Yayınlar & Eserler

Makaleler 116
Tümü (116)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (5)
Scopus (11)
TRDizin (43)
Diğer Yayınlar (67)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 116

1. 2018 Öğretim Programı Doğrultusunda Hazırlanan 5. Sınıf Matematik Ders Kitabının K12 Matematiksel Alan Becerileri Bağlamında İncelenmesi

21TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS ON LIFE, ENGINEERING, ARCHITECTURE AND MATHEMATICAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, cilt.1, ss.18-20, (Özet Bildiri)

2. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK EĞİTİMİ ÜZERİNE TÜRKİYE’DEKİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ: BİR DÖKÜMAN ANALİZİ ÖRNEĞİ

15th International Baskent Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 15 Mayıs 2025, cilt.1, ss.1449-1463, (Tam Metin Bildiri)

3. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

MUNZUR 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 11 Nisan 2025, cilt.1, ss.219-230, (Tam Metin Bildiri)

4. ALTINCI SINIF MATEMATİK BECERİ TEMELLİ SORULARIN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BİLEŞENLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

BINGOL 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Bingöl, Türkiye, 21 Mart 2025, cilt.1, ss.247-262, (Tam Metin Bildiri)

5. 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖZ-YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

ICSHSR 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Casablanca, Fas, 14 - 16 Mart 2025, cilt.1, ss.105-118, (Tam Metin Bildiri)

6. KIRSALDA MATEMATİK İLE İLGİLİ MAKALE VE TEZLERİN DOKÜMAN ANALİZİ İLE İNCELENMESİ

ICSHSR 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Casablanca, Fas, 14 Mart 2025, cilt.1, ss.96-104, (Tam Metin Bildiri)

7. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ETKİNLİKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRME DURUMLARININ İNCELENMESİ

ICSAS 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, İzmir, Türkiye, 07 Mart 2025, cilt.1, ss.148-159, (Tam Metin Bildiri)

8. 2018-2024 YILLARI ARASINDA YAPILAN LİSEYE GEÇİŞ SINAVI (LGS) MATEMATİK SORULARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BİLEŞENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

EUROPEAN CONFERENCES 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Roma, İtalya, 01 Mart 2025, cilt.1, ss.44-58, (Tam Metin Bildiri)

9. KENT ve KIRSALDA ÖĞRENİM GÖREN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DUYUSUNA YÖNELİK ÖZ YETERLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ

AKDENIZ 13th International Conference On Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 03 Ocak 2025, cilt.1, ss.14-26, (Tam Metin Bildiri)

10. KIRSALDA GÖREV YAPAN ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSLERİNDE ÖĞRETİM MATERYALLERİ KULLANABİLME DURUMLARININ İNCELENMESİ

SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2024, cilt.1, ss.87-100, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. JOURNAL OF RESEARCH IN RURAL EDUCATION’ DA YAPILMIŞ KIRSAL BÖLGEDE MATEMATIK ALANINDAKI ÇALIŞMALARIN İNCELENMESI

CUMHURIYET 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 23 Nisan 2024, cilt.1, ss.107-118, (Tam Metin Bildiri)

12. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BENLİK VE MATEMATİK KAYGILARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

BALKAN 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Skopje, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, cilt.1, ss.627-637, (Tam Metin Bildiri)

13. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAREKÖKLÜ SAYILAR KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARININ İNCELENMESİ

BALKAN 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Skopje, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, cilt.1, ss.614-626, (Tam Metin Bildiri)

14. TAM SAYILAR KONUSUNDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ

KARADENIZ 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Rize, Türkiye, 8 - 10 Mart 2024, cilt.1, ss.381-393, (Tam Metin Bildiri)

15. BEŞİNCİ SINIF MATEMATİK DERS KİTABINDA YER ALAN SORULARIN MATH TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

KARADENIZ 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Rize, Türkiye, 8 - 10 Mart 2024, cilt.1, ss.369-380, (Tam Metin Bildiri)

16. MATEMATİKSEL DÜŞÜNME İLE İLGİLİ İLİŞKİSEL TÜRDE YAPILMIŞ ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ

AKDENIZ 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Mersin, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2024, cilt.1, ss.293-306, (Tam Metin Bildiri)

17. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KIRSALDA MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

AKDENIZ 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Mersin, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2024, cilt.1, ss.277-292, (Tam Metin Bildiri)

18. KIRSALDA EĞİTİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARISINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

ANADOLU 14th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Gaziantep, Türkiye, 16 - 18 Şubat 2024, cilt.1, ss.591-606, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. KIRSALDAKİ ÖĞRENCİLERİN LGS SINAV SORU TERMİNOLOJİSİNİ KAVRAMA BECERİLERİ

