SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye’de Sayı Hissi Üzerine Hazırlanmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.11, sa.2, ss.57-83, 2024 (Hakemli Dergi)
Examining the Studies on the Advantages of Rural Areas in Mathematics Education
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.10, ss.226-253, 2023 (Hakemli Dergi)
Investigation of Secondary School Students' Processes of Constructing Area and Volume Relations of Rectangular Prisms
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.10, sa.1, ss.91-119, 2023 (Hakemli Dergi)
Ortaokul matematik uygulamaları ders kitaplarının PISA yeterlik düzeyleri açısından incelenmesi
Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi (ESTÜDAM) Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.25-45, 2023 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Verilerin Uygun Grafikle Gösterimine İlişkin Tercih Süreçlerinin İncelenmesi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.10, sa.1, ss.41-76, 2023 (Hakemli Dergi)
An Analysis of LGS (Transition to High School Test) Mathematics Questions in Terms of Mathematical Thinking Components
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.9, sa.2, ss.1-25, 2022 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Kareköklü Sayılar Konusundaki Bilgiyi Oluşturma Süreçlerinin İncelenmesi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.9, sa.2, ss.84-107, 2022 (Hakemli Dergi)
STEM Odaklı Öğretim Süreçlerinde Öğrencilerin Matematiksel Muhakeme Becerilerinin İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.122-145, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of Geometrical Thinking Levels And Polygons Classification Skills of 7th Grade Students
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.2, ss.39-59, 2020 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Eşitsizlikler Konusunda Karşılaştıkları Güçlüklerin İncelenmesi
ESTÜDAM Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.40-56, 2020 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FETEMM FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1-10, 2019 (Hakemli Dergi)
İŞLETME BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN FİNANSAL OKURYAZARLIK TUTUM VE DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.21-30, 2019 (Hakemli Dergi)
Kırsal Bölgede Öğrenim Gören Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavramları Günlük Hayatla İlişkilendirme Düzeyleri
ESTÜDAM Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.22-37, 2019 (Hakemli Dergi)
Göçmen Öğrencilerin Eğitiminde Öğretmenlerin Karşılaştığı Zorluklar
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.26-36, 2019 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Konuşma Özyeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.1-11, 2019 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUŞMA ÖZ YETERLİK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.1-11, 2019 (Hakemli Dergi)
Matematiksel Modelleme İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik İçerik Analizi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.Özel Sayı, ss.1-22, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Sınıf Öğrencilerinin Rasyonel Sayılar Konusunda Kullandıkları Sayı Duyusu Stratejilerinin İncelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.457-485, 2018 (Hakemli Dergi)
MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BİLEŞENLERİ AÇISINDAN BEŞİNCİ SINIF MATEMATİK DERS KİTABI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.142-154, 2018 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETME MOTİVASYONLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.105-113, 2018 (Hakemli Dergi)
ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İŞLEM ÖNCELİĞİ KONUSUNDA KARŞILAŞTIĞI ZORLUKLAR
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.155-166, 2018 (Hakemli Dergi)
BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ASAL SAYI KAVRAMI OLUŞTURMA SÜRECİNİN RBCC İLE İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.80-91, 2018 (Hakemli Dergi)
YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ORAN KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.41-47, 2018 (Hakemli Dergi)
BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BÖLME İŞLEMİNDE KALANI YORUMLAMA DURUMLARININ İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.92-104, 2018 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Özdeşlik Kavramını Oluşturma Süreçlerinin İncelenmesi
International e-Journal of Educational Studies
, cilt.1, sa.2, ss.103-117, 2017 (Hakemli Dergi)
7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusunda Karşılaştığı Güçlüklerin İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.139-146, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.96-112, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Mantıksal ve Uzamsal Düşünme Becerileri: Bölüm, Cinsiyet ve Akademik Performansın Etkisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)
, cilt.1, sa.41, ss.265-283, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının STEM e Yönelik Tutumları
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.301-307, 2016 (Hakemli Dergi)
Relationship Between Prospective Middle School Mathematics Teachers Logical and Reflective Thinking Skills
Journal of Educational and Instructional Studies
, cilt.6, sa.4, ss.15-20, 2016 (Hakemli Dergi)
Niceleyici içeren matematiksel ifadelere dair öğrenci algılarının karakterizasyonu
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.115-137, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Bağlamında Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.283-292, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarda çarpma işleminin öğretimine yönelik sembol problem model bağlamında geliştirdikleri etkinliklerin incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.283-292, 2015 (Hakemli Dergi)
Lise Öğretmen Adaylarının Çevre ve Alan Kavramlarına İlişkin Bilgilerinin Belirlenmesi
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.23-35, 2014 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Örnek Alıştırma Problem Oluşturma Çalışmalarının İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.76-84, 2014 (Hakemli Dergi)
Matematik Dersi Öğretim Programı ile İlgili Tezlerin İncelenmesi 2004 2013
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.33-42, 2014 (Hakemli Dergi)
