Eğitim Bilgileri
1996 - 2001
1996 - 2001Doktora
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik (Dr), Türkiye
1994 - 1996
1994 - 1996Yüksek Lisans
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik (Yl) (Tezli), Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2001
2001Doktora
Bulanık doğrusal programlama problemleri için yeni çözüm yaklaşımları ve duyarlılık analizi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik (Dr)
1996
1996Yüksek Lisans
Simplisel kategoriler
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Matematik (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorProf. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2010 - 2015
2010 - 2015Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2008 - 2010
2008 - 2010Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2002 - 2008
2002 - 2008Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2001 - 2002
2001 - 2002Öğretim Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
1994 - 2001
1994 - 2001Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, FEN FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Makaleler
2024
20241. Ortaokul Öğrencilerinin Geometriye Yönelik Öz-yeterlikleri ile Geometrik Düşünme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Korkmaz Serbest D., YENİLMEZ K.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.36-59, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Türkiye’de Sayı Hissi Üzerine Hazırlanmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Küçükay S., Yenilmez K.
International Journal of Educational Studies in Mathematics , cilt.11, sa.2, ss.57-83, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. 8. Sınıf LGS Matematik Çalışma Kitabında Yer Alan Örnek Soruların SOLO Taksonomisi Çerçevesinde İncelenmesi
Yenilmez K., Kağnıcı A.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.12, sa.23, ss.57-87, 2024 (TRDizin)
2023
20234. Examining the Studies on the Advantages of Rural Areas in Mathematics Education
Günay A. N., YENİLMEZ K.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.10, ss.226-253, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının ispat yapmaya yönelik öz-yeterliklerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
YENİLMEZ K., UYGAN C.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.46-60, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Investigation of Secondary School Students' Processes of Constructing Area and Volume Relations of Rectangular Prisms
Okuyucu İ., YENİLMEZ K.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.10, sa.1, ss.91-119, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Geometri ve Ölçme Öğrenme Alanı Etkinlik ve Problemlerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Demiral B. T., YENİLMEZ K.
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice , cilt.5, sa.1, ss.51-71, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20238. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Verilerin Uygun Grafikle Gösterimine İlişkin Tercih Süreçlerinin İncelenmesi
Altınok Z., YENİLMEZ K.
International Journal of Educational Studies in Mathematics , cilt.10, sa.1, ss.41-76, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20239. Ortaokul matematik uygulamaları ders kitaplarının PISA yeterlik düzeyleri açısından incelenmesi
Sarıkaya B. K., YENİLMEZ K.
Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi (ESTÜDAM) Eğitim Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.25-45, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
202210. An Analysis of LGS (Transition to High School Test) Mathematics Questions in Terms of Mathematical Thinking Components
YENİLMEZ K., Özcan H., Batu A., Mart F.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.9, sa.2, ss.1-25, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. Yedinci sınıf öğrencilerinin ondalık gösterimler konusundaki hatalarının incelenmesi
ÇÖPLÜ F., YENİLMEZ K.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi (ESTÜDAM) Eğitim Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.1-25, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Kareköklü Sayılar Konusundaki Bilgiyi Oluşturma Süreçlerinin İncelenmesi
DİNÇ Y., YENİLMEZ K.
International Journal of Educational Studies in Mathematics , cilt.9, sa.2, ss.84-107, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202213. STEM Odaklı Öğretim Süreçlerinde Öğrencilerin Matematiksel Muhakeme Becerilerinin İncelenmesi
KOÇYİĞİT Ş., YENİLMEZ K.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.122-145, 2022 (TRDizin)
2022
202214. Kırsal ve kentsel bölgelerdeki ortaokul matematik öğretmenlerinin ölçme değerlendirme durumlarının karşılaştırmalı olarak incelenmesi
Özcan H., YENİLMEZ K.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.49-69, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Kareköklü İfadeler Konusunda Sayı Duyularının İncelenmesi
Soyuk R., Yenilmez K.
Journal of Computer and Education Research (JCER) , cilt.9, sa.18, ss.961-996, 2021 (TRDizin)
2021
202116. Beşinci sınıf öğrencilerinin kesir modellerine uygun problem kurma ve çözme becerilerinin incelenmesi
Kavuncu T., Yenilmez K.
ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , cilt.6, sa.2, ss.201-218, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. Sixth Graders' Levels of Using Mathematical Thinking in Problem Solving
Yenilmez K., Karakoca Gürler A.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.8, sa.1, ss.111-128, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. Kırsalda Öğrenim Gören Öğrencilerin Uzamsal Zekâ, Uzamsal Yetenek ve Uzamsal Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yenilmez K., Küçükay S.
ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , cilt.6, sa.1, ss.31-45, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202019. Investigation of prospective mathematics teachers’ conceptual and procedural knowledge of probability
Ata Baran A., Yenilmez K.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.7, sa.2, ss.60-76, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202020. Investigation of Geometrical Thinking Levels And Polygons Classification Skills of 7th Grade Students
karakarçayıldız r. ü., YENİLMEZ K.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.7, sa.2, ss.39-59, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202021. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Eşitsizlikler Konusunda Karşılaştıkları Güçlüklerin İncelenmesi
çoban k., YENİLMEZ K.
ESTÜDAM Eğitim Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.40-56, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201922. İŞLETME BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN FİNANSAL OKURYAZARLIK TUTUM VE DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., YENİLMEZ Ö.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.21-30, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201923. İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FETEMM FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.1-10, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201924. Kırsal Bölgede Öğrenim Gören Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavramları Günlük Hayatla İlişkilendirme Düzeyleri
ardıç f., şengür s., YENİLMEZ K.
ESTÜDAM Eğitim Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.22-37, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201925. Göçmen Öğrencilerin Eğitiminde Öğretmenlerin Karşılaştığı Zorluklar
YENİLMEZ K., çöplü f.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.26-36, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201926. FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUŞMA ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
BALBAĞ M. Z., YENİLMEZ K.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.1-11, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201927. Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Konuşma Özyeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.1-11, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201928. Matematiksel Modelleme İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik İçerik Analizi
YILDIZ Ş., YENİLMEZ K.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.Özel Sayı, ss.1-22, 2019 (TRDizin)
2018
201829. 7. Sınıf Öğrencilerinin Rasyonel Sayılar Konusunda Kullandıkları Sayı Duyusu Stratejilerinin İncelenmesi
YENİLMEZ K., yıldız ş.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , cilt.11, sa.3, ss.457-485, 2018 (TRDizin)
2018
201830. İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETME MOTİVASYONLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z., TURĞUT M.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.105-113, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201831. BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BÖLME İŞLEMİNDE KALANI YORUMLAMA DURUMLARININ İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., dere d.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.92-104, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201832. ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İŞLEM ÖNCELİĞİ KONUSUNDA KARŞILAŞTIĞI ZORLUKLAR
YENİLMEZ K., çoksöyler a.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.155-166, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201833. BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ASAL SAYI KAVRAMI OLUŞTURMA SÜRECİNİN RBCC İLE İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., yüksel f. k.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.80-91, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201834. MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BİLEŞENLERİ AÇISINDAN BEŞİNCİ SINIF MATEMATİK DERS KİTABI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
YENİLMEZ K., tat t.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.142-154, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201835. YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ORAN KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
YENİLMEZ K., kırkbaş e.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.41-47, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201736. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Özdeşlik Kavramını Oluşturma Süreçlerinin İncelenmesi
ulaş t., YENİLMEZ K.
International e-Journal of Educational Studies , cilt.1, sa.2, ss.103-117, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201737. 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusunda Karşılaştığı Güçlüklerin İncelenmesi
YENİLMEZ K., kavuncu t.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.4, ss.139-146, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201738. Personal Professional Development Efforts Scale for Middle School Mathematics Teachers: An Adaptation Study
BALBAĞ M. Z., YENİLMEZ K., Turgut M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.10, sa.4, ss.325-342, 2017 (ESCI, Scopus)
2017
201739. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z., TURĞUT M.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.96-112, 2017 (TRDizin)
2017
201740. Öğretmen Adaylarının Mantıksal ve Uzamsal Düşünme Becerileri: Bölüm, Cinsiyet ve Akademik Performansın Etkisi
TURĞUT M., YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , cilt.1, sa.41, ss.265-283, 2017 (TRDizin)
2016
201641. Öğretmen Adaylarının Akademik Öz yeterlikleri ve Matematik Öğretimine Yönelik Öz yeterliklerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
YENİLMEZ K.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.29, ss.324-332, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201642. Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının STEM e Yönelik Tutumları
YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.4, ss.301-307, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201643. Relationship Between Prospective Middle School Mathematics Teachers Logical and Reflective Thinking Skills
YENİLMEZ K., TURĞUT M.
Journal of Educational and Instructional Studies , cilt.6, sa.4, ss.15-20, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201644. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Özyeterliklerinin İncelenmesi ESOGÜ İİBF Öğrencileri Örneği
YENİLMEZ Ö., YENİLMEZ K.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.71-82, 2016 (TRDizin)
2016
201645. Niceleyici içeren matematiksel ifadelere dair öğrenci algılarının karakterizasyonu
ANAPA SABAN P., YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.9, sa.1, ss.115-137, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201546. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Bağlamında Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi
YENİLMEZ K., UYGAN C.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.283-292, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201547. Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarda çarpma işleminin öğretimine yönelik sembol problem model bağlamında geliştirdikleri etkinliklerin incelenmesi
YENİLMEZ K., UYGAN C.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.283-292, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201548. Investigation of the Relationship between the Spatial Visualization Success and Visual/Spatial Intelligence Capabilities of Sixth Grade Students
YENİLMEZ K., Kakmaci O.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.8, sa.1, ss.189-204, 2015 (ESCI, Scopus)
2015
201549. Investigations of the Relationship between the Spatial Visualization Success and Visual Spatial Intelligence Capabilities of Sixth Grade Students
YENİLMEZ K., KAKMACI Ö.
International Journal of Instruction , cilt.8, sa.1, ss.189-204, 2015 (Scopus)
2014
201450. Lise Öğretmen Adaylarının Çevre ve Alan Kavramlarına İlişkin Bilgilerinin Belirlenmesi
YENİLMEZ K., ÇİFTÇİ Ş. K.
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.10, ss.23-35, 2014 (TRDizin)
2014
201451. Investigation of Prospective Teachers Conceptual and Procedural Knowledge of Types of Events
ATA A., YENİLMEZ K.
The Journal of Academic Social Science Studies , sa.28, ss.465-480, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201452. Matematik Öğretmeni Adaylarının Örnek Alıştırma Problem Oluşturma Çalışmalarının İncelenmesi
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.76-84, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201453. Matematik Dersi Öğretim Programı ile İlgili Tezlerin İncelenmesi 2004 2013
YENİLMEZ K., sölpük n.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.33-42, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201454. Symmetry and rotation skills of prospective elementary mathematics teachers
TURĞUT M., YENİLMEZ K., Anapa P.
Bolema - Mathematics Education Bulletin
, cilt.28, sa.48, ss.383-402, 2014 (Scopus)
2013
201355. İLKÖĞRETİM(6-8)MATEMATİKDERSİÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YENİ ALT ÖĞRENME ALANLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
YENİLMEZ K., GİRİT D.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.385-419, 2013 (TRDizin)
2013
201356. Relationship between 6th, 7th and 8th grade students’ self-efficacy towards geometry and their geometric thinking levels
YENİLMEZ K., KORKMAZ D.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.268-283, 2013 (TRDizin)
2013
201357. Ortaokul ve lise matematik öğretmeni adaylarının ispat yapmaya yönelik görüşleri
TURGUT M., YENİLMEZ K., UYGAN C.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.0, sa.13, ss.227-252, 2013 (TRDizin)
2013
201358. Effects of mathematical literacy course on pre service mathematics teachers self efficacy levels of mathematical literacy
YENİLMEZ K., ATA BARAN A.
The journal of academic social science studies
, cilt.6, sa.2, ss.1803-1816, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201359. Pre service Elementary Mathematics Teachers Levels of Developing Activity Based on the Multiple Intelligence Theory
YENİLMEZ K., ATA BARAN A.