9th INTERNATIONAL BLACK SEA COASTLINE COUNTRIES SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 10 Ağustos 2023, cilt.1, ss.67-87, (Tam Metin Bildiri)

20. İLKÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ (5-8) MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA GEOMETRİ KAVRAMLARININ SUNULUŞUNUN İNCELENMESİ

5. International Anatolian Scientific Research Congress, Hakkari, Türkiye, 21 Temmuz 2023, cilt.1, ss.682-703, (Tam Metin Bildiri)

21. 5E ÖĞRENME MODELİ ÇERÇEVESİNDE ÜSLÜ İFADELER ÖĞRETİMİ: BİR DERS KİTABI İNCELEMESİ

Balkan 8th International Conference on Social Sciences, Podgorica, Karadağ, 02 Temmuz 2023, cilt.1, ss.371-380, (Tam Metin Bildiri)

22. FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ALANINDAKİ E-TWİNNİNG PROJELERİNİN İNCELENMESİ

Balkan 8th International Conference on Social Sciences, Podgorica, Karadağ, 02 Temmuz 2023, cilt.1, ss.128-138, (Tam Metin Bildiri)

23. DOKUZUNCU SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ

MUNZUR 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 09 Haziran 2023, cilt.1, ss.322-331, (Tam Metin Bildiri)

24. İSPAT YAPMAYA YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

MUNZUR 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2023, cilt.1, ss.332-343, (Tam Metin Bildiri)

25. KIRSALDA EĞİTİME İLİŞKİN SORUNLARIN BOYLAMSAL OLARAK İNCELENMESİ

ANADOLU 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2023, cilt.1, ss.149-164, (Tam Metin Bildiri)

26. LİSELERE GİRİŞ SINAVINDA YER ALAN SORULARIN SOLO TAKSONOMİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

SELCUK 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 19 Mayıs 2023, cilt.1, ss.436-451, (Tam Metin Bildiri)

27. MATEMATİKSEL SÜREÇ BECERİLERİ İLE İLGİLİ YAZILAN TEZLERİN İNCELENMESİ

SELCUK 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 19 Mayıs 2023, cilt.1, ss.467-487, (Tam Metin Bildiri)

28. TÜRKİYE VE SİNGAPUR 7. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ

ANADOLU 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Diyarbakır, Türkiye, 29 - 30 Aralık 2022, ss.723-738, (Tam Metin Bildiri)

29. TÜRKİYE’DE ÜSLÜ İFADELER KONUSUYLA İLGİLİ YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

SELÇUK 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Konya, Türkiye, 10 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

30. Kırsal ve Kentsel Bölgelerdeki Matematik Öğretmenlerinin Kullandıkları Sınav Sorularının Bloom Taksonomisi Açısından Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.11, (Özet Bildiri)

31. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Polinomlar Konusunda Akademik Başarılarının İncelenmesi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.22, (Özet Bildiri)

32. Ortaöğretim Matematik Ders Kitaplarındaki Coğrafya Alanıyla İlgili İçeriklerin İncelenmesi

2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1046-1052, (Tam Metin Bildiri)

34. Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

35. Sınıf Öğretmen Adaylarının Dijital Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.690-699, (Tam Metin Bildiri)

36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanmaya İlişkin Yeterlik Algılarının İncelenmesi

2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.673-679, (Tam Metin Bildiri)

37. Teknoloji Destekli Origami Etkinliklerinde Matematiksel Düşünme Becerilerinin Kullanımının İncelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1434-1447, (Tam Metin Bildiri)

38. Ortaöğretim Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Akademik Başarılarının İncelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.52-59, (Tam Metin Bildiri)

39. Kırsal Bölgede Görev Yapan Matematik Öğretmenlerinin Sorunları

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.68-75, (Tam Metin Bildiri)

40. Ortaokul 7. Ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerinin İncelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1152-1157, (Tam Metin Bildiri)

41. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Kavram Karikatürlerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri

1st International Science, Education, Art Technology Symposium, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.428-435, (Tam Metin Bildiri)

42. Kırsalda Görev Yapan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Materyal Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

5th International Social and Education Sciences Studies Congress, 11 - 14 Temmuz 2019, ss.495-506, (Tam Metin Bildiri)

43. Ortaokul 5. Sınıf Matematik Ders Kitabı Etkinliklerinin Türkiye Yeterlilikler Çerçevesine Göre İncelenmesi

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.878-884, (Tam Metin Bildiri)

44. STEM Eğitiminin Meslek Lisesi Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumları ve Öz-yeterlik Düzeylerine Etkisi

