Prof. Dr. KÜRŞAT YENİLMEZ


EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Ortaöğretim Alan Öğretmenliği, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: WoS

Metrikler

Yayın

254

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

27

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

98

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

5187

H-İndeks (Scholar)

36

Atıf (TrDizin)

192

H-İndeks (TrDizin)

8

Atıf (Sobiad)

11

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

262

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1996 - 2001

1996 - 2001

Doktora

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik (Dr), Türkiye

1994 - 1996

1994 - 1996

Yüksek Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik (Yl) (Tezli), Türkiye

1990 - 1994

1990 - 1994

Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2001

2001

Doktora

Bulanık doğrusal programlama problemleri için yeni çözüm yaklaşımları ve duyarlılık analizi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik (Dr)

1996

1996

Yüksek Lisans

Simplisel kategoriler

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Ortaöğretim Alan Öğretmenliği

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2010 - 2015

2010 - 2015

Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2008 - 2010

2008 - 2010

Yrd. Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2002 - 2008

2002 - 2008

Yrd. Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

2001 - 2002

2001 - 2002

Öğretim Görevlisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

1994 - 2001

1994 - 2001

Araştırma Görevlisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

Makaleler

Tümü (116)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (5)
Scopus (11)
TRDizin (43)
Diğer Yayınlar (67)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. 2018 Öğretim Programı Doğrultusunda Hazırlanan 5. Sınıf Matematik Ders Kitabının K12 Matematiksel Alan Becerileri Bağlamında İncelenmesi

YENİLMEZ K., Körmutlu B.

21TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, ARCHITECTURE AND MATHEMATICAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, cilt.1, ss.18-20, (Özet Bildiri)

2025

2025

2. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİ ÜZERİNE TÜRKİYE’DEKİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ: BİR DÖKÜMAN ANALİZİ ÖRNEĞİ

YENİLMEZ K., Kızılkan Çoban Ş.

15th International Baskent Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 15 Mayıs 2025, cilt.1, ss.1449-1463, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

3. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Kızıl A., YENİLMEZ K.

MUNZUR 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 11 Nisan 2025, cilt.1, ss.219-230, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

4. ALTINCI SINIF MATEMATİK BECERİ TEMELLİ SORULARIN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BİLEŞENLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

YENİLMEZ K., Aydın K.

BINGOL 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Bingöl, Türkiye, 21 Mart 2025, cilt.1, ss.247-262, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

5. 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖZ-YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Bardakçı B., YENİLMEZ K.

ICSHSR 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Casablanca, Fas, 14 - 16 Mart 2025, cilt.1, ss.105-118, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

6. KIRSALDA MATEMATİK İLE İLGİLİ MAKALE VE TEZLERİN DOKÜMAN ANALİZİ İLE İNCELENMESİ

Bardakçı B., YENİLMEZ K.

ICSHSR 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Casablanca, Fas, 14 Mart 2025, cilt.1, ss.96-104, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

7. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ETKİNLİKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRME DURUMLARININ İNCELENMESİ

Başağaç İ., YENİLMEZ K.

ICSAS 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, İzmir, Türkiye, 07 Mart 2025, cilt.1, ss.148-159, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

8. 2018-2024 YILLARI ARASINDA YAPILAN LİSEYE GEÇİŞ SINAVI (LGS) MATEMATİK SORULARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BİLEŞENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

YENİLMEZ K., Zinciryıldız H.

EUROPEAN CONFERENCES 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Roma, İtalya, 01 Mart 2025, cilt.1, ss.44-58, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

9. KENT ve KIRSALDA ÖĞRENİM GÖREN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DUYUSUNA YÖNELİK ÖZ YETERLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ

Kayalı M. İ., YENİLMEZ K.

AKDENIZ 13th International Conference On Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 03 Ocak 2025, cilt.1, ss.14-26, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

10. KIRSALDA GÖREV YAPAN ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSLERİNDE ÖĞRETİM MATERYALLERİ KULLANABİLME DURUMLARININ İNCELENMESİ

Karğı S., YENİLMEZ K.

SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2024, cilt.1, ss.87-100, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

11. JOURNAL OF RESEARCH IN RURAL EDUCATION’ DA YAPILMIŞ KIRSAL BÖLGEDE MATEMATIK ALANINDAKI ÇALIŞMALARIN İNCELENMESI

Okuyan İ., YENİLMEZ K.

CUMHURIYET 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 23 Nisan 2024, cilt.1, ss.107-118, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

12. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BENLİK VE MATEMATİK KAYGILARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Taner F., YENİLMEZ K.

BALKAN 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Skopje, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, cilt.1, ss.627-637, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

13. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAREKÖKLÜ SAYILAR KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARININ İNCELENMESİ

Taner F., YENİLMEZ K.

BALKAN 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Skopje, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, cilt.1, ss.614-626, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

14. TAM SAYILAR KONUSUNDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ

Aydoğan M., YENİLMEZ K.

KARADENIZ 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Rize, Türkiye, 8 - 10 Mart 2024, cilt.1, ss.381-393, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

15. BEŞİNCİ SINIF MATEMATİK DERS KİTABINDA YER ALAN SORULARIN MATH TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

Toksoy S. N., YENİLMEZ K.

KARADENIZ 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Rize, Türkiye, 8 - 10 Mart 2024, cilt.1, ss.369-380, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

16. MATEMATİKSEL DÜŞÜNME İLE İLGİLİ İLİŞKİSEL TÜRDE YAPILMIŞ ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ

Başağaç İ., YENİLMEZ K.

AKDENIZ 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Mersin, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2024, cilt.1, ss.293-306, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

17. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KIRSALDA MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

Başağaç İ., YENİLMEZ K.

AKDENIZ 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Mersin, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2024, cilt.1, ss.277-292, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

18. KIRSALDA EĞİTİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARISINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

YENİLMEZ K., Körmutlu B.

ANADOLU 14th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Gaziantep, Türkiye, 16 - 18 Şubat 2024, cilt.1, ss.591-606, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

19. KIRSALDAKİ ÖĞRENCİLERİN LGS SINAV SORU TERMİNOLOJİSİNİ KAVRAMA BECERİLERİ

PARLAK A., YENİLMEZ K.

9th INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 10 Ağustos 2023, cilt.1, ss.67-87, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

20. İLKÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ (5-8) MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA GEOMETRİ KAVRAMLARININ SUNULUŞUNUN İNCELENMESİ

YENİLMEZ K., Körmutlu B.

5. International Anatolian Scientific Research Congress, Hakkari, Türkiye, 21 Temmuz 2023, cilt.1, ss.682-703, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

21. 5E ÖĞRENME MODELİ ÇERÇEVESİNDE ÜSLÜ İFADELER ÖĞRETİMİ: BİR DERS KİTABI İNCELEMESİ

Okuyan İ., YENİLMEZ K.

Balkan 8th International Conference on Social Sciences, Podgorica, Karadağ, 02 Temmuz 2023, cilt.1, ss.371-380, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

22. FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ALANINDAKİ E-TWİNNİNG PROJELERİNİN İNCELENMESİ

Akdağ H., YENİLMEZ K.

Balkan 8th International Conference on Social Sciences, Podgorica, Karadağ, 02 Temmuz 2023, cilt.1, ss.128-138, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

23. DOKUZUNCU SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ

YENİLMEZ H. G., YENİLMEZ K.

MUNZUR 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 09 Haziran 2023, cilt.1, ss.322-331, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

24. İSPAT YAPMAYA YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

UYGAN C., YENİLMEZ K.

MUNZUR 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2023, cilt.1, ss.332-343, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

25. KIRSALDA EĞİTİME İLİŞKİN SORUNLARIN BOYLAMSAL OLARAK İNCELENMESİ

Demir G., YENİLMEZ K.

ANADOLU 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2023, cilt.1, ss.149-164, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

26. LİSELERE GİRİŞ SINAVINDA YER ALAN SORULARIN SOLO TAKSONOMİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

YENİLMEZ K., Kağnıcı A.