International OnlineJournal of Educational Sciences , cilt.5, sa.1, ss.129-142, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201260. Web Temelli Forumlarda Matematik ve Eğitimine İlişkin Yapılan Tartışmalar Üzerine Bir İnceleme
YENİLMEZ K., ERSOY M.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , cilt.3, sa.3, ss.148-160, 2012 (TRDizin)
2012
201261. MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM-KURGU FİLMLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
BALBAĞ M. Z., YENİLMEZ K., TURĞUT M.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.3, ss.239-248, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201262. Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim Kurgu Filmlerine Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
BALBAĞ M. Z., YENİLMEZ K., TURĞUT M.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.3, ss.239-248, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201263. Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Görselleştirme Becerileri
TURĞUT M., YENİLMEZ K.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.243-252, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201264. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Adaylarının Eğitsel İnternet Kullanımına Yönelik Öz Yeterlik İnançaları
YENİLMEZ K., TURGUT M., ANAPA SABAN P., ERSOY M.
E journal of New World Science Academy , 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201265. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının eğitsel Internet kullanımına yönelik öz yeterlik inançları
YENİLMEZ K., TURĞUT M., ANAPA SABAN P., ERSOY M.
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences , cilt.7, sa.1, ss.371-379, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201266. Matematik öğretmeni adaylarının matematik okuryazarlığı özyeterlik düzeyleri
YENİLMEZ K., TURĞUT M.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.253-258, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201267. Kırsalda Matematik Eğitiminde Çoklu Zeka Uygulamaları
çalışkan s., YENİLMEZ K.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.20, sa.3, ss.837-848, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201268. Matematik Öğretmeni Adaylarının Okul Deneyimi Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
YENİLMEZ K., ATA A.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.55-63, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201169. Prospective Mathematics Teachers' Opinions about the History of Mathematics Course
YENİLMEZ K.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.30, ss.79-90, 2011 (ESCI, TRDizin)
2011
201170. İlköğretim Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Yaratıcı Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişki
YENİLMEZ K., çalışkan s.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.17, ss.48-63, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201171. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Düzeyi
uysal e., YENİLMEZ K.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.1-15, 2011 (TRDizin)
2011
201172. Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Tarihi Dersine İlişkin Düşünceleri
YENİLMEZ K.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.30, ss.79-90, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201073. Ortaöğretim öğrencilerinin matematik dersine yönelik umutsuzluk düzeyleri
YENİLMEZ K.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2010, sa.38, ss.307-317, 2010 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2010
201074. Yaratıcı Drama Yönteminin İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Geometriye Yönelik Özyeterlik İnançlarına Etkisi
UYGAN C., YENİLMEZ K.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.18, sa.3, ss.931-942, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201075. Yaratıcı drama yönteminin ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin geometriye yönelik Öz-yeterlik inançlarına etkisi
YENİLMEZ K., UYGAN C.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.931-942, 2010 (TRDizin)
2010
201076. HIGH SCHOOL STUDENTS' HOPELESSNESS LEVELS TOWARDS MATHEMATICS
YENİLMEZ K.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.38, ss.307-317, 2010 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2010
201077. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kesir Problemlerinde Yaptıkları Hatalar ve Kavram Yanılgıları
kocaoğlu t., YENİLMEZ K.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.14, ss.71-85, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200978. Altıncı sınıf matematik öğretim programında işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin kullanılabilirliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
ERDOĞAN F., YENİLMEZ K.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.1, ss.241-262, 2009 (TRDizin)
2009
200979. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Dersine Yönelik Görüşleri
YENİLMEZ K.
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.21, ss.207-220, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200980. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanındaki Başarı Düzeyleri
YENİLMEZ K., avcu t.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.37-45, 2009 (TRDizin)
2008
200881. OPEN PRIMARY EDUCATION SCHOOL STUDENTS' OPINIONS ABOUT MATHEMATICS TELEVISION PROGRAMMES
YENİLMEZ K.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.9, sa.4, ss.176-189, 2008 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2008
200882. İlköğretim Öğrencilerinin Geometrideki Kavram Yanılgaları
YENİLMEZ K., YAŞA E.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.461-483, 2008 (TRDizin)
2008
200883. İlköğretim İkinci Sınıf Öğrencilerinin Standart Uzunluk Ölçme Birimine İlişkin Algıları
YENİLMEZ K., PARGAN A. Ş.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.59-67, 2008 (TRDizin)
2008
200884. Teaching Motivation of the Students in Secondary Teacher Training Schools in Turkey
YENİLMEZ K., ÇEMREK F.
International Journal of Environmental and Science Education , cilt.3, sa.2, ss.82-88, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200885. Altıncı sınıf matematik öğretim programında çoklu zeka kuramına dayalı öğrenme yönteminin uygulama düzeyine ilişkin öğretmen görüşleri
BOZKURT E., YENİLMEZ K.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.16, ss.90-99, 2008 (TRDizin)
2008
200886. İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematikteki Hazır Bulunuşluk Düzeyi
YENİLMEZ K., KAKMACI Ö.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.529-542, 2008 (TRDizin)
2008
200887. OPINIONS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES TOWARDS APPLYING 7E INSTRUCTIONAL MODEL ON COMPUTER AIDED INSTRUCTION ENVIRONMENTS
YENİLMEZ K., ERSOY M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.1, sa.1, ss.49-60, 2008 (ESCI, Scopus)
2008
200888. İlköğretim 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları Uşak İli Örneği
yılmaz z., YENİLMEZ K.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.291-312, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200889. İlköğretim Öğrencilerinin Geometrideki Kavram Yanılgıları
YENİLMEZ K., yaşa e.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.461-483, 2008 (TRDizin)
2008
200890. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Problem Çözmedeki Kavram Yanılgıları
YENİLMEZ K., yılmaz s.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.15, ss.75-97, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200891. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Özyeterlilik İnanç Düzeyleri
YENİLMEZ K., kakmacı ö.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.1-21, 2008 (TRDizin)
2008
200892. Yenilenen Matematik Programının Öğrencilerin Cebirsel Düşünme Düzeylerine Etkisi
YENİLMEZ K., teke m.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.15, ss.229-246, 2008 (TRDizin)
2007
200793. Attitudes of Turkish High School Students toward Mathematics
YENİLMEZ K.
International Journal of Educational Reform
, cilt.16, sa.4, ss.318-335, 2007 (Scopus)
2007
200794. İlköğretim Öğrencilerinin Matematiksel Kavram ve Sembolleri Günlük Hayatla İlişkilendirme Düzeyi
YENİLMEZ K., UYSAL E.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.24, ss.89-98, 2007 (TRDizin)
2007
200795. Probleme dayalı matematik öğretimine yönelik öğretmen görüşleri
YENİLMEZ K., İŞGÜDEN E.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.119-131, 2007 (TRDizin)
2007
200796. Relationship among Learning Styles, Mathematics Attitude, and Anxiety for Students in Secondary School Teacher Training Institutes in Turkey
YENİLMEZ K.
International Journal of Educational Reform
, cilt.16, sa.2, ss.156-168, 2007 (Scopus)
2007
200797. Mathematics Anxiety and Attitude Level of Students of the Faculty of Economics and Business Administrator The Turkey Model
YENİLMEZ K., GİRGİNER N., UZUN Ö.
International Mathematical Forum , cilt.2, sa.41, ss.1997-2021, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200798. İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumları
YENİLMEZ K.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.23, ss.51-59, 2007 (TRDizin)
2007
200799. İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Üzerine Bir İnceleme
YENİLMEZ K., yaşa e.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.2, sa.4, ss.272-287, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
2007100. İlköğretim sınıf ve matematik öğretmenlerinin bilgisayar destekli matematik öğretimine ilişkin görüşleri
YENİLMEZ K., KARAKUŞ Ö.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , 2007 (TRDizin)
2007
2007101. Öğretmen Davranışlarının Yaratıcı Düşünme Becerilerinin Gelişimine Katkısı
YENİLMEZ K., yolcu b.
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.18, ss.95-106, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
2007102. Mathematics anxiety and attitude level of students of the faculty of economics and business administrators
YENİLMEZ K., GİRGİNER N., UZUN Ö.
International MAthematical Formum Journal for Theory and Application , cilt.2, sa.4144, ss.1997-2021, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
2007103. İlköğretim Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıklarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
YENİLMEZ K., özbey n.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.1-15, 2007 (TRDizin)
2006
2006104. İlköğretimde Velilerin Matematik Eğitimine Katkı Düzeyleri
YENİLMEZ K.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.13-28, 2006 (TRDizin)
2006
2006105. Matematik Öğretimi Dersine Yönelik Görüşler
YENİLMEZ K., CAN S.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.22, ss.47-59, 2006 (TRDizin)
2006
2006106. İlköğretim Öğrencileri ve Velilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri
YENİLMEZ K., midilli p.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.97-112, 2006 (TRDizin)
2006
2006107. Özel Okul ve Devlet Okulu Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
YENİLMEZ K., özbey n.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.431-448, 2006 (TRDizin)
2006
2006108. Matematik Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramına Yönelik Öğretmen Düşünceleri
YENİLMEZ K., BOZKURT E.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.12, ss.90-103, 2006 (TRDizin)
2005
2005109. Matematik Eğitiminde Beklenen ve Gerçek Performans İlişkisi
YENİLMEZ K.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.20, ss.39-48, 2005 (TRDizin)
2005
2005110. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Stilleri
YENİLMEZ K., çakır a.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , sa.44, ss.569-585, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
2005111. Velilerin çoçuklarının matematik eğitimine karşı yaklaşım ve katkılarının incelenmesi üzerine bir araştırma
YENİLMEZ K., ÖZER M. N., YILDIZ Z.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.151-170, 2005 (TRDizin)
2004
2004112. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Biçimleri
ACAD B., ÖZER N., YENİLMEZ K.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.10, sa.37, ss.26-45, 2004 (TRDizin)
2004
2004113. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Düzeyleri
YENİLMEZ K., ACAT M. B.
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.12, ss.125-139, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
2004114. Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri
YENİLMEZ K., GİRGİNER N., UZUN Ö.
Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.1, ss.147-162, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
2003115. Yatılı Öğretmen Okulu Öğrencilerinin Matematik ile İlgili Tutumları ve Matematik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
ÖZABACI N. Ş., YENİLMEZ K.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.14, ss.132-146, 2003 (Hakemli Dergi)
2002
2002116. Solving fuzzy linear programming problems with linear membership functions
Gasimov R. N., YENİLMEZ K.
Turkish Journal of Mathematics
, cilt.26, sa.4, ss.375-396, 2002 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. 2018 Öğretim Programı Doğrultusunda Hazırlanan 5. Sınıf Matematik Ders Kitabının K12 Matematiksel Alan Becerileri Bağlamında İncelenmesi
YENİLMEZ K., Körmutlu B.
21TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, ARCHITECTURE AND MATHEMATICAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, cilt.1, ss.18-20, (Özet Bildiri)
2025
20252. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİ ÜZERİNE TÜRKİYE’DEKİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ: BİR DÖKÜMAN ANALİZİ ÖRNEĞİ
YENİLMEZ K., Kızılkan Çoban Ş.
15th International Baskent Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 15 Mayıs 2025, cilt.1, ss.1449-1463, (Tam Metin Bildiri)
2025
20253. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Kızıl A., YENİLMEZ K.
MUNZUR 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 11 Nisan 2025, cilt.1, ss.219-230, (Tam Metin Bildiri)
2025
20254. ALTINCI SINIF MATEMATİK BECERİ TEMELLİ SORULARIN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BİLEŞENLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., Aydın K.
BINGOL 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Bingöl, Türkiye, 21 Mart 2025, cilt.1, ss.247-262, (Tam Metin Bildiri)
2025
20255. 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖZ-YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Bardakçı B., YENİLMEZ K.
ICSHSR 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Casablanca, Fas, 14 - 16 Mart 2025, cilt.1, ss.105-118, (Tam Metin Bildiri)
2025
20256. KIRSALDA MATEMATİK İLE İLGİLİ MAKALE VE TEZLERİN DOKÜMAN ANALİZİ İLE İNCELENMESİ
Bardakçı B., YENİLMEZ K.
ICSHSR 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Casablanca, Fas, 14 Mart 2025, cilt.1, ss.96-104, (Tam Metin Bildiri)
2025
20257. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ETKİNLİKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRME DURUMLARININ İNCELENMESİ
Başağaç İ., YENİLMEZ K.
ICSAS 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, İzmir, Türkiye, 07 Mart 2025, cilt.1, ss.148-159, (Tam Metin Bildiri)
2025
20258. 2018-2024 YILLARI ARASINDA YAPILAN LİSEYE GEÇİŞ SINAVI (LGS) MATEMATİK SORULARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BİLEŞENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., Zinciryıldız H.
EUROPEAN CONFERENCES 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Roma, İtalya, 01 Mart 2025, cilt.1, ss.44-58, (Tam Metin Bildiri)
2025
20259. KENT ve KIRSALDA ÖĞRENİM GÖREN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DUYUSUNA YÖNELİK ÖZ YETERLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ
Kayalı M. İ., YENİLMEZ K.
AKDENIZ 13th International Conference On Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 03 Ocak 2025, cilt.1, ss.14-26, (Tam Metin Bildiri)
2024
202410. KIRSALDA GÖREV YAPAN ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSLERİNDE ÖĞRETİM MATERYALLERİ KULLANABİLME DURUMLARININ İNCELENMESİ
Karğı S., YENİLMEZ K.
SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2024, cilt.1, ss.87-100, (Tam Metin Bildiri)
2024
202411. JOURNAL OF RESEARCH IN RURAL EDUCATION’ DA YAPILMIŞ KIRSAL BÖLGEDE MATEMATIK ALANINDAKI ÇALIŞMALARIN İNCELENMESI
Okuyan İ., YENİLMEZ K.
CUMHURIYET 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 23 Nisan 2024, cilt.1, ss.107-118, (Tam Metin Bildiri)
2024
202412. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BENLİK VE MATEMATİK KAYGILARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Taner F., YENİLMEZ K.
BALKAN 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Skopje, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, cilt.1, ss.627-637, (Tam Metin Bildiri)
2024
202413. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAREKÖKLÜ SAYILAR KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARININ İNCELENMESİ
Taner F., YENİLMEZ K.
BALKAN 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Skopje, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, cilt.1, ss.614-626, (Tam Metin Bildiri)
2024
202414. TAM SAYILAR KONUSUNDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Aydoğan M., YENİLMEZ K.
KARADENIZ 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Rize, Türkiye, 8 - 10 Mart 2024, cilt.1, ss.381-393, (Tam Metin Bildiri)
2024
202415. BEŞİNCİ SINIF MATEMATİK DERS KİTABINDA YER ALAN SORULARIN MATH TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Toksoy S. N., YENİLMEZ K.
KARADENIZ 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Rize, Türkiye, 8 - 10 Mart 2024, cilt.1, ss.369-380, (Tam Metin Bildiri)
2024
202416. MATEMATİKSEL DÜŞÜNME İLE İLGİLİ İLİŞKİSEL TÜRDE YAPILMIŞ ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ
Başağaç İ., YENİLMEZ K.
AKDENIZ 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Mersin, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2024, cilt.1, ss.293-306, (Tam Metin Bildiri)
2024
202417. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KIRSALDA MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Başağaç İ., YENİLMEZ K.
AKDENIZ 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Mersin, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2024, cilt.1, ss.277-292, (Tam Metin Bildiri)
2024
202418. KIRSALDA EĞİTİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARISINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., Körmutlu B.
ANADOLU 14th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Gaziantep, Türkiye, 16 - 18 Şubat 2024, cilt.1, ss.591-606, (Tam Metin Bildiri)
2023
202319. KIRSALDAKİ ÖĞRENCİLERİN LGS SINAV SORU TERMİNOLOJİSİNİ KAVRAMA BECERİLERİ
PARLAK A., YENİLMEZ K.
9th INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 10 Ağustos 2023, cilt.1, ss.67-87, (Tam Metin Bildiri)
2023
202320. İLKÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ (5-8) MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA GEOMETRİ KAVRAMLARININ SUNULUŞUNUN İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., Körmutlu B.
5. International Anatolian Scientific Research Congress, Hakkari, Türkiye, 21 Temmuz 2023, cilt.1, ss.682-703, (Tam Metin Bildiri)
2023
202321. 5E ÖĞRENME MODELİ ÇERÇEVESİNDE ÜSLÜ İFADELER ÖĞRETİMİ: BİR DERS KİTABI İNCELEMESİ
Okuyan İ., YENİLMEZ K.
Balkan 8th International Conference on Social Sciences, Podgorica, Karadağ, 02 Temmuz 2023, cilt.1, ss.371-380, (Tam Metin Bildiri)
2023
202322. FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ALANINDAKİ E-TWİNNİNG PROJELERİNİN İNCELENMESİ
Akdağ H., YENİLMEZ K.
Balkan 8th International Conference on Social Sciences, Podgorica, Karadağ, 02 Temmuz 2023, cilt.1, ss.128-138, (Tam Metin Bildiri)
2023
202323. DOKUZUNCU SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
YENİLMEZ H. G., YENİLMEZ K.
MUNZUR 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 09 Haziran 2023, cilt.1, ss.322-331, (Tam Metin Bildiri)
2023
202324. İSPAT YAPMAYA YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
UYGAN C., YENİLMEZ K.
MUNZUR 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2023, cilt.1, ss.332-343, (Tam Metin Bildiri)
2023
202325. KIRSALDA EĞİTİME İLİŞKİN SORUNLARIN BOYLAMSAL OLARAK İNCELENMESİ
Demir G., YENİLMEZ K.
ANADOLU 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2023, cilt.1, ss.149-164, (Tam Metin Bildiri)
2023
202326. LİSELERE GİRİŞ SINAVINDA YER ALAN SORULARIN SOLO TAKSONOMİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., Kağnıcı A.
SELCUK 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 19 Mayıs 2023, cilt.1, ss.436-451, (Tam Metin Bildiri)
2023
202327. MATEMATİKSEL SÜREÇ BECERİLERİ İLE İLGİLİ YAZILAN TEZLERİN İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., Ünal E.
SELCUK 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 19 Mayıs 2023, cilt.1, ss.467-487, (Tam Metin Bildiri)
2022
202228. TÜRKİYE VE SİNGAPUR 7. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ
Demir G., YENİLMEZ K.
ANADOLU 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, ss.723-738, (Tam Metin Bildiri)
2022
202229. TÜRKİYE’DE ÜSLÜ İFADELER KONUSUYLA İLGİLİ YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., Kağnıcı A.
SELÇUK 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Konya, Türkiye, 10 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
202130. Kırsal ve Kentsel Bölgelerdeki Matematik Öğretmenlerinin Kullandıkları Sınav Sorularının Bloom Taksonomisi Açısından Değerlendirilmesi
Altuner A., Yenilmez K.
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.11, (Özet Bildiri)
2021
202131. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Polinomlar Konusunda Akademik Başarılarının İncelenmesi
Yenilmez K., Yenilmez H. G.
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.22, (Özet Bildiri)
2019
201932. Ortaöğretim Matematik Ders Kitaplarındaki Coğrafya Alanıyla İlgili İçeriklerin İncelenmesi
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1046-1052, (Tam Metin Bildiri)
2019
201933. Matematik Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Dünya Haritasında Görüldüğü Şekliyle Ülkelerin Yüzölçümlerine İlişkin Tahmin Becerileri Üzerine Bir İnceleme
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1038-1045, (Tam Metin Bildiri)
2019
201934. Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
YENİLMEZ K., sayar n.
2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2019
201935. Sınıf Öğretmen Adaylarının Dijital Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.
2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.690-699, (Tam Metin Bildiri)
2019
201936. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanmaya İlişkin Yeterlik Algılarının İncelenmesi
BALBAĞ M. Z., YENİLMEZ K.
2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.673-679, (Tam Metin Bildiri)
2019
201937. Teknoloji Destekli Origami Etkinliklerinde Matematiksel Düşünme Becerilerinin Kullanımının İncelenmesi
küçükay s., YENİLMEZ K.
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1434-1447, (Tam Metin Bildiri)
2019
201938. Ortaöğretim Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Akademik Başarılarının İncelenmesi
YENİLMEZ K., yenilmez h. g.
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.52-59, (Tam Metin Bildiri)
2019
201939. Kırsal Bölgede Görev Yapan Matematik Öğretmenlerinin Sorunları
bağdat a., YENİLMEZ K.
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.68-75, (Tam Metin Bildiri)
2019
201940. Ortaokul 7. Ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerinin İncelenmesi
yılmaz e. b., YENİLMEZ K.
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1152-1157, (Tam Metin Bildiri)
2019
201941. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Kavram Karikatürlerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri
toy p., YENİLMEZ K.
1st International Science, Education, Art Technology Symposium, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.428-435, (Tam Metin Bildiri)
2019
201942. Kırsalda Görev Yapan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Materyal Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
çöplü f., YENİLMEZ K.
5th International Social and Education Sciences Studies Congress, 11 - 14 Temmuz 2019, ss.495-506, (Tam Metin Bildiri)
2019
201943. Ortaokul 5. Sınıf Matematik Ders Kitabı Etkinliklerinin Türkiye Yeterlilikler Çerçevesine Göre İncelenmesi
bek m., YENİLMEZ K.
III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.878-884, (Tam Metin Bildiri)
2019
201944. STEM Eğitiminin Meslek Lisesi Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumları ve Öz-yeterlik Düzeylerine Etkisi
koçyiğit ş., YENİLMEZ K.
III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.1232-1236, (Tam Metin Bildiri)
2019
201945. 8. Sınıf Matematik Uygulamaları Ders Kitabındaki Etkinliklerin Matematiksel Düşünmenin Bileşenleri Bağlamında Değerlendirilmesi
okuyucu i., YENİLMEZ K.
III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.773-780, (Tam Metin Bildiri)
2019
201946. Kırsal Bölgelerde Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleğe Adaptasyon Süreçlerinin İncelenmesi
bek m., YENİLMEZ K.
III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.830-835, (Tam Metin Bildiri)
2019
201947. Kırsalda Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematiksel Tahmin Becerilerinin İncelenmesi
aydoğdu i., YENİLMEZ K.
III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.940-946, (Tam Metin Bildiri)
2018
201848. Meslek Lisesi Öğrencilerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri
koçyiğit ş., YENİLMEZ K.
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.558-562, (Tam Metin Bildiri)
2018
201849. İlköğretim Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Negatif Tamsayılar Kavramının Oluşturma ve Pekiştirme Süreçlerinin RBCC Modeline Göre İncelenmesi
onkun özgür e., YENİLMEZ K.
International Congress on Scence and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.565-572, (Tam Metin Bildiri)
2018
201850. Öğretmen Adaylarının Kırsalda Çalışmaya Dair Kaygı Düzeyleri
altınok z., ünlüer i., YENİLMEZ K.
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.573-578, (Tam Metin Bildiri)
2018
201851. Meslek Lisesi Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Matematik ve Mühendislik Mesleklerine Yönelik İlgilerinin Belirlenmesi
YENİLMEZ K., koçyiğit ş.
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.552-557, (Tam Metin Bildiri)
2018
201852. İSTATİSTİKSEL İMPLİKATİF ANALİZ YÖNTEMİYLEKİŞİSEL MESLEKİ GELİŞİM ÇABALARI ÖLÇEĞİNİNFAKTÖR YAPISININ DEĞERLENDİRİLMESİ
TURĞUT M., YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.
9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201853. FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI
TURĞUT M., YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.
9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
201754. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusunda Karşılaştığı Güçlüklerin İncelenmesi
YENİLMEZ K., kavuncu t.
6th World Congress on Educational and Instructional Studies, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201755. II. Dereceden Denklemler Konusuna Yönelik Bir STEM Etkinliği
koçyiğit ş., YENİLMEZ K.
I. International Educational Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201756. Meslek Lisesi Matematik Öğretmenlerinin STEM Etkinliklerine Yönelik Görüşleri
koçyiğit ş., YENİLMEZ K.
I. International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201757. Bir STEM Etkinliği: Tesla ve Edison Savaşı
koçyiğit ş., YENİLMEZ K.
I. International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201758. Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihinde Geçen Matematikçilerin Biyografilerine ve Önemlerine İlişkin Düşünceleri
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201759. Ortaokul ve Lise Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilere Düşünme Becerilerini Kazandırmadaki Yeterliklerinin Değerlendirilmesi
YENİLMEZ K., Keklik A. C., Bozdağlı E.
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201760. Seçmeli Zeka Oyunları Dersinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
YENİLMEZ K., Altınok Z., Ünlüer İ.
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201761. Düşünme Eğitimi Dersinin Uygulanabilirliği ile İlgili Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
YENİLMEZ K., Dinç Y., Dinç B.
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201662. FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STEM E YÖNELİK TUTUMLARI
YENİLMEZ K., BALBAĞ M. Z.
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201663. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MANTIKSAL DÜŞÜNME VEYANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
YENİLMEZ K., TURĞUT M.
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2015
201564. Ortaokul Matematik ve Matematik Uygulamaları Dersleri Öğretim Programlarında Yer Alan Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımı Önerilerine Yönelik Bir İnceleme
YENİLMEZ K., ERSOY M.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.236, (Özet Bildiri)
2015
201565. Matematik Öğretmeni Adaylarının Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
6th International Congress on New Trends in Education, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
201566. An Analysıs Of 11th Grade Students’ Conceptual Knowledge On Some Special Numbers And Number Sets In Mathematics
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
201567. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Etkimliklerinin İncelenmesi
YENİLMEZ K., UYGAN C.
6th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), 24 - 26 Nisan 2015, ss.65, (Özet Bildiri)
2015
201568. An Analysis of 11th Grade Students Conceptual Knowledge on Some Special Numbers and Number Sets in Mathematics
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201469. The Analysis of KPSS Questions on Teacher Education from the Perspective of Compatibility with Primary Mathematics Teacher Special Field Competencies
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
9.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2014
201470. The Analysis of KPSS Questions on Teacher Education from the Perspective of Compatibility with Secondary Mathematics Teacher Special Field Competencies
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
9.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2014
201471. Zihin Engellilere Matematik Öğretiminde Kısa Hikâyelerden Yararlanma: Öğretmen Adaylarının Hikâye Oluşturma Süreçlerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201472. Öğretmen Adaylarının Rutin Ve Rutin Olmayan Türde Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201473. Birinci Sınıf Ders Kaynaklarının Matematik Öğretiminde Amaç Bağlamında İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201474. The Perceptions of Science and Mathematics Teacher Candidates Towards the Concepts of “Equality, Inequality, Equivalence, Equation, Identity”
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201475. “Is It Better to Solve One Problem by Five Different Ways Than to Solve Five Different Problems by One Way?
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201476. Öğretmen Adaylarının Geometrik Olasılık Konusuna İlişkin Kavramsal ve İşlemsel Bilgilerinin İncelenmesi
ATA BARAN A., YENİLMEZ K.
13. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201477. Zihin Engellilere Matematik Öğretimine Yönelik Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Materyallerin İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201478. Matematik Öğretmeni Adaylarının “Örnek, Alıştırma, Problem” Oluşturma Çalışmalarının İncelenmesi
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201479. Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201480. Learning Difficulties of year seven students on whole numbers problems
YENİLMEZ K., BAĞDAT O.
1st Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2013
201381. Öğretmen Adaylarının Zihin Engelli Bireylere Matematik Öğretimi Konusundaki Düşünceleri
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201382. Matematik Öğretmen Adaylarının Farklı Türde Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı - ESOGÜ, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2013
201383. Çift ana dal öğrencilerinin olasılık konusundaki kavramsal ve işlemsel bilgilerinin incelenmesi
YENİLMEZ K., ATA BARAN A.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201384. Matematik eğitiminde teknoloji kullanımı ile ilgili tezlerin incelenmesi
YENİLMEZ K., ATA BARAN A.
. 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 6 - 08 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201385. Matematik öğretmeni adaylarının temel olasılık terimlerine ilişkin kavramsal bilgilerinin incelenmesi
YENİLMEZ K., ATA BARAN A.
Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201386. Matematik öğretmeni adaylarının olasılık konusundaki başarı durumlarının incelenmesi
YENİLMEZ K., ATA BARAN A.
Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201387. Öğretmen adaylarının matematik inançlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
YENİLMEZ K., ATA BARAN A.
12.Matematik Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201388. Öğrencilerin Uzunluk Ölçmeye Dayalı Tahmin Yeteneğindeki Yetersizlikler ve Olası Nedenleri
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201389. Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik İnançları
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
12. Matematik Sempozyumu: Toplum’xxda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2012
201290. Öğretmen adaylarının kesirlerde çarpma işlemini modelleme düzeyleri
YENİLMEZ K., ATA BARAN A.
11.Matder Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201291. Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Modelleme Becerileri Üzerine Bir İnceleme
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201292. Okulöncesi Öğrencilerine Yönelik Matematik Etkinlikleri
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E., YEMENLİ E.
III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201293. Özel Bir Televizyon Kanalı Çocuk Programlarının Amaç, İçerik Ve Uygulanabilirlik Düzeylerinin Matematik Eğitimi Açısından İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K., YEMENLİ E.
III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201294. Matematik öğretmeni adaylarının bilimsel araştırmalara yönelik tutumlarının incelenmesi
YENİLMEZ K., ATA BARAN A.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201295. Onbirinci Sınıf Matematik Öğretim Programında Zorluk Çekilen Konular Ve Olası Nedenleri
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2012
201296. Matematikte Problem Çözme Becerisiyle İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
aydoğdu n., YENİLMEZ K.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201297. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Polinomlar Konusunun Öğreniminde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Olası Nedenleri
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201298. Preservice mathematics teachers views about the school experience course applications
YENİLMEZ K., ATA BARAN A.
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201299. Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Fonksiyon Kavramını Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012100. Yatılı Tedavi Gören Çocuklara Yönelik Matematik Etkinlikleri: “Hastanede Matematik”.
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
2011101. PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS SELF EFFICACY BELIEFS IN EDUCATIONAL INTERNET USE
YENİLMEZ K., TURĞUT M., ANAPA SABAN P., ERSOY M.
5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22 - 24 Eylül 2011, ss.463-468, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011102. Öğretmen Adaylarını Eğitim Fakültesine Yönlendiren Değerlerin İncelenmesi
BALBAĞ M. Z., YENİLMEZ K., TURĞUT M.
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
2011103. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının eğitsel Internet kullanımına yönelik öz yeterlik inançları
YENİLMEZ K., TURĞUT M., ANAPA SABAN P., ERSOY M.
5 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.463-468, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011104. İlköğretim matematik öğretmenliği Öğrencilerinin Bağıntı ve Fonksiyona İlişkin Kavramsal Bilgilerinin Değerlendirilmesi
ANAPA SABAN P., YENİLMEZ K.