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.1232-1236, (Tam Metin Bildiri)

46. Kırsal Bölgelerde Göreve Yeni Başlayan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleğe Adaptasyon Süreçlerinin İncelenmesi

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.830-835, (Tam Metin Bildiri)

47. Kırsalda Öğrenim Gören Öğrencilerin Matematiksel Tahmin Becerilerinin İncelenmesi

III. International Congress on Science and Education, 21 - 24 Mart 2019, ss.940-946, (Tam Metin Bildiri)

48. Meslek Lisesi Öğrencilerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri

International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.558-562, (Tam Metin Bildiri)

50. Öğretmen Adaylarının Kırsalda Çalışmaya Dair Kaygı Düzeyleri

International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.573-578, (Tam Metin Bildiri)

51. Meslek Lisesi Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Matematik ve Mühendislik Mesleklerine Yönelik İlgilerinin Belirlenmesi

International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.552-557, (Tam Metin Bildiri)

53. FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI

9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

54. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusunda Karşılaştığı Güçlüklerin İncelenmesi

6th World Congress on Educational and Instructional Studies, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

55. II. Dereceden Denklemler Konusuna Yönelik Bir STEM Etkinliği

I. International Educational Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

56. Meslek Lisesi Matematik Öğretmenlerinin STEM Etkinliklerine Yönelik Görüşleri

I. International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

57. Bir STEM Etkinliği: Tesla ve Edison Savaşı

I. International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

58. Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihinde Geçen Matematikçilerin Biyografilerine ve Önemlerine İlişkin Düşünceleri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

62. FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STEM E YÖNELİK TUTUMLARI

5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

66. An Analysıs Of 11th Grade Students’ Conceptual Knowledge On Some Special Numbers And Number Sets In Mathematics

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

68. An Analysis of 11th Grade Students Conceptual Knowledge on Some Special Numbers and Number Sets in Mathematics

International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

72. Öğretmen Adaylarının Rutin Ve Rutin Olmayan Türde Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

73. Birinci Sınıf Ders Kaynaklarının Matematik Öğretiminde Amaç Bağlamında İncelenmesi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

74. The Perceptions of Science and Mathematics Teacher Candidates Towards the Concepts of “Equality, Inequality, Equivalence, Equation, Identity”

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

75. “Is It Better to Solve One Problem by Five Different Ways Than to Solve Five Different Problems by One Way?

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

77. Zihin Engellilere Matematik Öğretimine Yönelik Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Materyallerin İncelenmesi

International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

78. Matematik Öğretmeni Adaylarının “Örnek, Alıştırma, Problem” Oluşturma Çalışmalarının İncelenmesi

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

79. Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

80. Learning Difficulties of year seven students on whole numbers problems

1st Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

81. Öğretmen Adaylarının Zihin Engelli Bireylere Matematik Öğretimi Konusundaki Düşünceleri

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

82. Matematik Öğretmen Adaylarının Farklı Türde Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı - ESOGÜ, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

83. Çift ana dal öğrencilerinin olasılık konusundaki kavramsal ve işlemsel bilgilerinin incelenmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

84. Matematik eğitiminde teknoloji kullanımı ile ilgili tezlerin incelenmesi

. 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 6 - 08 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

85. Matematik öğretmeni adaylarının temel olasılık terimlerine ilişkin kavramsal bilgilerinin incelenmesi

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

86. Matematik öğretmeni adaylarının olasılık konusundaki başarı durumlarının incelenmesi

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

88. Öğrencilerin Uzunluk Ölçmeye Dayalı Tahmin Yeteneğindeki Yetersizlikler ve Olası Nedenleri

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

89. Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik İnançları

12. Matematik Sempozyumu: Toplum’xxda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

90. Öğretmen adaylarının kesirlerde çarpma işlemini modelleme düzeyleri

11.Matder Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

91. Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Modelleme Becerileri Üzerine Bir İnceleme

Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

92. Okulöncesi Öğrencilerine Yönelik Matematik Etkinlikleri

III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

94. Matematik öğretmeni adaylarının bilimsel araştırmalara yönelik tutumlarının incelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

95. Onbirinci Sınıf Matematik Öğretim Programında Zorluk Çekilen Konular Ve Olası Nedenleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

96. Matematikte Problem Çözme Becerisiyle İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

97. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Polinomlar Konusunun Öğreniminde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Olası Nedenleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

98. Preservice mathematics teachers views about the school experience course applications

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)

99. Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Fonksiyon Kavramını Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

100. Yatılı Tedavi Gören Çocuklara Yönelik Matematik Etkinlikleri: “Hastanede Matematik”.

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

101. PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS SELF EFFICACY BELIEFS IN EDUCATIONAL INTERNET USE

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22 - 24 Eylül 2011, ss.463-468, (Tam Metin Bildiri)

