taşıyan Öğrencilere Yönelik Değerlendirme Süreçleri
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklar, Macid Ayhan MELEKOĞLU, Orhan ÇAKIROĞLU, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.101-122, 2017
28. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklar
Tüm Öğretmenlik Programları İçin Özel Eğitime Giriş, Asım ARI, Mine SÖNMEZ KARTAL, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.149-170, 2017
29. Özel Öğrenme Güçlüğüne Giriş
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklar, Macid Ayhan MELEKOĞLU, Orhan ÇAKIROĞLU, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.15-47, 2017
30. Özel Öğrenme Güçlüğünün Nedenleri ve Özellikleri
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Macid Ayhan MELEKOĞLU, Uğur SAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.23-52, 2017
31. Özel Öğrenme Güçlüğüne Giriş
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklar, Macid Ayhan MELEKOĞLU, Orhan ÇAKIROĞLU, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.15-47, 2017
32. Öğrenme Güçlüğü Olma Riski Taşıyan Öğrencilere Yönelik Değerlendirme Süreçleri
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklar, Macid Ayhan MELEKOĞLU, Orhan ÇAKIROĞLU, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.101-122, 2017
33. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLMA RİSKİ TAŞIYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK DEĞERLENDİRME SÜREÇLERİ
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÇOCUKLAR, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.101-122, 2016
34. Özel Eğitimde Ekip Çalışması ve Özel Eğitim Ortamları
Özel Eğitim, Aksoy Veysel, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.151-179, 2016
35. ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE GİRİŞ
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÇOCUKLAR, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.15-47, 2016
36. Öğrenme Güçlüğü Olma Riski Taşıyan Öğrencilere Yönelik Değerlendirme Süreçleri
Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.101-122, 2015
37. Özel Öğrenme Güçlüğüne Giriş
Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar, Melekoğlu Macid Ayhan, Çakıroğlu Orhan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.15-47, 2015
38. Özel gereksinimli öğrencilerin ve geçerli eğitim dilini öğrenen (GEDÖ) öğrencilerin değerlendirilmesi
Sınıf içi değerlendirme Etkili ölçütlere dayalı etkili bir öğretim için ilke ve uygulamalar Classroom assessment principles and practice for effective standards based instruction by J H McMillan, Arı Asım, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.375-420, 2015
39. Special education today in Turkey
Special education international perspectives Practices across the globe, Rotatori A. F., Bakken J. P., Burkhardt S., Obiakor F. E., Sharma U., Editör, Emerald Group Publishing, ss.529-557, 2014
40. Özel grupları yönetme
İlkokul öğretmenleri için sınıf yönetimi Classroom management for elementary teachers by C M Evertson E T Emmer, Aypay Ahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.211-243, 2013
41. Öğrenme güçlüğü, dikkat eksikliği/hiperaktivite bozukluğu, duygu/davranış bozukluğu
İlköğretimde Kaynaştırma, Diken İbrahim Halil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.89-118, 2010
Metrikler
Yayın (WoS)
23
Yayın (Scopus)
21
Atıf (WoS)
192
H-İndeks (WoS)
8
Atıf (Scopus)
202
H-İndeks (Scopus)
7
Atıf (Scholar)
4
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
36
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
5
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
81
Proje
8
Tez Danışmanlığı
10