10. matematik sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2010
2010105. Öğretmen adaylarının matematik okuryazarlığı özyeterlik inançları
YENİLMEZ K.
9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2010, ss.455-460, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009106. Lise matematik öğretmeni adaylarının uzaktan eğitime yönelik görüşleri
YENİLMEZ K., ERSOY M.
Third International Computer and Instructıonal Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.3, ss.1190-1193, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009107. The Attitudes of Prospective Mathematics Teachers toward Using Technology in Education
YENİLMEZ K., UYGAN C.
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1259-1263, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008108. Mathematics Teacher Candidates Attitudes Towards Doing Computer Aided Education
YENİLMEZ K., ERSOY M.
8th International Educational Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.600-603, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008109. Matematik öğretmeni adaylarının bilgisayar destekli eğitim yapmaya yönelik tutumları
YENİLMEZ K., ERSOY M.
8th International Educational Technology Conference-IETC 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.671-674, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008110. Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanmanın Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri İçerisindeki Yeri
YENİLMEZ K., ERSOY M.
8th International Educational Technology Conference-IETC 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.660-664, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008111. Öğretmen Adaylarının Bazı Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Programlarına İlişkin Görüşleri
YENİLMEZ K., ERSOY M.
II Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.44, (Özet Bildiri)
2007
2007112. İlköğretim Matematik Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Nedenleri
YENİLMEZ K.
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.609, (Özet Bildiri)
2007
2007113. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeyleri
YENİLMEZ K., ÇEMREK F., ÖZAYDIN Ö., ALTIN YAVUZ A.
International Educational Technology Conferences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007114. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayar Ve İnternet Kullanma Düzeyleri
YENİLMEZ K., ÇEMREK F., ÖZAYDIN Ö., ALTIN A.
International Educational Technology Conferences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.564-571, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005115. Anadolu Öğretmen Lisesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Düzeyleri
YENİLMEZ K., ÇEMREK F.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.1042-1046, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005116. Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ve Gerekliliği
YENİLMEZ K., ÇAM AKTAŞ B.
5th International Educational Technology Conference, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.2, ss.499-508, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. On Birinci Sınıf Temel Düzey Matematik Ders Kitabında Bulunan Soruların YBT’nin Bilişsel Düzey Boyutuna Göre İncelenmesi
KAYA C., YENİLMEZ K.
Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırmalar, DEĞİRMENCİ YAVUZ, Editör, All Sciences Academy, Konya, ss.26-45, 2025
2025
20252. ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN SORULARIN MATH TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
YENİLMEZ K., Toksoy S. N.
Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler III, ŞAHİN HARUN, ALKAN BİLAL BARIŞ, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.115-140, 2025
2024
20243. Kırsalda Öğrenim Gören Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algı Düzeyleri
Özkan A. M., Yenilmez K.
Eğitimin Renkleri: Farklı Disiplinler, Ortak Hedefler, Doç. Dr. Dilşah KALAY, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.254-287, 2024
2024
20244. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİRSEL İFADELER VE ÖZDEŞLİKLER KONUSUNDA KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER
Özkan A. M., Yenilmez K.
EĞİTİM ALANINDA GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR V, Prof. Dr. Abuzer AKGÜN,Doç. Dr. Ümit DURUK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.83-124, 2024
2024
20245. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KORKULARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
YENİLMEZ K., Çiçek Hayta G.
Alan Eğitimi Araştırmalarında Güncel Yaklaşımlar, CAN ŞENDİL, BOSTAN SARIOĞLAN AYBERK, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.277-302, 2024
2024
20246. Kırsalda Öğrenim Gören Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algı Düzeyleri
Özkan A. M., YENİLMEZ K.
Eğitimin Renkleri: Farklı Disiplinler, Ortak Hedefler, KALAY DİLŞAH, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.254-287, 2024
2024
20247. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Konusunda Karşılaştıkları Güçlükler
Özkan A. M., YENİLMEZ K.
Eğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar - V, AKGÜN ABUZER, DURUK ÜMİT, Editör, iksad publishing house, Ankara, ss.83-123, 2024
2020
20208. Matematiğin Tanımı ve Doğası
DELİL A., TUNA A., ÇİLTAŞ A., ADA T., YENİLMEZ K.
İlkokulda Temel Matematik, Kaçar Ahmet, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-11, 2020
2019
20199. Kesirler ve Öğretimi
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
İlkokulda Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, ss.168-240, 2019
2018
201810. Matematiğin Tanımı ve Doğası
YENİLMEZ K., DELİL A., TUNA A., BİBER A. Ç., ADA T., ÇİLTAŞ A.
İlkokulda Temel Matematik, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-11, 2018
2016
201611. Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler & Çarpanlara Ayırma
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, ELÇİ AYSUN NÜKET, BUKOVA GÜZEL ESRA, CANTÜRK GÜNHAN BERNA, EV ÇİMEN EMRE, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.309-324, 2016
2016
201612. Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler ve Çarpanlara Ayırma
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan, E. Ev Çimen, Editör, Pegem Akademi, ss.309-324, 2016
2014
201413. A Review of TV Programmes for Children in Relation to Preschool Mathematics Education
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K., yemenli e.
Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, O. Ozgun, J. Galbraith, M. Tasar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.164-173, 2014
Bilirkişi Raporları
2015
20151. BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖYKÜLEYİCİ METİN YAZMA BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
YENİLMEZ K.
2015
2015
20152. Matematik Öğretmen Adaylarının İspat veİspatlamaya Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi BirÖlçek Geliştirme Çalışması
YENİLMEZ K.
2015
2015
20153. Kırsal ve Kentsel Kesimdeki Öğrenci Velilerinin Teknoloji ve Derslerde Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi Kütahya ili Örneği
YENİLMEZ K.
2015
2015
20154. İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
YENİLMEZ K.
2015
2015
20155. Matematiksel Yaratıcılığa Yönelik MatematikÖğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
YENİLMEZ K.
2015
2015
20156. The Predictive Power of Students Perceptions of Classroom Assessment Environment for Their Mathematics Anxiety
YENİLMEZ K.
2015
2015
20157. Matematik Özyeterlik Algısının Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygıya Etkisi
YENİLMEZ K.
2015
Desteklenen Projeler
2015 - 2017
2015 - 2017