Relationship between 6th, 7th and 8th grade students’ self-efficacy towards geometry and their geometric thinking levels
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.268-283, 2013 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM(6-8)MATEMATİKDERSİÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YENİ ALT ÖĞRENME ALANLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.385-419, 2013 (Hakemli Dergi)
Ortaokul ve lise matematik öğretmeni adaylarının ispat yapmaya yönelik görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.0, sa.13, ss.227-252, 2013 (Hakemli Dergi)
Pre service Elementary Mathematics Teachers Levels of Developing Activity Based on the Multiple Intelligence Theory
International OnlineJournal of Educational Sciences
, cilt.5, sa.1, ss.129-142, 2013 (Hakemli Dergi)
Effects of mathematical literacy course on pre service mathematics teachers self efficacy levels of mathematical literacy
The journal of academic social science studies
, cilt.6, sa.2, ss.1803-1816, 2013 (Hakemli Dergi)
Web Temelli Forumlarda Matematik ve Eğitimine İlişkin Yapılan Tartışmalar Üzerine Bir İnceleme
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.3, sa.3, ss.148-160, 2012 (Hakemli Dergi)
Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim Kurgu Filmlerine Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.239-248, 2012 (Hakemli Dergi)
MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM-KURGU FİLMLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.239-248, 2012 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Görselleştirme Becerileri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.243-252, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının eğitsel Internet kullanımına yönelik öz yeterlik inançları
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.371-379, 2012 (Hakemli Dergi)
Matematik öğretmeni adaylarının matematik okuryazarlığı özyeterlik düzeyleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.253-258, 2012 (Hakemli Dergi)
Kırsalda Matematik Eğitiminde Çoklu Zeka Uygulamaları
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.837-848, 2012 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Okul Deneyimi Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.55-63, 2012 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Okuryazarlığı Düzeyi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.1-15, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Yaratıcı Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişki
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.48-63, 2011 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Tarihi Dersine İlişkin Düşünceleri
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.30, ss.79-90, 2011 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Drama Yönteminin İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Geometriye Yönelik Özyeterlik İnançlarına Etkisi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.931-942, 2010 (Hakemli Dergi)
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kesir Problemlerinde Yaptıkları Hatalar ve Kavram Yanılgıları
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.14, ss.71-85, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Dersine Yönelik Görüşleri
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.21, ss.207-220, 2009 (Hakemli Dergi)
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanındaki Başarı Düzeyleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.37-45, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Sınıf Öğrencilerinin Standart Uzunluk Ölçme Birimine İlişkin Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.59-67, 2008 (Hakemli Dergi)
Teaching Motivation of the Students in Secondary Teacher Training Schools in Turkey
International Journal of Environmental and Science Education
, cilt.3, sa.2, ss.82-88, 2008 (Hakemli Dergi)
Yenilenen Matematik Programının Öğrencilerin Cebirsel Düşünme Düzeylerine Etkisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.15, ss.229-246, 2008 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Geometrideki Kavram Yanılgıları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.461-483, 2008 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Özyeterlilik İnanç Düzeyleri
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.1-21, 2008 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları Uşak İli Örneği
Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.291-312, 2008 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Problem Çözmedeki Kavram Yanılgıları
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.15, ss.75-97, 2008 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıklarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.1-15, 2007 (Hakemli Dergi)
Mathematics anxiety and attitude level of students of the faculty of economics and business administrators
International MAthematical Formum Journal for Theory and Application
, cilt.2, sa.4144, ss.1997-2021, 2007 (Hakemli Dergi)
Mathematics Anxiety and Attitude Level of Students of the Faculty of Economics and Business Administrator The Turkey Model
International Mathematical Forum
, cilt.2, sa.41, ss.1997-2021, 2007 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.23, ss.51-59, 2007 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Üzerine Bir İnceleme
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.2, sa.4, ss.272-287, 2007 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Davranışlarının Yaratıcı Düşünme Becerilerinin Gelişimine Katkısı
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.18, ss.95-106, 2007 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde Velilerin Matematik Eğitimine Katkı Düzeyleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.13-28, 2006 (Hakemli Dergi)
Matematik Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramına Yönelik Öğretmen Düşünceleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.12, ss.90-103, 2006 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencileri ve Velilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.97-112, 2006 (Hakemli Dergi)
Özel Okul ve Devlet Okulu Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.431-448, 2006 (Hakemli Dergi)
Velilerin çoçuklarının matematik eğitimine karşı yaklaşım ve katkılarının incelenmesi üzerine bir araştırma
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.151-170, 2005 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Stilleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, sa.44, ss.569-585, 2005 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Düzeyleri
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.12, ss.125-139, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kırsal ve Kentsel Bölgelerdeki Matematik Öğretmenlerinin Kullandıkları Sınav Sorularının Bloom Taksonomisi Açısından Değerlendirilmesi
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.11
Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Polinomlar Konusunda Akademik Başarılarının İncelenmesi
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.22
Ortaöğretim Matematik Ders Kitaplarındaki Coğrafya Alanıyla İlgili İçeriklerin İncelenmesi
2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1046-1052
Matematik Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Dünya Haritasında Görüldüğü Şekliyle Ülkelerin Yüzölçümlerine İlişkin Tahmin Becerileri Üzerine Bir İnceleme
2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1038-1045
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimine Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1-6
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanmaya İlişkin Yeterlik Algılarının İncelenmesi
2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.673-679
Sınıf Öğretmen Adaylarının Dijital Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.690-699
Teknoloji Destekli Origami Etkinliklerinde Matematiksel Düşünme Becerilerinin Kullanımının İncelenmesi
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1434-1447
Ortaokul 7. Ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerinin İncelenmesi
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1152-1157
Ortaöğretim Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Akademik Başarılarının İncelenmesi
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.52-59
Kırsal Bölgede Görev Yapan Matematik Öğretmenlerinin Sorunları
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Çeşme-İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.68-75
Kırsalda Görev Yapan Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Materyal Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
5th International Social and Education Sciences Studies Congress, 11 - 14 Temmuz 2019, ss.495-506
Öğretmen Adaylarının Kırsalda Çalışmaya Dair Kaygı Düzeyleri
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.573-578
İlköğretim Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Negatif Tamsayılar Kavramının Oluşturma ve Pekiştirme Süreçlerinin RBCC Modeline Göre İncelenmesi
International Congress on Scence and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.565-572
Meslek Lisesi Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Matematik ve Mühendislik Mesleklerine Yönelik İlgilerinin Belirlenmesi
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.552-557
Meslek Lisesi Öğrencilerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, cilt.1, ss.558-562
İSTATİSTİKSEL İMPLİKATİF ANALİZ YÖNTEMİYLEKİŞİSEL MESLEKİ GELİŞİM ÇABALARI ÖLÇEĞİNİNFAKTÖR YAPISININ DEĞERLENDİRİLMESİ
9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018
FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI
9’uncu Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusunda Karşılaştığı Güçlüklerin İncelenmesi
6th World Congress on Educational and Instructional Studies, 26 - 28 Ekim 2017
II. Dereceden Denklemler Konusuna Yönelik Bir STEM Etkinliği
I. International Educational Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017
Meslek Lisesi Matematik Öğretmenlerinin STEM Etkinliklerine Yönelik Görüşleri
I. International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017
Bir STEM Etkinliği: Tesla ve Edison Savaşı
I. International Education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017
Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihinde Geçen Matematikçilerin Biyografilerine ve Önemlerine İlişkin Düşünceleri
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
Düşünme Eğitimi Dersinin Uygulanabilirliği ile İlgili Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017
Ortaokul ve Lise Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilere Düşünme Becerilerini Kazandırmadaki Yeterliklerinin Değerlendirilmesi
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017
Seçmeli Zeka Oyunları Dersinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017
FEN BİLGİSİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STEM E YÖNELİK TUTUMLARI
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, 27 - 29 Ekim 2016
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MANTIKSAL DÜŞÜNME VEYANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, 27 - 29 Ekim 2016
Matematik Öğretmeni Adaylarının Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi
6th International Congress on New Trends in Education, 24 - 26 Nisan 2015
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Etkimliklerinin İncelenmesi
6th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), 24 - 26 Nisan 2015, ss.65
An Analysıs Of 11th Grade Students’ Conceptual Knowledge On Some Special Numbers And Number Sets In Mathematics
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015
An Analysis of 11th Grade Students Conceptual Knowledge on Some Special Numbers and Number Sets in Mathematics
International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology, 23 - 25 Nisan 2015
The Analysis of KPSS Questions on Teacher Education from the Perspective of Compatibility with Secondary Mathematics Teacher Special Field Competencies
9.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014
The Analysis of KPSS Questions on Teacher Education from the Perspective of Compatibility with Primary Mathematics Teacher Special Field Competencies
9.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014
Zihin Engellilere Matematik Öğretiminde Kısa Hikâyelerden Yararlanma: Öğretmen Adaylarının Hikâye Oluşturma Süreçlerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Öğretmen Adaylarının Rutin Ve Rutin Olmayan Türde Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Birinci Sınıf Ders Kaynaklarının Matematik Öğretiminde Amaç Bağlamında İncelenmesi
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
“Is It Better to Solve One Problem by Five Different Ways Than to Solve Five Different Problems by One Way?
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014
The Perceptions of Science and Mathematics Teacher Candidates Towards the Concepts of “Equality, Inequality, Equivalence, Equation, Identity”
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014
Öğretmen Adaylarının Geometrik Olasılık Konusuna İlişkin Kavramsal ve İşlemsel Bilgilerinin İncelenmesi
13. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2014
Matematik Öğretmeni Adaylarının “Örnek, Alıştırma, Problem” Oluşturma Çalışmalarının İncelenmesi
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
Zihin Engellilere Matematik Öğretimine Yönelik Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Materyallerin İncelenmesi
International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
Learning Difficulties of year seven students on whole numbers problems
1st Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
Öğretmen Adaylarının Zihin Engelli Bireylere Matematik Öğretimi Konusundaki Düşünceleri
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013
Matematik Öğretmen Adaylarının Farklı Türde Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı - ESOGÜ, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Çift ana dal öğrencilerinin olasılık konusundaki kavramsal ve işlemsel bilgilerinin incelenmesi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
Matematik eğitiminde teknoloji kullanımı ile ilgili tezlerin incelenmesi
. 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 6 - 08 Haziran 2013
Matematik öğretmeni adaylarının temel olasılık terimlerine ilişkin kavramsal bilgilerinin incelenmesi
Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013
Matematik öğretmeni adaylarının olasılık konusundaki başarı durumlarının incelenmesi
Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013
Öğretmen adaylarının matematik inançlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
12.Matematik Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Öğrencilerin Uzunluk Ölçmeye Dayalı Tahmin Yeteneğindeki Yetersizlikler ve Olası Nedenleri
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013
Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik İnançları
12. Matematik Sempozyumu: Toplum’xxda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Öğretmen adaylarının kesirlerde çarpma işlemini modelleme düzeyleri
11.Matder Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Modelleme Becerileri Üzerine Bir İnceleme
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012
Okulöncesi Öğrencilerine Yönelik Matematik Etkinlikleri
III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012
Özel Bir Televizyon Kanalı Çocuk Programlarının Amaç, İçerik Ve Uygulanabilirlik Düzeylerinin Matematik Eğitimi Açısından İncelenmesi
III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012
Matematik öğretmeni adaylarının bilimsel araştırmalara yönelik tutumlarının incelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Polinomlar Konusunun Öğreniminde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Olası Nedenleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Onbirinci Sınıf Matematik Öğretim Programında Zorluk Çekilen Konular Ve Olası Nedenleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Matematikte Problem Çözme Becerisiyle İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Preservice mathematics teachers views about the school experience course applications
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012
Yatılı Tedavi Gören Çocuklara Yönelik Matematik Etkinlikleri: “Hastanede Matematik”.
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012
Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Fonksiyon Kavramını Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012
Öğretmen Adaylarını Eğitim Fakültesine Yönlendiren Değerlerin İncelenmesi
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011
İlköğretim matematik öğretmenliği Öğrencilerinin Bağıntı ve Fonksiyona İlişkin Kavramsal Bilgilerinin Değerlendirilmesi
10. matematik sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2011
Öğretmen adaylarının matematik okuryazarlığı özyeterlik inançları
9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2010, ss.455-460
Lise matematik öğretmeni adaylarının uzaktan eğitime yönelik görüşleri
Third International Computer and Instructıonal Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.3, ss.1190-1193
The Attitudes of Prospective Mathematics Teachers toward Using Technology in Education
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1259-1263
Matematik öğretmeni adaylarının bilgisayar destekli eğitim yapmaya yönelik tutumları
8th International Educational Technology Conference-IETC 2008, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.671-674
Öğretmen Adaylarının Bazı Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Programlarına İlişkin Görüşleri
II Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.44
İlköğretim Matematik Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Nedenleri
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.609
Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeyleri
International Educational Technology Conferences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007
Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayar Ve İnternet Kullanma Düzeyleri
International Educational Technology Conferences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.564-571
Anadolu Öğretmen Lisesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Düzeyleri
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.1042-1046
Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı ve Gerekliliği
5th International Educational Technology Conference, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.2, ss.499-508
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematiğin Tanımı ve Doğası
İlkokulda Temel Matematik, Kaçar Ahmet, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-11, 2020
Kesirler ve Öğretimi
İlkokulda Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, ss.168-240, 2019
Matematiğin Tanımı ve Doğası
İlkokulda Temel Matematik, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-11, 2018
Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler & Çarpanlara Ayırma
TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, ELÇİ AYSUN NÜKET, BUKOVA GÜZEL ESRA, CANTÜRK GÜNHAN BERNA, EV ÇİMEN EMRE, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.309-324, 2016
Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler ve Çarpanlara Ayırma
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan, E. Ev Çimen, Editör, Pegem Akademi, ss.309-324, 2016
A Review of TV Programmes for Children in Relation to Preschool Mathematics Education
Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, O. Ozgun, J. Galbraith, M. Tasar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.164-173, 2014