SELCUK 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 19 Mayıs 2023, cilt.1, ss.436-451, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

27. MATEMATİKSEL SÜREÇ BECERİLERİ İLE İLGİLİ YAZILAN TEZLERİN İNCELENMESİ

YENİLMEZ K., Ünal E.

SELCUK 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 19 Mayıs 2023, cilt.1, ss.467-487, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

28. TÜRKİYE VE SİNGAPUR 7. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ

Demir G., YENİLMEZ K.

ANADOLU 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, ss.723-738, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

29. TÜRKİYE’DE ÜSLÜ İFADELER KONUSUYLA İLGİLİ YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

YENİLMEZ K., Kağnıcı A.

SELÇUK 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Konya, Türkiye, 10 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

30. Kırsal ve Kentsel Bölgelerdeki Matematik Öğretmenlerinin Kullandıkları Sınav Sorularının Bloom Taksonomisi Açısından Değerlendirilmesi

Altuner A., Yenilmez K.

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.11, (Özet Bildiri)

2021

2021

31. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Polinomlar Konusunda Akademik Başarılarının İncelenmesi

Yenilmez K., Yenilmez H. G.

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.22, (Özet Bildiri)

2019

2019

32. Ortaöğretim Matematik Ders Kitaplarındaki Coğrafya Alanıyla İlgili İçeriklerin İncelenmesi

YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.

2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1046-1052, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

33. Matematik Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Dünya Haritasında Görüldüğü Şekliyle Ülkelerin Yüzölçümlerine İlişkin Tahmin Becerileri Üzerine Bir İnceleme

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1038-1045, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

34. Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

YENİLMEZ K., sayar n.

2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

35. Sınıf Öğretmen Adaylarının Dijital Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.

2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.690-699, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanmaya İlişkin Yeterlik Algılarının İncelenmesi

BALBAĞ M. Z., YENİLMEZ K.

2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.673-679, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

37. Teknoloji Destekli Origami Etkinliklerinde Matematiksel Düşünme Becerilerinin Kullanımının İncelenmesi

küçükay s., YENİLMEZ K.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1434-1447, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

38. Ortaöğretim Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Akademik Başarılarının İncelenmesi

YENİLMEZ K., yenilmez h. g.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.52-59, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

39. Kırsal Bölgede Görev Yapan Matematik Öğretmenlerinin Sorunları

bağdat a., YENİLMEZ K.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.68-75, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

40. Ortaokul 7. Ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerinin İncelenmesi

yılmaz e. b., YENİLMEZ K.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1152-1157, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

41. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Kavram Karikatürlerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri

toy p., YENİLMEZ K.

1st International Science, Education, Art Technology Symposium, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.428-435, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

42. Kırsalda Görev Yapan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Materyal Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

çöplü f., YENİLMEZ K.

5th International Social and Education Sciences Studies Congress, 11 - 14 Temmuz 2019, ss.495-506, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

43. Ortaokul 5. Sınıf Matematik Ders Kitabı Etkinliklerinin Türkiye Yeterlilikler Çerçevesine Göre İncelenmesi

bek m., YENİLMEZ K.

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.878-884, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

44. STEM Eğitiminin Meslek Lisesi Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumları ve Öz-yeterlik Düzeylerine Etkisi

koçyiğit ş., YENİLMEZ K.

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.1232-1236, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

45. 8. Sınıf Matematik Uygulamaları Ders Kitabındaki Etkinliklerin Matematiksel Düşünmenin Bileşenleri Bağlamında Değerlendirilmesi

okuyucu i., YENİLMEZ K.

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.773-780, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

46. Kırsal Bölgelerde Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleğe Adaptasyon Süreçlerinin İncelenmesi

bek m., YENİLMEZ K.

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.830-835, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

47. Kırsalda Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematiksel Tahmin Becerilerinin İncelenmesi

aydoğdu i., YENİLMEZ K.

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.940-946, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

48. Meslek Lisesi Öğrencilerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri

koçyiğit ş., YENİLMEZ K.

International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.558-562, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

50. Öğretmen Adaylarının Kırsalda Çalışmaya Dair Kaygı Düzeyleri

altınok z., ünlüer i., YENİLMEZ K.

International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.573-578, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

51. Meslek Lisesi Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Matematik ve Mühendislik Mesleklerine Yönelik İlgilerinin Belirlenmesi

YENİLMEZ K., koçyiğit ş.

International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.552-557, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

52. İSTATİSTİKSEL İMPLİKATİF ANALİZ YÖNTEMİYLEKİŞİSEL MESLEKİ GELİŞİM ÇABALARI ÖLÇEĞİNİNFAKTÖR YAPISININ DEĞERLENDİRİLMESİ

TURĞUT M., YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.

9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

53. FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI

TURĞUT M., YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.

9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

54. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusunda Karşılaştığı Güçlüklerin İncelenmesi

YENİLMEZ K., kavuncu t.

6th World Congress on Educational and Instructional Studies, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

55. II. Dereceden Denklemler Konusuna Yönelik Bir STEM Etkinliği

koçyiğit ş., YENİLMEZ K.

I. International Educational Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

56. Meslek Lisesi Matematik Öğretmenlerinin STEM Etkinliklerine Yönelik Görüşleri

koçyiğit ş., YENİLMEZ K.

I. International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

57. Bir STEM Etkinliği: Tesla ve Edison Savaşı

koçyiğit ş., YENİLMEZ K.

I. International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

58. Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihinde Geçen Matematikçilerin Biyografilerine ve Önemlerine İlişkin Düşünceleri

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

61. Düşünme Eğitimi Dersinin Uygulanabilirliği ile İlgili Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

YENİLMEZ K., Dinç Y., Dinç B.

26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

62. FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STEM E YÖNELİK TUTUMLARI

YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.

5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

63. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MANTIKSAL DÜŞÜNME VEYANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

YENİLMEZ K., TURĞUT M.

5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

65. Matematik Öğretmeni Adaylarının Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

6th International Congress on New Trends in Education, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

66. An Analysıs Of 11th Grade Students’ Conceptual Knowledge On Some Special Numbers And Number Sets In Mathematics

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

67. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Etkimliklerinin İncelenmesi

YENİLMEZ K., UYGAN C.

6th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), 24 - 26 Nisan 2015, ss.65, (Özet Bildiri)

2015

2015

68. An Analysis of 11th Grade Students Conceptual Knowledge on Some Special Numbers and Number Sets in Mathematics

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

72. Öğretmen Adaylarının Rutin Ve Rutin Olmayan Türde Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

73. Birinci Sınıf Ders Kaynaklarının Matematik Öğretiminde Amaç Bağlamında İncelenmesi

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

74. The Perceptions of Science and Mathematics Teacher Candidates Towards the Concepts of “Equality, Inequality, Equivalence, Equation, Identity”

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

75. “Is It Better to Solve One Problem by Five Different Ways Than to Solve Five Different Problems by One Way?

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

77. Zihin Engellilere Matematik Öğretimine Yönelik Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Materyallerin İncelenmesi

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

78. Matematik Öğretmeni Adaylarının “Örnek, Alıştırma, Problem” Oluşturma Çalışmalarının İncelenmesi

YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

79. Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

80. Learning Difficulties of year seven students on whole numbers problems

YENİLMEZ K., BAĞDAT O.

1st Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

81. Öğretmen Adaylarının Zihin Engelli Bireylere Matematik Öğretimi Konusundaki Düşünceleri

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

82. Matematik Öğretmen Adaylarının Farklı Türde Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı - ESOGÜ, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

83. Çift ana dal öğrencilerinin olasılık konusundaki kavramsal ve işlemsel bilgilerinin incelenmesi

YENİLMEZ K., ATA BARAN A.

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

84. Matematik eğitiminde teknoloji kullanımı ile ilgili tezlerin incelenmesi

YENİLMEZ K., ATA BARAN A.

. 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 6 - 08 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

85. Matematik öğretmeni adaylarının temel olasılık terimlerine ilişkin kavramsal bilgilerinin incelenmesi

YENİLMEZ K., ATA BARAN A.

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

86. Matematik öğretmeni adaylarının olasılık konusundaki başarı durumlarının incelenmesi

YENİLMEZ K., ATA BARAN A.

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

87. Öğretmen adaylarının matematik inançlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi

YENİLMEZ K., ATA BARAN A.

12.Matematik Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

88. Öğrencilerin Uzunluk Ölçmeye Dayalı Tahmin Yeteneğindeki Yetersizlikler ve Olası Nedenleri

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

89. Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik İnançları

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.

12. Matematik Sempozyumu: Toplum’xxda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

90. Öğretmen adaylarının kesirlerde çarpma işlemini modelleme düzeyleri

YENİLMEZ K., ATA BARAN A.

11.Matder Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

91. Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Modelleme Becerileri Üzerine Bir İnceleme

YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

92. Okulöncesi Öğrencilerine Yönelik Matematik Etkinlikleri

YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E., YEMENLİ E.

III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

94. Matematik öğretmeni adaylarının bilimsel araştırmalara yönelik tutumlarının incelenmesi

YENİLMEZ K., ATA BARAN A.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

95. Onbirinci Sınıf Matematik Öğretim Programında Zorluk Çekilen Konular Ve Olası Nedenleri

YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

96. Matematikte Problem Çözme Becerisiyle İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

aydoğdu n., YENİLMEZ K.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

97. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Polinomlar Konusunun Öğreniminde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Olası Nedenleri

YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

98. Preservice mathematics teachers views about the school experience course applications

YENİLMEZ K., ATA BARAN A.

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

99. Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Fonksiyon Kavramını Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri

YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

100. Yatılı Tedavi Gören Çocuklara Yönelik Matematik Etkinlikleri: “Hastanede Matematik”.

YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

101. PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS SELF EFFICACY BELIEFS IN EDUCATIONAL INTERNET USE

YENİLMEZ K., TURĞUT M., ANAPA SABAN P., ERSOY M.

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22 - 24 Eylül 2011, ss.463-468, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

102. Öğretmen Adaylarını Eğitim Fakültesine Yönlendiren Değerlerin İncelenmesi

BALBAĞ M. Z., YENİLMEZ K., TURĞUT M.

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

103. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının eğitsel Internet kullanımına yönelik öz yeterlik inançları

YENİLMEZ K., TURĞUT M., ANAPA SABAN P., ERSOY M.

5 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.463-468, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

105. Öğretmen adaylarının matematik okuryazarlığı özyeterlik inançları

YENİLMEZ K.

9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2010, ss.455-460, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

106. Lise matematik öğretmeni adaylarının uzaktan eğitime yönelik görüşleri

YENİLMEZ K., ERSOY M.

Third International Computer and Instructıonal Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.3, ss.1190-1193, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

107. The Attitudes of Prospective Mathematics Teachers toward Using Technology in Education

YENİLMEZ K., UYGAN C.

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1259-1263, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

108. Mathematics Teacher Candidates Attitudes Towards Doing Computer Aided Education

YENİLMEZ K., ERSOY M.

8th International Educational Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.600-603, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

109. Matematik öğretmeni adaylarının bilgisayar destekli eğitim yapmaya yönelik tutumları

YENİLMEZ K., ERSOY M.

8th International Educational Technology Conference-IETC 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.671-674, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

110. Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanmanın Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri İçerisindeki Yeri

YENİLMEZ K., ERSOY M.

8th International Educational Technology Conference-IETC 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.660-664, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

111. Öğretmen Adaylarının Bazı Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Programlarına İlişkin Görüşleri

YENİLMEZ K., ERSOY M.

II Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.44, (Özet Bildiri)

2007

2007

112. İlköğretim Matematik Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Nedenleri

YENİLMEZ K.

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.609, (Özet Bildiri)

2007

2007

113. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeyleri

YENİLMEZ K., ÇEMREK F., ÖZAYDIN Ö., ALTIN YAVUZ A.

International Educational Technology Conferences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

114. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayar Ve İnternet Kullanma Düzeyleri

YENİLMEZ K., ÇEMREK F., ÖZAYDIN Ö., ALTIN A.

International Educational Technology Conferences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.564-571, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

115. Anadolu Öğretmen Lisesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Düzeyleri

YENİLMEZ K., ÇEMREK F.

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.1042-1046, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

116. Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ve Gerekliliği

YENİLMEZ K., ÇAM AKTAŞ B.

5th International Educational Technology Conference, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.2, ss.499-508, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. On Birinci Sınıf Temel Düzey Matematik Ders Kitabında Bulunan Soruların YBT’nin Bilişsel Düzey Boyutuna Göre İncelenmesi

KAYA C., YENİLMEZ K.

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırmalar, DEĞİRMENCİ YAVUZ, Editör, All Sciences Academy, Konya, ss.26-45, 2025

2025

2025

2. ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN SORULARIN MATH TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

YENİLMEZ K., Toksoy S. N.

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler III, ŞAHİN HARUN, ALKAN BİLAL BARIŞ, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.115-140, 2025

2024

2024

3. Kırsalda Öğrenim Gören Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algı Düzeyleri

Özkan A. M., Yenilmez K.

Eğitimin Renkleri: Farklı Disiplinler, Ortak Hedefler, Doç. Dr. Dilşah KALAY, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.254-287, 2024

2024

2024

4. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİRSEL İFADELER VE ÖZDEŞLİKLER KONUSUNDA KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER

Özkan A. M., Yenilmez K.

EĞİTİM ALANINDA GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR V, Prof. Dr. Abuzer AKGÜN,Doç. Dr. Ümit DURUK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.83-124, 2024

2024

2024

5. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KORKULARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

YENİLMEZ K., Çiçek Hayta G.

Alan Eğitimi Araştırmalarında Güncel Yaklaşımlar, CAN ŞENDİL, BOSTAN SARIOĞLAN AYBERK, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.277-302, 2024

2024

2024

6. Kırsalda Öğrenim Gören Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algı Düzeyleri

Özkan A. M., YENİLMEZ K.

Eğitimin Renkleri: Farklı Disiplinler, Ortak Hedefler, KALAY DİLŞAH, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.254-287, 2024

2024

2024

7. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Konusunda Karşılaştıkları Güçlükler

Özkan A. M., YENİLMEZ K.

Eğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar - V, AKGÜN ABUZER, DURUK ÜMİT, Editör, iksad publishing house, Ankara, ss.83-123, 2024

2020

2020

8. Matematiğin Tanımı ve Doğası

DELİL A., TUNA A., ÇİLTAŞ A., ADA T., YENİLMEZ K.

İlkokulda Temel Matematik, Kaçar Ahmet, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-11, 2020

2019

2019

9. Kesirler ve Öğretimi

YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.

İlkokulda Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, ss.168-240, 2019

2018

2018

10. Matematiğin Tanımı ve Doğası

YENİLMEZ K., DELİL A., TUNA A., BİBER A. Ç., ADA T., ÇİLTAŞ A.

İlkokulda Temel Matematik, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-11, 2018

2016

2016

11. Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler & Çarpanlara Ayırma

YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.

TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, ELÇİ AYSUN NÜKET, BUKOVA GÜZEL ESRA, CANTÜRK GÜNHAN BERNA, EV ÇİMEN EMRE, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.309-324, 2016

2016

2016

12. Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler ve Çarpanlara Ayırma

YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan, E. Ev Çimen, Editör, Pegem Akademi, ss.309-324, 2016

2014

2014

13. A Review of TV Programmes for Children in Relation to Preschool Mathematics Education

EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K., yemenli e.

Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, O. Ozgun, J. Galbraith, M. Tasar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.164-173, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 29

h-indeksi (WOS): 4