Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

KIRSALDAKİ ÖĞRENCİLERİN LGS SINAV SORU TERMİNOLOJİSİNİ KAVRAMA BECERİLERİ

9th INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 10 Ağustos 2023, cilt.1, ss.67-87

İLKÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ (5-8) MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA GEOMETRİ KAVRAMLARININ SUNULUŞUNUN İNCELENMESİ

5. International Anatolian Scientific Research Congress, Hakkari, Türkiye, 21 Temmuz 2023, cilt.1, ss.682-703

FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ALANINDAKİ E-TWİNNİNG PROJELERİNİN İNCELENMESİ

Balkan 8th International Conference on Social Sciences, Podgorica, Karadağ, 02 Temmuz 2023, cilt.1, ss.128-138

5E ÖĞRENME MODELİ ÇERÇEVESİNDE ÜSLÜ İFADELER ÖĞRETİMİ: BİR DERS KİTABI İNCELEMESİ

Balkan 8th International Conference on Social Sciences, Podgorica, Karadağ, 02 Temmuz 2023, cilt.1, ss.371-380

DOKUZUNCU SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ

MUNZUR 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 09 Haziran 2023, cilt.1, ss.322-331

İSPAT YAPMAYA YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

MUNZUR 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2023, cilt.1, ss.332-343

KIRSALDA EĞİTİME İLİŞKİN SORUNLARIN BOYLAMSAL OLARAK İNCELENMESİ

ANADOLU 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2023, cilt.1, ss.149-164

MATEMATİKSEL SÜREÇ BECERİLERİ İLE İLGİLİ YAZILAN TEZLERİN İNCELENMESİ

SELCUK 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 19 Mayıs 2023, cilt.1, ss.467-487

LİSELERE GİRİŞ SINAVINDA YER ALAN SORULARIN SOLO TAKSONOMİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

SELCUK 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 19 Mayıs 2023, cilt.1, ss.436-451

TÜRKİYE VE SİNGAPUR 7. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ

ANADOLU 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, ss.723-738

TÜRKİYE’DE ÜSLÜ İFADELER KONUSUYLA İLGİLİ YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

SELÇUK 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Konya, Türkiye, 10 Aralık 2022

Kırsal ve Kentsel Bölgelerdeki Matematik Öğretmenlerinin Kullandıkları Sınav Sorularının Bloom Taksonomisi Açısından Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.11

Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Polinomlar Konusunda Akademik Başarılarının İncelenmesi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.22

Ortaöğretim Matematik Ders Kitaplarındaki Coğrafya Alanıyla İlgili İçeriklerin İncelenmesi

2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1046-1052

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1-6

Sınıf Öğretmen Adaylarının Dijital Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.690-699

Teknoloji Destekli Origami Etkinliklerinde Matematiksel Düşünme Becerilerinin Kullanımının İncelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1434-1447

Ortaokul 7. Ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerinin İncelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1152-1157

Ortaöğretim Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Akademik Başarılarının İncelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.52-59

Kırsal Bölgede Görev Yapan Matematik Öğretmenlerinin Sorunları

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.68-75

Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Kavram Karikatürlerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri

1st International Science, Education, Art Technology Symposium, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.428-435

Kırsalda Görev Yapan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Materyal Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

5th International Social and Education Sciences Studies Congress, 11 - 14 Temmuz 2019, ss.495-506

Kırsalda Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematiksel Tahmin Becerilerinin İncelenmesi

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.940-946

Öğretmen Adaylarının Kırsalda Çalışmaya Dair Kaygı Düzeyleri

International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.573-578

Meslek Lisesi Öğrencilerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri

International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.558-562

II. Dereceden Denklemler Konusuna Yönelik Bir STEM Etkinliği

I. International Educational Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017

Meslek Lisesi Matematik Öğretmenlerinin STEM Etkinliklerine Yönelik Görüşleri

I. International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017

Bir STEM Etkinliği: Tesla ve Edison Savaşı

I. International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017

Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihinde Geçen Matematikçilerin Biyografilerine ve Önemlerine İlişkin Düşünceleri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

An Analysıs Of 11th Grade Students’ Conceptual Knowledge On Some Special Numbers And Number Sets In Mathematics

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015

An Analysis of 11th Grade Students Conceptual Knowledge on Some Special Numbers and Number Sets in Mathematics

International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology, 23 - 25 Nisan 2015

Öğretmen Adaylarının Rutin Ve Rutin Olmayan Türde Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Birinci Sınıf Ders Kaynaklarının Matematik Öğretiminde Amaç Bağlamında İncelenmesi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014

“Is It Better to Solve One Problem by Five Different Ways Than to Solve Five Different Problems by One Way?

