Prof. Dr. PINAR GİRMEN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI


WoS Araştırma Alanları: Sanat ve Beşeri Bilimler (Ahci)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

87

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

53

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1977

H-İndeks (Scholar)

19

Atıf (TrDizin)

80

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

231

Proje

11

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2002 - 2007

2002 - 2007

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), Türkiye

1998 - 2001

1998 - 2001

Yüksek Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), Türkiye

1988 - 1992

1988 - 1992

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Türk Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2007

2007

Doktora

İlköğretim öğrencilerinin konuşma ve yazma sürecinde metaforlardan yararlanma durumları

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr)

2001

2001

Yüksek Lisans

Ortaöğretim kurumlarının etkili okul özelliklerini karşılama düzeyleri

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2013 - 2019

2013 - 2019

Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2007 - 2013

2007 - 2013

Yrd. Doç. Dr.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2000 - 2007

2000 - 2007

Araştırma Görevlisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Fakülte Akademik Kurul Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2021 - 2024

2021 - 2024

Senato Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2021 - 2024

2021 - 2024

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2020 - 2024

2020 - 2024

Bölüm Başkanı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2012 - 2016

2012 - 2016

Dekan Yardımcısı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Akademi Dışı Deneyim

2007 - Devam Ediyor

2007 - Devam Ediyor

Öğretim Üyesi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Öğretim Üyesi

2000 - 2007

2000 - 2007

Araştırma Görevlisi

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Araştırma Görevlisi

1995 - 2000

1995 - 2000

Öğretmen

MEB , Öğretmen

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Öğrenme stil ve stratejileri

İlköğretimde seminer

Türkçe öğretiminde yeni yaklaşımlar

Eğitimde nitel araştırma

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Dil öğretim teorileri

Uzmanlık alan dersi

Yüksek lisans tezi

İlköğretimde program geliştirme

Seminer

Lisans

Lisans

Türkçe öğretimi

Öğretmenlik uygulaması II

Türk Kültüründe Çocuk ve Eğitim

Öğretmenlik uygulaması I

Yönetilen Tezler

2021

2021

Yüksek Lisans

Dijital öykü çalışmalarının dil becerilerine yansımaları

Girmen P. (Danışman)

S.Demirkol(Öğrenci) Creative Commons License

Makaleler

Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (16)

2008

2008

28. Teachers' opinions on their classroom management skills

Cubukcu Z., GİRMEN P.

BILIG , sa.44, ss.123-142, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin) identifier

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Duy, Oyna, Öğren: Ses Bilgisel Farkındalıkta Oyun Tabanlı Yaklaşım

GİRMEN P., Ergül İ.

VIII.INCES INTERNATIONAL SCIENCE CULTURE & EDUCATIONCONGRESS, Antalya, Türkiye, 01 Mayıs 2025, cilt.1, ss.125, (Özet Bildiri)

2023

2023

2. Reflections of Visual Usage in Idiom Teaching on Vocabulary of Primary School Students’

ÖZTÜRK Ş., GİRMEN P.

4. International Antalya Scientific Research and Innovative Studies Congress, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2023, cilt.1, ss.633-642, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

3. İlkokul Öğrencileri İçin Web Tabanlı Bir Eğitim Aracı

SÜRAL İ., CEYLAN M., GİRMEN P.

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

4. Okuduğunu Anlama Sürecinde Oyun Temelli Eğitime İlişkin Öğrenci Görüşleri

Akyıl E., GİRMEN P.

7th International Congress on Life, Social, Health and Sports Science in a Changing World, İzmir, Türkiye, 24 Eylül 2022, cilt.1, ss.198-205, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

5. Descriptıon of the approach, model and tools that support the writing skills of primary school students based on graduate theses

GİRMEN P., Oğuz M. A.

INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-V, Azerbaycan, 01 Haziran 2021, cilt.1, ss.717-730, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

6. Çevirimiçi eğitim sürecinde veli-öğretmen işbirliği

KORKMAZ M., SAYAR N., MENŞAN N. Ö., GİRMEN P.

4th International Symposium of Education and Values, Karabük, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2020, ss.628-637, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Hayat Bilgisi Dersinde Dijital Değerlendirme Örneği: “Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.”

GİRMEN P., SÜRAL İ.

III. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, ss.150, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. Hayat Bilgisi Dersinde Dijital Değerlendirme Örneği: “Dengeli beslenmeye uygun öğün listesi hazırlar.”

GİRMEN P., SÜRAL İ.

III. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, ss.149, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. İlkokulda Kazanıma Dayalı Oyun Geliştirme ve Uygulama Süreci

GİRMEN P., SÜRAL İ.

