Makaleler
41
Tümü (41)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (15)
ESCI (2)
Scopus (15)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (16)
7. Sosyobilimsel konu temelli fen öğretimi üzerine Türkiye’de yapılan çalışmalardan bir derleme
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.42-60, 2018 (Hakemli Dergi)
26. Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme stillerinin demografik değişkenler açısından incelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.28, ss.129-145, 2010 (TRDizin)
28. Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Biçimlerinin Güdülenme ve Başarıya Etkisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.277-292, 2009 (TRDizin)
32. A theoretical application of 3D J-resolved NMR spectroscopy for ISnKm (I=1/2, S=1/2 and 1, K=3/2) spin systems
ZEITSCHRIFT FUR NATURFORSCHUNG SECTION A-A JOURNAL OF PHYSICAL SCIENCES
, cilt.58, ss.139-143, 2003 (SCI-Expanded, Scopus)
37. Fizik Dersi Öğretiminde Öğretmen Tutumlarının Önemi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.49-55, 2001 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
47
3. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Türk Dünyası sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.35-44, (Tam Metin Bildiri)
14. Fen Öğretiminde Yaratıcı Drama Konusunda Yapılan Çalışmalardan Bir Derleme
8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.44, (Özet Bildiri)
17. Türkiye’de ARCS Motivasyon Modeli Uygulamalarına Yönelik Yapılan Çalışmalardan Bir Derleme
8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.45, (Özet Bildiri)
19. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Çoklu Zekâ Kuramı ve Disiplinlerarası Yaklaşıma İlişkin Görüşleri
8th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.86, (Özet Bildiri)
20. Project Based Learning Activities Integrated Stem in Science Laboratory
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Ephesus–Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.80, (Özet Bildiri)
22. Sınıf Öğretmenliği Programında Öğrenim Gören Öğrencilerin Argümantasyon Temelli Öğretime Yönelik Görüşleri Ve Örnek Etkinlik Uygulaması
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
23. Proje Tabanlı Öğretim Uygulamalarının Fen Laboratuvarı Dersine Etkisinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
26. The change of secondary school students environmentalattitude, behavior and thoughts with nature training project –
International Conference onEducation in Mathematics, Science Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
27. Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutum Davranış ve Düşüncelerinin Doğa Eğitimi Projesine Bağlı Değişimi
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.1239-1243, (Tam Metin Bildiri)
28. Üç Aşamalı Testle Öğrencilerin Isı Sıcaklık Konusunda Sahip Oldukları Kavram yanılgılarının Belirlenmesi ve Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
I. International Congress On Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
29. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Bazı Değişkenlere Göreİncelenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.200
30. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine YönelikTutum ve Endişelerinin Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi
19. Ulusal Eğitim BilimleriKurultayı, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.267
31. Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının Fen ve Matematik Öğretiminde Öz Yeterlilik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.999-1007, (Tam Metin Bildiri)
32. Öğretmen Adaylarının Öğretme Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 03 Mayıs 2010, ss.121, (Tam Metin Bildiri)
33. Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
The Second International Congress Of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 03 Mayıs 2010, ss.79, (Tam Metin Bildiri)
34. İlköğretim Okullarındaki Bilgi Teknoloji Sınıflarının Değerlendirilmesi
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.883-890, (Tam Metin Bildiri)
35. Ortaöğretim Öğrencilerinin Fizik Dersini Öğrenirken Bilgisayar ve İnternet Kullanımına Yönelik Tutumları
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.622-628, (Tam Metin Bildiri)
36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerinin DemografikDeğişkenler Açısından İncelenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.441
37. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretiminde Öz Yeterlilik İnançDüzeylerinin İncelenmesi
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
38. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilgisi Öğretimine YönelikTutumları
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
39. Fen ve Teknoloji Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Başarılarına ve Bilimsel Düşünme Becerilerine Etkisi
The First International Congress Of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
40. Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Dersi Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri ve Akademik Başarılarına Etkisi
The First International Congress Of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
41. İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Cinsiyet Başarı ve Sınıf Düzeyi Değişkenleri Açısından İncelenmesi
III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu,Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)
42. ISnKm I 1 2 S 1 2 ve 1 K 3 2 n 1 2 ve m 1 2 SpinSistemlerinde Üç Boyutlu J Çözümlü NMR Spektroskopisinin Çarpım İşlemci Teorisiyle İncelenmesi
TFD 21. Fizik Kongresi, Isparta, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2002
43. CD n n 1 2 3 Grupları İçin C13 SEMUT ÇMRSpektroskopisinin Çarpım İşlemci Tekniğiyle İncelenmesi
III. Ulusal Atom ve Molekül FiziğiSempozyumu, Erzurum, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2000
44. ISnKm I 1 2 S 1 2 K 1 2 Spin Sisteminde Üç BoyutluJ Çözümlü NMR Spektroskopisinin Çarpım İşlemci Teorisiyle İmcelenmesi
Türk Fizik Derneği18. Fizik Kongresi, Adana, Türkiye, 25 - 28 Ekim 1999
45. CDn için C13 Spin Yankı J Modülasyon NMR Spektroskopisinin Çarpım İşlemci Teorisiyle İncelenmesi
II. Ulusal Atom ve Molekül FiziğiSempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Eylül 1998
47. Gama ve UV Işınları İle İrradiye Edilen NH4 2 C2O4 H2O Bileşiğinin ESR İle İncelenmesi
Türk Fizik Derneği 15. Fizik Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Eylül 1995
Kitaplar
8
1. Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi
Pegem Akademi, Ankara, 2018
2. Bilim Öyküleri İçeren Eğitsel Oyunlarla Fen Öğretimi
Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi, Orhan Karamustafaoğlu, Özden Tezel, Uğur Sarı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.450-477, 2018
7. Fen Öğretiminde Süreç temelli Etkinlikler [Argümantasyon ve Proje Tabanlı Öğretim Uygulama Örnekleri]
ÖRNEK VE UYGULAMA DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNDE DİSİPLİNLERARASI BECERİ ETKİLEŞİMİ, ERSİN KARADEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.213-251, 2017