102. Öğretmen Adaylarını Eğitim Fakültesine Yönlendiren Değerlerin İncelenmesi

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

103. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının eğitsel Internet kullanımına yönelik öz yeterlik inançları

5 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.463-468, (Tam Metin Bildiri)

105. Öğretmen adaylarının matematik okuryazarlığı özyeterlik inançları

9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2010, ss.455-460, (Tam Metin Bildiri)

106. Lise matematik öğretmeni adaylarının uzaktan eğitime yönelik görüşleri

Third International Computer and Instructıonal Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.3, ss.1190-1193, (Tam Metin Bildiri)

107. The Attitudes of Prospective Mathematics Teachers toward Using Technology in Education

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1259-1263, (Tam Metin Bildiri)

108. Mathematics Teacher Candidates Attitudes Towards Doing Computer Aided Education

8th International Educational Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.600-603, (Tam Metin Bildiri)

109. Matematik öğretmeni adaylarının bilgisayar destekli eğitim yapmaya yönelik tutumları

8th International Educational Technology Conference-IETC 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.671-674, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

110. Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanmanın Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri İçerisindeki Yeri

8th International Educational Technology Conference-IETC 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.660-664, (Tam Metin Bildiri)

111. Öğretmen Adaylarının Bazı Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Programlarına İlişkin Görüşleri

II Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.44, (Özet Bildiri)

112. İlköğretim Matematik Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Nedenleri

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.609, (Özet Bildiri)

113. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeyleri

International Educational Technology Conferences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

114. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayar Ve İnternet Kullanma Düzeyleri

International Educational Technology Conferences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.564-571, (Tam Metin Bildiri)

115. Anadolu Öğretmen Lisesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Düzeyleri

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.1042-1046, (Tam Metin Bildiri)

116. Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ve Gerekliliği

5th International Educational Technology Conference, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.2, ss.499-508, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

1. On Birinci Sınıf Temel Düzey Matematik Ders Kitabında Bulunan Soruların YBT’nin Bilişsel Düzey Boyutuna Göre İncelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırmalar, DEĞİRMENCİ YAVUZ, Editör, All Sciences Academy, Konya, ss.26-45, 2025

2. ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN SORULARIN MATH TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler III, ŞAHİN HARUN, ALKAN BİLAL BARIŞ, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.115-140, 2025

3. Kırsalda Öğrenim Gören Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algı Düzeyleri

Eğitimin Renkleri: Farklı Disiplinler, Ortak Hedefler, Doç. Dr. Dilşah KALAY, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.254-287, 2024

4. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİRSEL İFADELER VE ÖZDEŞLİKLER KONUSUNDA KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER

EĞİTİM ALANINDA GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR V, Prof. Dr. Abuzer AKGÜN,Doç. Dr. Ümit DURUK, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.83-124, 2024

5. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KORKULARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

Alan Eğitimi Araştırmalarında Güncel Yaklaşımlar, CAN ŞENDİL, BOSTAN SARIOĞLAN AYBERK, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.277-302, 2024

6. Kırsalda Öğrenim Gören Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algı Düzeyleri

Eğitimin Renkleri: Farklı Disiplinler, Ortak Hedefler, KALAY DİLŞAH, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.254-287, 2024

7. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Konusunda Karşılaştıkları Güçlükler

Eğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar - V, AKGÜN ABUZER, DURUK ÜMİT, Editör, iksad publishing house, Ankara, ss.83-123, 2024

8. Matematiğin Tanımı ve Doğası

İlkokulda Temel Matematik, Kaçar Ahmet, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-11, 2020

9. Kesirler ve Öğretimi

İlkokulda Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, ss.168-240, 2019

10. Matematiğin Tanımı ve Doğası

İlkokulda Temel Matematik, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-11, 2018

11. Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler & Çarpanlara Ayırma

TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, ELÇİ AYSUN NÜKET, BUKOVA GÜZEL ESRA, CANTÜRK GÜNHAN BERNA, EV ÇİMEN EMRE, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.309-324, 2016

12. Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler ve Çarpanlara Ayırma

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan, E. Ev Çimen, Editör, Pegem Akademi, ss.309-324, 2016

13. A Review of TV Programmes for Children in Relation to Preschool Mathematics Education

Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, O. Ozgun, J. Galbraith, M. Tasar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.164-173, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

254

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

27

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

98

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

5187

H-İndeks (Scholar)

36

Atıf (TrDizin)

192

H-İndeks (TrDizin)

8

Atıf (Sobiad)

11

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

262

Proje

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları