Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (25)
ESCI (7)
Scopus (22)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

2. Embedded instruction for young children: A systematic review and meta-analysis.

45th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International, 1 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

3. A comparison of twelve nonoverlap methods to estimate treatment effect in single-subject experimental research

45th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International, 1 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

9. Tek denekli araştırmalarda meta analiz ve etki büyüklüğü hesaplamaları.

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

10. Temel tepki öğretiminin dil gelişimi üzerindeki etkisi

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 Kasım - 10 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

14. Temel tepki öğretiminin farklı gelişim alanları üzerindeki etkisi

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

16. Evaluation of Virtual Reality Applications in the Field of Special Education

International Science and Technology Conference, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

22. Türkiye de Geçmişten Günümüze Özel Eğitim Öğretmeni Yetiştirme

XVIII ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Problem Davranışların Önlenmesi

XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar 34

1. OSB Değerlendirme: Davranışsal Değerlendirmeler

Otizm Spektrum Bozukluğunda Değerlendirme, Veysel Aksoy, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.215-256, 2022

2. Sınıf yönetimi ve davranış kontrolü

Tanıdan müdahaleye otizm spektrum bozukluğu, B. Sucuoğlu, H. Bakkaloğlu, & M. Ç. Ökcün-Akçamuş, Editör, viza Akademik, Ankara, ss.655-698, 2021

4. General and special education practices during the COVID-19 viral outbreak in Turkey.

Educational Practices during the COVID-19 Viral Outbreak: International Perspectives, Sahin, Ismail Shelley, Mack, Editör, ISTES Organization, Monument, ss.19-61, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Kalıcılık ve Genelleme

Uygulamalı Davranış Analizi, Dilek Erbaş Şerife Yücesoy-Özkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.459-488, 2020

6. Normalleştirmeden Kapsayıcı Eğitime: Tarihsel Gelişim

Kapsayıcı Eğitim: Özel Eğitimde Bütünleştirme, Hasan Gürgür, Salih Rakap, Editör, Pegem Akademi, ss.17-53, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Kaynaştırma Ortamlarında Uygulamalı Davranış Analizi

Kaynaştırma Ortamlarında Uygulamalar, Sema Batu, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.273-294, 2019

8. Erken Çocukluk Döneminde Geçiş

Özel Gereksinimli Çocuklar: Erken Çocukluk, Gelişim ve Öğrenme, Yeşim Fazlıoğlu, Hatice Şengül Erdem, Editör, Vize Basın Yayın, ss.247-282, 2019

10. Bakıma gereksinimi olan bireylerde davranış işlevinin belirlenmesi: İşlevsel değerlendirme

Etkili Davranış Yönetimi, Funda Aksoy, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.93-126, 2018

11. Sosyal yeterliğin geliştirilmesine temel oluşturan öğrenme kuramları.

Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi: Sosyal beceri yetersizliği gösteren çocuklar için, Vuran, Sezgin, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.42-62, 2018

12. Özel Gereksinimli Bireylerde İşlevsel Akademik Beceriler

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Elif Sazak, Editör, Pegem Akademi, ss.273-309, 2018

13. Çocuğunuzun sağlık özellikleri

0-6 yaş arası Down sendromlu çocuklar ve gelişimleri, Batu, Emine Sema, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.49-75, 2018

14. Yemek Yeme Becerileri

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi I, Nuray Öncül, İlknur Çiftçi, Editör, Vize Akademik, ss.54-117, 2018

15. Video Modelle Öğretim

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, İlknur Çifçi Tekinarslan Nuray Öncül, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.264-325, 2018

17. Uygun Davranışları Arttırma

Uygulamalı Davranış Analizi, Erbaş Dilek, Yücesoy-Özkan Şerife, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.271-334, 2017

18. Sosyal Yeterliğin Geliştirilmesine Temel Oluşturan Öğrenme Kuramları

Sosyal Yeterliklerin Geliştirilmesi Sosyal Beceri Yetersizliği Gösteren Çocuklar İçin, Vuran, Sezgin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.27-50, 2017

19. Hedef Davranışları Kaydetme ve Güvenirlik

Uygulamalı Davranış Analizi, Dilek Erbaş Şerife Yücesoy-Özkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-115, 2017

20. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan çocuklar ve özel eğitim hizmetleri

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okulöncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri (Eğitimciler/Uzmanlar için), Arzu Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-22, 2017

21. Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Çocuklarda Sosyal ve Duygusal Gelişim

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Öncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri, Arzu Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.88-113, 2017

22. Çıkarma İşlemleri

Özel Gereksinimli Öğrencilere Matematik Beceri ve Kavramlarının Öğretimini Planlama ve Uygulama, Oğuz Gürsel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.279-310, 2017

23. Toplama İşlemleri

Özel Gereksinimli Öğrencilere Matematik Beceri ve Kavramlarının Öğretimini Planlama ve Uygulama, Oğuz Gürsel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.239-278, 2017

24. Büyüme ve Motor Gelişim

Çocuk Gelişiminde Normal ve Atipik Gelişim, Cavkaytar, Atilla, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.50-77, 2016

25. Hastane Merkezli Gelişimsel Destek Programları

Çocuk Gelişiminde Program, Gültekin, Mehmet; Usta, İlker, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, ss.186-211, 2016

26. Bireyin gelişimi

Eğitim psikolojisi, Bayrak, Coşkun, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.34-73, 2016

27. Otizm spektrum bozukluğu farkındalık ve bilgilendirme seminerlerinin etkililiğinin test-tekrar test yöntemiyle değerlendirilmesi

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.326-382, 2015

28. Otizm spektrum bozukluğu olan bireylerde davranış yönetimi

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.171-213, 2015

29. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için bilimsel dayanaklı uygulamalar

Otizm Spektrum Bozukluğu, Cavkaytar, Atilla, Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.125-169, 2015

30. Otizm spektrum bozukluğu olan bireylerde davranış yönetimi.

Otizm Spektrum Bozukluğu Aile Bilgilendirme Rehberi, Cavkaytar, A., Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.67-82, 2014

31. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler için bilimsel dayanaklı uygulamalar

Otizm Spektrum Bozukluğu Aile Bilgilendirme Rehberi, Cavkaytar, Atilla, Editör, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, ss.53-65, 2014

32. Destek özel eğitim hizmetleri, tıbbi ve eğitsel rehabilitasyon.

Destek özel eğitim hizmetlerinin verimliliğinin araştırılması projesi-DESÖP, Cavkaytar, A., Editör, T.C. Aile ve Sosyal Politilkalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yayınları., Ankara, ss.119-176, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

33. Okul öncesi sınıflarda sınıf yönetimi ve problem davranışların kontrolü

Okul öncesinde kaynaştırma, Sucuoğlu, Bülbin; Bakkaloğlu, Hatice, Editör, Kök Yayıncılık., Ankara, ss.193-260, 2013
Metrikler

Yayın

104

Yayın (WoS)

26

Yayın (Scopus)

22

Atıf (WoS)

310

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

423

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

2390

H-İndeks (Scholar)

21

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1024

H-İndeks (Sobiad)

12

Atıf (Diğer Toplam)

77

Proje

17

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları