Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Öğrencilerin Motivasyonuna Yönelik Tercih Edilen İfadelerin Belirlenmesi.

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.75-82, (Tam Metin Bildiri)

Farklı Kültürlerde Yaratıcı Drama Algısı

32. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 13 Kasım 2024, cilt.1, ss.162-165, (Özet Bildiri)

Yaratıcı Dramanın Sınıfta Kullanım Alanlarının Belirlenmesi

32. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2024, cilt.1, ss.81-84, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Ortamında Yaratıcı Dramadan Beklentileri

32. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 13 Kasım - 16 Aralık 2024, cilt.1, ss.52-62, (Tam Metin Bildiri)

Uluslararası bakalorya diploma programı’na (IB) sahip okulların eğitim sürecindeki yeri: Göçmen öğrenci biyografisi

2nd International Conference On Migration Studies August 2- 4, 2024 – Rome, ROMA, İtalya, 02 Ağustos 2024, ss.521-531, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul Öğrencilerini Dijital Risklerden Korumaya Yönelik Önlemler

16. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.48-57, (Tam Metin Bildiri)

Determination of Prospective Teachers’ Competencies in Teaching Intelligence Game

9. Ankara International Congress on Scientific Research, Ankara, Türkiye, 26 - 29 Aralık 2023, ss.1083-1090, (Tam Metin Bildiri)

Determination of Lesson Preparation Approachers of Public and Private School Teachers

9.Ankara International Congress on Scientific Research, Ankara, Türkiye, 26 - 29 Aralık 2023, ss.2495-2496, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının uygulama okullarında meydana gelen kazalara yönelik hazırbulunuşluk düzeylerinin belirlenmesi

Ege 10. International Conference On Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, ss.1722-1731, (Tam Metin Bildiri)

The role of the teacher in dance teaching: dance and the child

5th Internatıonal Multı-Dıscıplınary Chıldren's Studıes Congress, December 6-7, 2023 Ankara, TÜRKİYE, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Aralık 2023, ss.115-123, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin yeni nesil beceri kavramına ilişkin metaforik algılarının belirlenmesi

8. Başöğretmen eğitim ve yenilikçi bilimler kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.281-288, (Tam Metin Bildiri)

Determınatıon of prımary school teachers' efforts to ensure parental ınvolvement ın the learnıng/teachıng process,

8. Uluslararası Başöğretmen Eğitim Ve Yenilikçi Bilimler Kongresi, 24-26 kasım 2023, Ankara/Türkiye, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.490-498, (Tam Metin Bildiri)

The role of the primary school teacher in teaching money management skill

6. International Antalya Scientific Research and Innovative Studies Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2023, ss.581-589, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının Cumhuriyet’e ilişkin metaforik algılarının belirlenmesi.

5. Uluslararası 29 Ekim Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu, Ekim 29-30, Adana-Türkiye, Adana, Türkiye, 29 Ekim 2023, ss.98-100, (Özet Bildiri)

Köy öğretmenlerinin velilerden beklentileri.

8th International Asian Congress on Contemporary Sciences, Aksaray, Türkiye, 05 Mayıs 2023, ss.408-416, (Tam Metin Bildiri)

Köy okullarının teknolojik altyapı yeterliliklerinin belirlenmesi.

8th International Asian Congress on Contemporary Sciences, Aksaray, Türkiye, 05 Mayıs 2023, ss.426-433, (Tam Metin Bildiri)

Köy öğretmenlerinin mesleki gelişimlerini etkileyen faktörlerin belirlenmesi.

8th International Asian Congress on Contemporary Sciences, Aksaray, Türkiye, 05 Mayıs 2023, ss.399-407, (Tam Metin Bildiri)

Köy okulunda öğretmen olmak: Avantajları ve Dezavantajları.

8th International Asian Congress on Contemporary Sciences, Aksaray, Türkiye, 05 Mayıs 2023, ss.417-425, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin bilim sanat merkezlerine sınıflarından aday gösterme durumlarının belirlenmesi

4. International Cappadocia Scientific Research Congress, Nevşehir, Türkiye, 16 Nisan 2023, ss.1408-1417, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin deprem sonrası öğrencilere yönelik yaklaşım biçimlerinin incelenmesi

3RD International Black Sea Modern Scientific Research Congress., Samsun, Türkiye, 23 Mart 2023, cilt.1, ss.1378-1386, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin sığınmacı/mülteci çocukların aileleriyle yaşadıkları sorunların belirlenmesi

3RD International Black Sea Modern Scientific Research Congress., Samsun, Türkiye, 23 Mart 2023, cilt.1, ss.1059-1068, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf öğretmenlerinin depreme hazırlık düzeylerinin belirlenmesi

3RD International Black Sea Modern Scientific Research Congress., Samsun, Türkiye, 23 Mart 2023, cilt.1, ss.1050-1058, (Tam Metin Bildiri)

The Levels Of Coping With Online Course (Zoom) Fatigue Of Preservice Teachers In The Emergency Remote Teaching Process.

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 17 Kasım 2021, ss.378-386, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin sosyal medya fenomenleri hakkındaki görüşleri

Istanbul International Modern Scientific Research Congress II, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Aralık 2021, ss.1406-1411, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin savunma sporlarının felsefesi hakkındaki görüşleri ve öğrencilerini bu sporlara yönlendirme durumları

Istanbul International Modern Scientific Research Congress II, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Aralık 2021, ss.1400-1405, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin öğrencilerin spor becerilerini destekleyecek oyunları bilme durumları

III. International Ankara Multidisciplinary studies congress, Ankara, Türkiye, 05 Aralık 2021, ss.6-13, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin geleneksel çocuk oyunlarına ilişkin bilgi ve uygulamalarının belirlenmesi

III. International Ankara Multidisciplinary studies congress, Ankara, Türkiye, 05 Aralık 2021, ss.13-19, (Tam Metin Bildiri)

On food, security, safety, and sovereignty,

INTERNATIONAL 19 MAY INNOVATIVE SCIENTIFIC APPROACHES CONGRESS-IV, Samsun, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2020, ss.245-257, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Pandemi dönemi eğitim yaşantılarının karikatürel analizi

İSPEC, 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES HUMANITIES, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Eğitimde Dijital Güvenlik İhtiyaçlarının Belirlenmesi,

VIIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, , Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.627-634, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Mikrobiyal Hastalıklar ve Kişisel El Hijyeni Hakkında Farkındalık Düzeyleri

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, ejer 2020, 10 - 13 Eylül 2020, ss.621-627, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Web Tabanlı Eğitim Sürecinde Oluşabilecek Adli/İdari Suçlara İlişkin Farkındalık Çalışması

İSPEC, 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES HUMANITIES, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2020, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf öğretmeni adaylarının dijital eğitimde dijital güvenlik ihtiyaçlarının belirlenmesi

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, ejer 2020 congress, 10 - 13 Eylül 2020, ss.627-634, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geleneksel Türk El Sanatlarına İlişkin Farkındalıklarının Belirlenmesi

USVES Uluslararası sosyal bilimler ve eğitim bilimleri sempozyumu, 9 - 10 Ekim 2020, ss.713-723, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Okul Servislerinin Güvenliği Hakkındaki Farkındalık Düzeyleri

USVES Uluslararası sosyal bilimler ve eğitim bilimleri sempozyumu, 9 - 10 Ekim 2020, ss.705-713, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmenlerinin Bibliyoterapi Kullanımına İlişkin Görüşleri

3. Uluslararası bilimsel araştırmalar kongresi, 14 - 16 Ekim 2019, ss.574-583, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Yabancı Dili Eğitim Yaşantılarında Kullanma Durumları

5. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 Temmuz 2019, ss.463-475, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Eğitim Yaşantılarında Eğitici Oyuncaklardan Beklentileri,

5. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 Temmuz 2019, ss.475-487, (Tam Metin Bildiri)

The Reasons For A Curriculum Change İn Turkey And Expectations

Comprehensive Competencies International Conference, Anqing Teachers College, 01 Ocak 2007, ss.250-260, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul 1. Sınıflarda Zekâ Oyunları Temelli Yapılan Uygulamaların Okula Uyuma Etkisi,

15. USOS,(uluslararası katılımlı sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu), 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Kısmi Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Yaptıkları Öğretimsel Düzenlemeler

15. USOS,(uluslararası katılımlı sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin İdari/Hukuki Sorunlar Karşısında İzledikleri Yolların Belirlenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 Mayıs 2016, ss.1493-1500, (Tam Metin Bildiri)

Öğrencilerde Şiddeti Çağrıştıran Öğretmen Davranışları: İmajinal Şiddet

İCSER, International conference on social science and education research, 29 - 31 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

Formasyon Öğrencilerinin Aldıkları Formasyon Eğitimini Yeterli Bulma Durumlarının İncelenmesi

. Türkiye lisansüstü çalışmalar kongresi, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, cilt.5, ss.155-162, (Tam Metin Bildiri)

Primary school teachers perceptions of school report

II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, cilt.2, ss.157-172, (Özet Bildiri)

The need for teaching local arts as an elective course: the art of tile making in Kutahya

International conference on new horizons in education 25-27 june 2014 paris, Paris, Fransa, 25 Haziran 2014, cilt.174, ss.2867-2874, (Tam Metin Bildiri) identifier

Öğretmen adaylarının ideal öğretimsel becerilere ilişkin beklentileri

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

Medya okuryazarlığı dersinin gerekliğine yönelik sosyal bilgiler öğretmen adaylarının görüşleri,

. Uluslar arası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

Yapılandırmacı Anlayış Çerçevesinde Öğrenme Stratejilerinin Öğretimi,

III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, ss.705-709, (Tam Metin Bildiri)

Activity Based Learning Experiences And İts Relationship With Communicative Elements Anticipated İn Practice Classes,

Comprehensive Competencies International Conference, 01 Nisan 2007, ss.208-218, (Tam Metin Bildiri)

Eğitim Teknolojisi ve Yeni Müfredat İlişkisi,

1 Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

Yeni Eğitim Programı İle Yeniden Şekillenen Hayat Bilgisi Öğretim Çatısının Uygulamalara Yansıması: Bir Ders Planı Örneği Analizi,

Anadolu Üniversitesi, VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.70-73, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

143

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

12

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları