Yayınlar & Eserler

Makaleler 41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (15)
ESCI (2)
Scopus (15)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 47

1. STEM Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğrenmeyi Öğrenme Yetkinliğine Yönelik Görüşleri

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.263, (Özet Bildiri)

2. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dil Yetkinliğinin Belirlenmesi

1. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEÖK), Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, ss.88, (Özet Bildiri)

3. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi

17. Uluslararası Türk Dünyası sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.35-44, (Tam Metin Bildiri)

4. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Öğretimi Yönelimleri

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.592-599, (Tam Metin Bildiri)

5. Fen Bilimleri Dersinde Sorgulamaya Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.149, (Özet Bildiri)

6. Bilimsel Öykü İçeren Eğitsel Oyunla Desteklenen Fen Bilimleri Dersinin Öğrencilerin Periyodik Sistem Kavram Öğrenmelerine Etkisi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.347, (Özet Bildiri)

7. Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmen Adaylarının STEM Öğretimi Yönelimlerinin Karşılaştırılması

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

8. Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Disiplinlerine Dayalı Argümantasyon Destekli Fen Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Öğrenmelerine Etkisi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK), İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

9. Eğitsel Oyun ve Bilimsel Hikâyenin Fen Öğretiminde Kullanımına Yönelik Türkiye’de Yapılan Araştırmaların Derleme Çalışması

3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Nevşehir, Türkiye, 9 - 12 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. Fen Alanı Eğitiminde Robotik Uygulamalara Yönelik Türkiye’de Yapılan Araştırmaların Derleme Çalışması

3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Nevşehir, Türkiye, 9 - 12 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

11. Bilimsel Öykü ve Eğitsel Oyunla Desteklenen Fen Öğretimine Yönelik Araştırmaları Derleme ve Örnek Etkinlik Çalışması

IV. International Academic Research Congress (INES), Alanya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretimi Üzerine Bir Derleme Çalışması

IV. International Academic Research Congress (INES), Alanya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Türkiye’de Argümantasyona Dayalı Öğretim Yönteminin Kullanıldığı Fen ve Teknoloji Eğitimi Çalışmalarına Yönelik Bir Derleme

8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.57, (Özet Bildiri)

14. Fen Öğretiminde Yaratıcı Drama Konusunda Yapılan Çalışmalardan Bir Derleme

8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.44, (Özet Bildiri)

15. TGA Yönteminin Kullanıldığı Etkinliklerin Kavram Yanılgılarını Belirlemesine Yönelik Yapılan Çalışmalardan Bir Derleme

8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.56, (Özet Bildiri)

16. FeTeMM Eğitimine Yönelik Yapılan Çalışmalardan Bir Derleme

8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.56, (Özet Bildiri)

17. Türkiye’de ARCS Motivasyon Modeli Uygulamalarına Yönelik Yapılan Çalışmalardan Bir Derleme

8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.45, (Özet Bildiri)

18. Türkiye’de Fen Öğretiminde Gezi Gözlem Yöntemini Kullanmaya Yönelik Yapılan Çalışmalardan Bir Derleme

8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 Mayıs 2017, ss.44, (Özet Bildiri)

19. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Çoklu Zekâ Kuramı ve Disiplinlerarası Yaklaşıma İlişkin Görüşleri

8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.86, (Özet Bildiri)

20. Project Based Learning Activities Integrated Stem in Science Laboratory

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Ephesus–Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.80, (Özet Bildiri)

21. Investigation of the Cultural Children s Game and Toys Effects on Preschoolers Science Conceptions Learning

The 8th Multidisciplinary Academic Coference / Proceedings of MAC-ETL 2016, 9 - 10 Aralık 2016, ss.215-221, (Tam Metin Bildiri)

24. Bilgisayar Destekli Öğretimin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Yaşamımızdaki Elektrik Kavram Bilgilerine ve Tutumlarına Etkisi

7th International Congress on New Trends in Education ICONTE, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.108, (Özet Bildiri)

25. Fen Bilimleri Eğitiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Kavram Bilgilerine ve Tutumlarına Etkisi

7th International Congress on New Trends in Education ICONTE, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.108, (Özet Bildiri)

26. The change of secondary school students environmentalattitude, behavior and thoughts with nature training project –

International Conference onEducation in Mathematics, Science Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

27. Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutum Davranış ve Düşüncelerinin Doğa Eğitimi Projesine Bağlı Değişimi

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.1239-1243, (Tam Metin Bildiri)

29. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Bazı Değişkenlere Göreİncelenmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.200

31. Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının Fen ve Matematik Öğretiminde Öz Yeterlilik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.999-1007, (Tam Metin Bildiri)

32. Öğretmen Adaylarının Öğretme Stratejilerini Kullanma Düzeyleri

The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 03 Mayıs 2010, ss.121, (Tam Metin Bildiri)

33. Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi

The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 03 Mayıs 2010, ss.79, (Tam Metin Bildiri)

34. İlköğretim Okullarındaki Bilgi Teknoloji Sınıflarının Değerlendirilmesi

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.883-890, (Tam Metin Bildiri)

35. Ortaöğretim Öğrencilerinin Fizik Dersini Öğrenirken Bilgisayar ve İnternet Kullanımına Yönelik Tutumları

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.622-628, (Tam Metin Bildiri)

37. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretiminde Öz Yeterlilik İnançDüzeylerinin İncelenmesi

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

38. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilgisi Öğretimine YönelikTutumları

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

39. Fen ve Teknoloji Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Başarılarına ve Bilimsel Düşünme Becerilerine Etkisi

The First International Congress Of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

40. Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Dersi Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri ve Akademik Başarılarına Etkisi

The First International Congress Of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

41. İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Cinsiyet Başarı ve Sınıf Düzeyi Değişkenleri Açısından İncelenmesi

III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu,Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

2. Bilim Öyküleri İçeren Eğitsel Oyunlarla Fen Öğretimi

Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu, Özden Tezel, Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.450-477, 2018

3. Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretimi

Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu, Özden Tezel, Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.74-98, 2018

4. Eğitim/ Fen Alanı Eğitiminde Robotik Uygulamalara Yönelik Türkiyede Yapılan Araştırmaların Derleme Çalışması

Bilimsel Araştırmalarda Yeni Yaklaşımlar - 1, Prof. Dr. Osman Köse, Esra Kirik, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.557-583, 2018

5. Argümantasyona Dayalı Fen Öğretimi

Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu, Özden Tezel, Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.98-123, 2018

6. Development of Science Teaching Activities Using Cultural Children’s Game and Toys in the Science Teaching Process

EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE, Irina Koleva, Gökhan Duman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.197-204, 2017

7. Fen Öğretiminde Süreç temelli Etkinlikler [Argümantasyon ve Proje Tabanlı Öğretim Uygulama Örnekleri]

ÖRNEK VE UYGULAMA DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNDE DİSİPLİNLERARASI BECERİ ETKİLEŞİMİ, ERSİN KARADEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.213-251, 2017

8. Designing Science Teaching Activities Using Cultural Children’s Game and Toys

EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE, Irina Koleva, Gökhan Duman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.205-213, 2017
Metrikler

Yayın

99

Yayın (WoS)

16

Yayın (Scopus)

16

Atıf (WoS)

72

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

66

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

72

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

269

Proje

3

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

32
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları