SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sorgulama Temelli Öğretim Etkinliğinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Işığın Yayılması Konusunu Öğrenme Başarılarına Etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.3, ss.210-232, 2020 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf ‘Periyodik Sistem‘ Konusunda Bilimsel Öykü İçeren Eğitsel Oyun Etkinliğinin Etkililiğinin İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.3, ss.192-209, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarında Argümantasyon Tabanlı Öğretime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.217-241, 2019 (Hakemli Dergi)
Sosyobilimsel konu temelli fen öğretimi üzerine Türkiye’de yapılan çalışmalardan bir derleme
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.42-60, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme stillerinin demografik değişkenler açısından incelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.28, ss.129-145, 2010 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Biçimlerinin Güdülenme ve Başarıya Etkisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.277-292, 2009 (Hakemli Dergi)
Fizik Dersi Öğretiminde Öğretmen Tutumlarının Önemi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.49-55, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Türk Dünyası sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.35-44
Fen Öğretiminde Yaratıcı Drama Konusunda Yapılan Çalışmalardan Bir Derleme
8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.44
Türkiye’de ARCS Motivasyon Modeli Uygulamalarına Yönelik Yapılan Çalışmalardan Bir Derleme
8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.45
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Çoklu Zekâ Kuramı ve Disiplinlerarası Yaklaşıma İlişkin Görüşleri
8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.86
Project Based Learning Activities Integrated Stem in Science Laboratory
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Ephesus–Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.80
Sınıf Öğretmenliği Programında Öğrenim Gören Öğrencilerin Argümantasyon Temelli Öğretime Yönelik Görüşleri Ve Örnek Etkinlik Uygulaması
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarının Fen Laboratuvarı Dersine Etkisinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
The change of secondary school students environmentalattitude, behavior and thoughts with nature training project –
International Conference onEducation in Mathematics, Science Technology, 16 - 18 Mayıs 2014
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutum Davranış ve Düşüncelerinin Doğa Eğitimi Projesine Bağlı Değişimi
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.1239-1243
Üç Aşamalı Testle Öğrencilerin Isı Sıcaklık Konusunda Sahip Oldukları Kavram yanılgılarının Belirlenmesi ve Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
I. International Congress On Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Bazı Değişkenlere Göreİncelenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.200
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine YönelikTutum ve Endişelerinin Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi
19. Ulusal Eğitim BilimleriKurultayı, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.267
Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının Fen ve Matematik Öğretiminde Öz Yeterlilik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.999-1007
Öğretmen Adaylarının Öğretme Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 03 Mayıs 2010, ss.121
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 03 Mayıs 2010, ss.79
İlköğretim Okullarındaki Bilgi Teknoloji Sınıflarının Değerlendirilmesi
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.883-890
Ortaöğretim Öğrencilerinin Fizik Dersini Öğrenirken Bilgisayar ve İnternet Kullanımına Yönelik Tutumları
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.622-628
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerinin DemografikDeğişkenler Açısından İncelenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.441
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretiminde Öz Yeterlilik İnançDüzeylerinin İncelenmesi
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilgisi Öğretimine YönelikTutumları
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009
Fen ve Teknoloji Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Başarılarına ve Bilimsel Düşünme Becerilerine Etkisi
The First International Congress Of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Dersi Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri ve Akademik Başarılarına Etkisi
The First International Congress Of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Cinsiyet Başarı ve Sınıf Düzeyi Değişkenleri Açısından İncelenmesi
III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu,Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007
ISnKm I 1 2 S 1 2 ve 1 K 3 2 n 1 2 ve m 1 2 SpinSistemlerinde Üç Boyutlu J Çözümlü NMR Spektroskopisinin Çarpım İşlemci Teorisiyle İncelenmesi
TFD 21. Fizik Kongresi, Isparta, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2002
CD n n 1 2 3 Grupları İçin C13 SEMUT ÇMRSpektroskopisinin Çarpım İşlemci Tekniğiyle İncelenmesi
III. Ulusal Atom ve Molekül FiziğiSempozyumu, Erzurum, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2000
ISnKm I 1 2 S 1 2 K 1 2 Spin Sisteminde Üç BoyutluJ Çözümlü NMR Spektroskopisinin Çarpım İşlemci Teorisiyle İmcelenmesi
Türk Fizik Derneği18. Fizik Kongresi, Adana, Türkiye, 25 - 28 Ekim 1999
CDn için C13 Spin Yankı J Modülasyon NMR Spektroskopisinin Çarpım İşlemci Teorisiyle İncelenmesi
II. Ulusal Atom ve Molekül FiziğiSempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Eylül 1998
Gama ve UV Işınları İle İrradiye Edilen NH4 2 C2O4 H2O Bileşiğinin ESR İle İncelenmesi
Türk Fizik Derneği 15. Fizik Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Eylül 1995
Kitap & Kitap Bölümleri
Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi
Pegem Akademi, Ankara, 2018
Bilim Öyküleri İçeren Eğitsel Oyunlarla Fen Öğretimi
Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu, Özden Tezel, Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.450-477, 2018
Fen Öğretiminde Süreç temelli Etkinlikler [Argümantasyon ve Proje Tabanlı Öğretim Uygulama Örnekleri]
ÖRNEK VE UYGULAMA DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNDE DİSİPLİNLERARASI BECERİ ETKİLEŞİMİ, ERSİN KARADEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.213-251, 2017