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014

The Perceptions of Science and Mathematics Teacher Candidates Towards the Concepts of “Equality, Inequality, Equivalence, Equation, Identity”

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014

Matematik Öğretmeni Adaylarının “Örnek, Alıştırma, Problem” Oluşturma Çalışmalarının İncelenmesi

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

Zihin Engellilere Matematik Öğretimine Yönelik Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Materyallerin İncelenmesi

International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

Learning Difficulties of year seven students on whole numbers problems

1st Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

Matematik Öğretmen Adaylarının Farklı Türde Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı - ESOGÜ, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

Çift ana dal öğrencilerinin olasılık konusundaki kavramsal ve işlemsel bilgilerinin incelenmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013

Matematik eğitiminde teknoloji kullanımı ile ilgili tezlerin incelenmesi

. 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 6 - 08 Haziran 2013

Matematik öğretmeni adaylarının temel olasılık terimlerine ilişkin kavramsal bilgilerinin incelenmesi

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013

Matematik öğretmeni adaylarının olasılık konusundaki başarı durumlarının incelenmesi

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013

Öğrencilerin Uzunluk Ölçmeye Dayalı Tahmin Yeteneğindeki Yetersizlikler ve Olası Nedenleri

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013

Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik İnançları

12. Matematik Sempozyumu: Toplum’xxda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013

Okulöncesi Öğrencilerine Yönelik Matematik Etkinlikleri

III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012

Matematik öğretmeni adaylarının bilimsel araştırmalara yönelik tutumlarının incelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Onbirinci Sınıf Matematik Öğretim Programında Zorluk Çekilen Konular Ve Olası Nedenleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematikte Problem Çözme Becerisiyle İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Preservice mathematics teachers views about the school experience course applications

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012

Yatılı Tedavi Gören Çocuklara Yönelik Matematik Etkinlikleri: “Hastanede Matematik”.

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012

Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Fonksiyon Kavramını Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012

PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS SELF EFFICACY BELIEFS IN EDUCATIONAL INTERNET USE

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22 - 24 Eylül 2011, ss.463-468

İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının eğitsel Internet kullanımına yönelik öz yeterlik inançları

5 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.463-468

Öğretmen adaylarının matematik okuryazarlığı özyeterlik inançları

9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2010, ss.455-460

Lise matematik öğretmeni adaylarının uzaktan eğitime yönelik görüşleri

Third International Computer and Instructıonal Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.3, ss.1190-1193

The Attitudes of Prospective Mathematics Teachers toward Using Technology in Education

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1259-1263

Mathematics Teacher Candidates Attitudes Towards Doing Computer Aided Education

8th International Educational Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.600-603

Matematik öğretmeni adaylarının bilgisayar destekli eğitim yapmaya yönelik tutumları

8th International Educational Technology Conference-IETC 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.671-674 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanmanın Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri İçerisindeki Yeri

8th International Educational Technology Conference-IETC 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.660-664

Öğretmen Adaylarının Bazı Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Programlarına İlişkin Görüşleri

II Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.44

İlköğretim Matematik Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Nedenleri

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.609

Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeyleri

International Educational Technology Conferences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007

Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayar Ve İnternet Kullanma Düzeyleri

International Educational Technology Conferences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.564-571

Anadolu Öğretmen Lisesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Düzeyleri

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.1042-1046

Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ve Gerekliliği

5th International Educational Technology Conference, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.2, ss.499-508

Kitap & Kitap Bölümleri

Kırsalda Öğrenim Gören Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algı Düzeyleri

Eğitimin Renkleri: Farklı Disiplinler, Ortak Hedefler, Doç. Dr. Dilşah KALAY, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.254-287, 2024

SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİRSEL İFADELER VE ÖZDEŞLİKLER KONUSUNDA KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER

EĞİTİM ALANINDA GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR V, Prof. Dr. Abuzer AKGÜN,Doç. Dr. Ümit DURUK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.83-124, 2024

Matematiğin Tanımı ve Doğası

İlkokulda Temel Matematik, Kaçar Ahmet, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-11, 2020

Kesirler ve Öğretimi

İlkokulda Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, ss.168-240, 2019

Matematiğin Tanımı ve Doğası

İlkokulda Temel Matematik, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-11, 2018

Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler & Çarpanlara Ayırma

TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, ELÇİ AYSUN NÜKET, BUKOVA GÜZEL ESRA, CANTÜRK GÜNHAN BERNA, EV ÇİMEN EMRE, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.309-324, 2016

Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler ve Çarpanlara Ayırma

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan, E. Ev Çimen, Editör, Pegem Akademi, ss.309-324, 2016

A Review of TV Programmes for Children in Relation to Preschool Mathematics Education

Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, O. Ozgun, J. Galbraith, M. Tasar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.164-173, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Bilirkişi Raporları

Metrikler

Yayın

230

Atıf (WoS)

28

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

98

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

201

H-İndeks (TrDizin)

7

Proje

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları