SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen Adaylarının Dijital Dünyanın İlkokul Öğrencilerine Yönelik Barındırdığı Riskler Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
21.Yüzyılda Eğitim ve Toplum
, cilt.12, sa.35, ss.529-544, 2023 (Hakemli Dergi)
Boşanmanın öğrencilerin akademik yaşantılarına etkisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.52-58, 2023 (Hakemli Dergi)
Atatürk’ün Çocuk Eğitimi Anlayışının Eleştirel Pedagoji Yaklaşımımın Temel Özellikleri Açısından İncelenmesi
Journal of Sustainable Educational Studies
, cilt.4, sa.2, ss.91-100, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Psikolojik İlk Yardım Kavramına İlişkin Görüşleri
EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.3, sa.2, ss.146-156, 2022 (Hakemli Dergi)
Awareness of Pre-Service Teacher on Digital Eye – Strain.
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.9, sa.1, ss.71-88, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının öğrencilerde zihin dinlendirme tekniklerini bilme durumları.
İnformal ortamlarda araştırmalar
, cilt.7, sa.1, ss.28-40, 2022 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının çocuk yogasının yararlarına ilişkin görüşleri
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.12-21, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğrenmeye odaklanma sorununun nedenlerine ilişkin öğretmen görüşleri
Journal of Sustainable Educational Studies
, cilt.3, sa.1, ss.1-9, 2022 (Hakemli Dergi)
Çevrimiçi Öğretim Sürelerinde Motivasyon Faktörü
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.291-303, 2021 (Hakemli Dergi)
An awareness study on judicial/administrative crimes that may occur during web-based education process
Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.8, sa.2, ss.149-164, 2021 (Hakemli Dergi)
The Effect of Creative Nutritional Meals on Achieving a Balanced and Sufficient Nutritional Habit
International Journal of Educational Researchers
, cilt.12, sa.3, ss.52-59, 2021 (Hakemli Dergi)
İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.127-140, 2021 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÜVENLİ GIDA FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESi
USBAD ULUSLARARSI SOSYAL BİLİMLER AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.5, sa.5, ss.161-180, 2021 (Hakemli Dergi)
Risk Altındaki Çocukların Tespiti Ve Korunmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
21.Yüzyılda Eğitim ve Toplum
, cilt.10, sa.28, ss.187-202, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Rezilyans Düzeylerine İlişkin Algıları
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.353-362, 2021 (Hakemli Dergi)
Adayların uzaktan öğretmenlik uygulamalarına ilişkin değerlendirmeleri
ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.1-11, 2021 (Hakemli Dergi)
Reasons for Pre-Service Teachers to have Formation Training
Journal of Strategic Research in Social Science
, cilt.2, sa.1, ss.29-34, 2016 (Hakemli Dergi)
Primary school teachers’ perceptions of school report
Participatory educational research
, cilt.2, ss.157-172, 2016 (Scopus)
Behaviours Of Teachers That Arouse Violence İn Students: İmaginal Violence
International Journal Of Social Sciences And Education Research
, cilt.2, sa.2, ss.827-834, 2016 (Hakemli Dergi)
Atatürk Dönemi Müzik Eğitimi Anlayışı Ve Günümüze Yansıyanlar
İnternational journal of social science
, cilt.53, ss.297-304, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öngördükleri Öfke Kontrol Eğilimlerinin İncelenmesi,
Uluslararası eğitim bilimleri dergisi
, cilt.3, sa.7, ss.82-90, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretimsel Becerilere İlişkin Beklentileri
Uşak üniversitesi sosyal bilimler dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.79-88, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının tarih eğitiminde popüler olan tarih yapımları hakkındaki görüşleri
Uluslararası sosyal ve eğitim bilimleri dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.205-215, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin çizgi filmlerin öğretimsel rolüne ilişkin görüşleri
The journal of academic social sciences studies
, cilt.44, sa.2, ss.109-117, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri konularının içeriğini belirlemedeki kriterleri
Çankırı Karatekin üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.263-272, 2015 (Hakemli Dergi)
Üstün yetenekli öğrencilerin çevresinden algıladıkları sosyal destek düzeylerinin incelenmesi
Route educational and social science journal
, cilt.2, sa.4, ss.446-456, 2015 (Hakemli Dergi)
Masalların öğretim aracı olarak kullanılması üzerine bir araştırma
ULUSLARARASI DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.15, ss.157-172, 2015 (Hakemli Dergi)
PEDAGOGICAL APPROACHES OF ELEMENTARY TEACHERS FOR PRIMARY REFUGEE CHILDREN
ULUSLARARASI SOSYAL VE EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.4, ss.175-185, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf tahtalarının etkili kullanımı üzerine bir araştırma
ANADİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.4, ss.74-83, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin okuldaki nöbet görevlerindeki öncelikli davranışları
Eğitim ve öğretim araştırmaları dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.199-205, 2015 (Hakemli Dergi)
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OKUL BAHÇELERİ HAKKINDAKİ PEDAGOJİK BEKLENTİLERİ
Route educational and social science journal
, cilt.2, sa.4, ss.257-267, 2015 (Hakemli Dergi)
Pedagogıcal Approaches Of Elementary Teachers For Prımary Refugee Chıldren
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.175-185, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının alan ile ilgili kurslara/eğitimlere ilişkin beklenti durumlarının belirlenmesi
Uluslararası eğitim bilimleri dergisi
, cilt.2, sa.5, ss.395-404, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farabi Programı Farkındalık Düzeyleri Ve Beklentileri
SDÜ Sosyal bilimler enstitüsü dergisi
, cilt.1, sa.19, ss.183-197, 2014 (Hakemli Dergi)
The Need For Teaching Local Arts As An Elective Course: The Art Tile Making İn Kütahya
Procedia, Social And Behavioral Sciences
, cilt.174, ss.2867-2874, 2014 (Hakemli Dergi)
Dumlupınar Üniversitesi Sınıf Öğretmeni Adaylarının Serbest Zamanlarını Değerlendirme Biçimleri
Dpü sosyal bilimler enstitüsü dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.233-240, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Sınav Stresine Sokulmasına İlişkin Veli Görüşleri
Erzincan üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.21-31, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Alana İlişkin Derslerin İşlenişine Yönelik Görüşleri
Trakya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.97-105, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Performans Görevlerinin Verilme Gerekçelerine İlişkin Algı
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.14, ss.247-258, 2010 (Hakemli Dergi)
The Effect of Teacher Employment Policies on Teacher Candidates Personel and Professional Development in Turkey,
Journal of Applied Sciences Research
, cilt.7, sa.18, ss.1517-1522, 2010 (Hakemli Dergi)
Proficiency Perceptions of Teachers about Their Student-Centred Teaching Methods,
Middle-East Journal of Scientific
, cilt.5, sa.1, ss.39-43, 2010 (Hakemli Dergi)
Aile İçinde Yaşanan Şiddete Karşı Çocuğun Gösterdiği Tepkiler
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.1-9, 2010 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenliğinde Öğrenim Gören Erkek Öğretmen Adaylarının Karşılaştıkları Güçlükler,
EKEV Akademi Dergisi,
, cilt.43, sa.14, ss.165-174, 2010 (Hakemli Dergi)
Anaokulunda Kamera Kullanımına İlişkin Velilerin Tutumları Ve Görüşleri
EKEV Akademi Dergisi,
, cilt.14, sa.45, ss.151-162, 2010 (Hakemli Dergi)
The Perception and Use Conditions of Teachers about the Activities in Teachers’ Books in Terms of Curriculum
Australian Journal of Basic and Applied Sciences,
, cilt.4, sa.9, ss.4173-4177, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sınıfta Demokratik Ortamı Geliştirmeye İlişkin Öngörüleri,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, ss.89-95, 2010 (Hakemli Dergi)
The Differention Conditions fort he Reasons of Stres in Teachers Candidates According to their Branches and Departments
Journal of Instructional Psychology,
, cilt.37, sa.1, ss.13-20, 2010 (Hakemli Dergi)
The Place of Inclusive Education in the Changing Education Paradigm,
Journal of Applied Sciences Research,
, cilt.6, sa.5, ss.473-477, 2010 (Hakemli Dergi)
”Proficiency perceptions of prospective teachers about the education they have had on united classes
Journal of Applied Sciences Research
, ss.311-315, 2009 (Hakemli Dergi)
The Educational Quality of the Technology Used in Teacher Training,
World Applied Sciences Journal
, cilt.6, sa.6, ss.855-860, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Öğretimi Planlamaya İlişkin Görüşleri,
İlköğretim Online
, cilt.8, sa.3, ss.901-922, 2009 (Hakemli Dergi)
Atatürk ve Halk Eğitimi,
Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi,
, cilt.23, ss.283-289, 2009 (Hakemli Dergi)
Avareness Level of Teachers about the Charactistics of Gifted Children,
Australian Journal of Basic and Applied Sciences
, cilt.3, sa.3, ss.2519-2527, 2009 (Hakemli Dergi)
Teachers’xx perception levels of activities directed towards professional progress
Education
, cilt.130, sa.1, ss.22-30, 2009 (Hakemli Dergi)
Perspectives of Teacher Candidates on Measurement and Evaluation Methods Used to Assess their Achievement at the University
Research Journal of Social Sciences
, cilt.4, ss.15-20, 2009 (Hakemli Dergi)
Opion of Demostrators about the Efficiency of Prospective Teachers in Teaching
Research Journal of Social Sciences
, cilt.4, ss.45-50, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Stratejilerinin Öğretiminde Öğretmen
Milli Eğitim
, cilt.37, sa.180, ss.24-31, 2008 (Scopus)
The Instruction Of Learning Strategies And Their Reflection On Cognitive Processes: Elementrary Teacher And Student İn Turkey,
Journal Of Applied Sciences
, cilt.7, sa.18, ss.2584-2590, 2007 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Stratejileri Farkındalık Envanteri
Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.25, ss.35-49, 2007 (Hakemli Dergi)
The Level of Teachers’ Agreements on Curriculum Changing Causes
American-Eurasian Journal of Scientific Research
, cilt.2, sa.2, ss.126-132, 2007 (Hakemli Dergi)
Yeni Müfredatla Birlikte Değişen Sınıf Yönetiminin Öğretmen Davranışlarına Yansıması
Milli Eğitim
, cilt.36, sa.174, ss.8-17, 2007 (Scopus)
Teacher’s Opinions about Educational Leaderships of School Managers and Leader Manager Paradigms
International Journal of Environmental and Science Education
, cilt.2, sa.4, ss.92-97, 2007 (Hakemli Dergi)
Nörofizyolojik Açıdan Uyaran Temelli Yönlendirmelerin Öğrenme Stratejilerinin Oluşumuna Etkisi
MKÜ Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.1-14, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
On food, security, safety, and sovereignty,
INTERNATIONAL 19 MAY INNOVATIVE SCIENTIFIC APPROACHES CONGRESS-IV, Samsun, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2020, ss.245-257
The Reasons For A Curriculum Change İn Turkey And Expectations
Comprehensive Competencies International Conference, Anqing Teachers College, 01 Ocak 2007, ss.250-260
İlkokul 1. Sınıflarda Zekâ Oyunları Temelli Yapılan Uygulamaların Okula Uyuma Etkisi,
15. USOS,(uluslararası katılımlı sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu), 11 - 14 Mayıs 2016
Sınıf Öğretmenlerinin Kısmi Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Yaptıkları Öğretimsel Düzenlemeler
15. USOS,(uluslararası katılımlı sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
Öğrencilerde Şiddeti Çağrıştıran Öğretmen Davranışları: İmajinal Şiddet
İCSER, International conference on social science and education research, 29 - 31 Ekim 2015
Formasyon Öğrencilerinin Aldıkları Formasyon Eğitimini Yeterli Bulma Durumlarının İncelenmesi
. Türkiye lisansüstü çalışmalar kongresi, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, cilt.5, ss.155-162
Öğretmen adaylarının ideal öğretimsel becerilere ilişkin beklentileri
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Eğitim Çağrışımları Üzerine Bir Araştırma
Burdur 20. Ulusal eğitim bilimleri kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
Medya okuryazarlığı dersinin gerekliğine yönelik sosyal bilgiler öğretmen adaylarının görüşleri,
. Uluslar arası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 - 03 Mayıs 2009
7.5 Öğretmenlerin Üstün Yetenekli Öğrencilerle, Akademik Olarak Başarılı Öğrencileri Ayırt Edebilme Becerileri
Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar 2. Ulusal Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Mart 2009
Yapılandırmacı Anlayış Çerçevesinde Öğrenme Stratejilerinin Öğretimi,
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, ss.705-709
Yeni Eğitim Programı İle Yeniden Şekillenen Hayat Bilgisi Öğretim Çatısının Uygulamalara Yansıması: Bir Ders Planı Örneği Analizi,
Anadolu Üniversitesi, VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.70-73
Activity Based Learning Experiences And İts Relationship With Communicative Elements Anticipated İn Practice Classes,
Comprehensive Competencies International Conference, 01 Nisan 2007, ss.208-218
Eğitim Teknolojisi ve Yeni Müfredat İlişkisi,
1 Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Risk altındaki çocuklarımız: Kaotik durumlarda beceri temelli eğitim
Eğiten Kitap, Ankara, 2023
Eğitimde güncel sorunlar
PegemA, 2016
Çocuklarda yaratıcılık ve geliştirilmesi
Eğiten Kitap, Ankara, 2013
EĞİTİM GERÇEĞİ
AKİS YAYINCILIK, 2011
ÖĞRENMEK YADA ÖĞRENEMEMEK
NET YAYINCILIK, 2010
Vaka sorgulama tekniği ile okulda fiziksel ceza ve çocuk saldırganlığı
Okullarda Şiddet ve Çocuk Suçluluğu, ADEM SOLAK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.37-54, 2007