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.311, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. İlkokul 4. Sınıf Teknoloji Destekli Sürece Dayalı Yazma Örneği

GİRMEN P., KAYA M. F., KILIÇ Z.

II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU(USEAS 2018), Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. Sınıf öğretmeni adaylarının görüşlerine göre öğretim elemanları

Anılan H., Anagün Ş. S., Girmen P., Kılıç Z.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 17th International Classroom Teaching Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. İlkokul Türkçe Dersinde Tersyüz Sınıflar Modelinin Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Veli Görüşleri

GİRMEN P., KAYA M. F.

Eğitimde Gelecek Konferansı 2017, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Türkçe Dersi Bir Örnek Uygulama: Dijital Öyküleme

GİRMEN P., DAYAN G.

6th World Congress on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.16, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Using Flipped Classrooms Model in the Development of Basic Language Skills and Enriching Activities: Digital Story and Games

GİRMEN P., KAYA M. F.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Flipped Classrooms Model in Teaching Basic Language Skills in Primary Education: A Guide to Teachers

GİRMEN P., KAYA M. F.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. İlkokul Türkçe Dersi Kapsamında Kukla Etkinliği Örneği

GİRMEN P., KAYA M. F.

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1890-1891, (Özet Bildiri)

2016

2016

17. Türkiye de sınıf öğretmenliği alanında yapılan lisansüstü tezlerin araştırma eğilimleri

GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

18. Türkiye de sınıf öğretmenliği alanında yapılan lisansüstü tezleri araştırma eğilimleri

GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.

5th World Conference on Educational and Instructional Studies WCEIS-2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2016, ss.83, (Özet Bildiri)

2016

2016

19. Öğretmenlik Uygulaması kapsamında sınıf öğretmeni adaylarının uygulama örnekleri

GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

20. ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ UYGULAMA ÖRNEKLERİ

GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.316, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. Yazılı ve Görsel Medyada Yansımalarıyla İlkokulda Şiddet

GİRMEN P., KAYA M. F., KILIÇ Z.

Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

22. Toplumsal Yapıda Çocuğun Yeri Türk Filmleri Üzerine Bir İnceleme

GİRMEN P., ÖZTÜRK A.

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.55, (Özet Bildiri)

2015

2015

23. Pre Service and in Service Primary teachers Opinions About Gamification

GİRMEN P.

11.Iınternational Academic Conference on the Culture-Genetrative Function of Games, Poznan, Polonya, 21 - 22 Kasım 2015, ss.24, (Özet Bildiri)

2012

2012

24. Türkçe eğitimi alanında yaşanan sorunların lisansüstü tezlere dayalı olarak belirlenmesi

GİRMEN P., BAYRAK E., KAYA M. F.

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.364, (Özet Bildiri)

2010

2010

25. Çocuk Gözüyle Oyun ve Oyuncak

GİRMEN P., ŞENTÜRK İ., AYPAY A., ÖZTÜRK A.

Günümüzde Çocuk Oyunlarında ve Oyuncaklarında Değişimler Sempozyumu, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2010, (Özet Bildiri)

2006

2006

26. Türkçe Dersinde Kullanılan Performans Ödevlerinin Etkililiği

BELET Ş. D., GİRMEN P.

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

2005

2005

27. Öğretmen adaylarının hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri Eskişehir ili örneği

ACAT M. B., ANILAN H., GİRMEN P., ANAGÜN Ş. S.

Eğitimde Yansımalar: VIII. Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, cilt.1, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

28. Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri

ACAT M. B., ANILAN H., GİRMEN P., ANAGÜN Ş. S.

Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni ilköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

30. Geleneksel çocuk oyunlarının eğitimsel değeri

ANILAN H., GİRMEN P., ÖZTÜRK A., KOÇKAR M. T.

OMEP World Council and Conference, Kuşadası AYDIN, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.2, ss.2-10, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

31. Öğretmen adaylarının fen öğretimi öz-yeterlik inançları ile sosyalöz-yeterlikleri arasındaki ilişki

ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P.

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.420-426, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

32. Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançları İle Sosyal Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki

ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P.

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.420-426, (Özet Bildiri)

2005

2005

33. The meta-evaluation of teacher training programs for elementary education in Turkey

YAŞAR Ş., GÜLTEKİN M., KÖSE N., GİRMEN P., ANAGÜN Ş. S.

33.Annual ATEA Conference, QueenslanD, 6 - 09 Temmuz 2005, ss.498-504, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

34. İlköğretim okullarında teknoloji kullanımı

ÖZTÜRK A., ANILAN H., GİRMEN P., ŞENTÜRK İ.

4th International Educational Technology Conference, Skaraya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, cilt.1, ss.479-484, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

35. Trafik polislerinin sosyal kaygı düzeyleri

ÖZTÜRK A., ANILAN H., GİRMEN P., ŞENTÜRK İ.

2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.595-601, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

36. Trafik bilinci oluşturma yönünden ilköğretim programına bakış

ANILAN H., ÖZTÜRK A., GİRMEN P., ANAGÜN Ş. S.

2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.546-553, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

37. İlköğretim öğrencilerinin trafik çağrışımları

ANILAN H., ÖZTÜRK A., GİRMEN P., ANAGÜN Ş. S.

2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.366-370, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

38. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Modellerine İlişkin Algıları Eskişehir İli Örneği

ŞENTÜRK İ., GİRMEN P., ÖZTÜRK A., ANILAN H., SÜRAL İ.

13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

2003

2003

39. Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı öğrencilerinin profili beklenti ve sorunları

ANILAN H., ŞENTÜRK İ., GİRMEN P., ÖZTÜRK A.

Eğitimde Bilime Katkı Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

3. Yazma Sürecine Yönelik Yapılan Çalışmaların İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerilerine Yansımalarının Değerlendirilmesi

Oğuz M. A., GİRMEN P.

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Uğur, Oruç Ali, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.321-348, 2023

2022

2022

4. Okuma ve Yazma Öğretiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımları

Süral İ., Girmen P.

İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları, Doç. Dr. Mehmet Özenç,Doç. Dr. Emine Gül Özenç,Doç. Dr. Fatih Mehmet Ciğerci, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.183-209, 2022

2021

2021

5. Yazma Becerisi Eğitimi

GİRMEN P.

Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu, Ayhan Macit ve Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.147-175, 2021

2019

2019

6. Okuma ve Okuma Süreçleri

GİRMEN P.

Okuma ve Okuduğunu Anlama, Hüseyin ANILAN, Editör, Vizetek, Ankara, ss.59-74, 2019

2019

2019

7. OKURYAZARLIK VE TÜRLERİ

DEMİRTAŞ E. N., ÜNAL E., ANILAN H., COŞKUN İ., GİRMEN P., GÜVEY AKTAY E., et al.

OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA, DOÇ.DR.HÜSEYİN ANILAN, Editör, VİZETEK, ss.1, 2019

2017

2017

8. Hayat Bilgisi Dersi ve Kavram Öğretimi

GİRMEN P.

Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Tay, Bayram, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.257-281, 2017

2016

2016

9. Özgüven Aile Bireyleri Etkileşimi

GİRMEN P.

Aile İçi Uyumlu Etkileşim, Prof. Dr. M. Bahaddin ACAT, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.124-141, 2016

2008

2008

11. Metin Üretimi

GİRMEN P.

Türkçe Sözlü ve Yazılı Anlatım, Ş. DİLEK BELET, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.43-63, 2008

2008

2008

12. Sözlü Anlatımın Geliştirilmesine Yönelik Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri

BOYACI Ş. D., GİRMEN P.

Türkçe Sözlü ve Yazılı Anlatım, Ş.DiİLEK BELET, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.153-176, 2008

Ansiklopedide Bölümler

2022

2022

1. Gök Boncuk Oyunu

Girmen P.

Dünya Etnospor Konfederasyonu (DEK), ss.1-1, 2022

Desteklenen Projeler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Çevrimiçi Öğrenme Ortamında Süreç Temelli Yazma Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerilerine Yansımaları

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

GİRMEN P. (Yürütücü), Menşan N. Ö., SÜRAL İ.

2023 - 2026

2023 - 2026

Innovative Tools to Digitize the East and West Cultural Heritage: A Digital Game Design Methodology Guide. Proje No: 2023-1-TR01-KA220-HED-000154946 DEVAM EDİYORSürdürülebilir Kalkınma

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi

(Proje Özeti)
Öztürk A. (Yürütücü), Kaçar A. D., Girmen P., Özaslan N., Yersel B., Süral İ., et al.

2022 - 2022

2022 - 2022

Çocuklar Eskişehir’in Öykülerini Yazıyor

Belediye

Girmen P. (Yürütücü)

2018 - 2018

2018 - 2018

Disiplinlerarasi Beceri Okulu (TUBİTAK 4005)

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Ev Çimen E., Aybek E. C., Çelik H., Dağlı T., Girmen P., Kıray S. A., et al.

2017 - 2018

2017 - 2018

İlkokul Öğrencilerinin Yazma Sürecinde: Dijital Öyküleme

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

GİRMEN P. (Yürütücü)

2016 - 2018

2016 - 2018

TEMEL DİL BECERİLERİNE YÖNELİK TERSYÜZ SINIFLAR (FLIPPED CLASSROOMS) MODELİNİN UYGULANMASI

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

GİRMEN P. (Yürütücü), KAYA M. F.

2013 - 2015

2013 - 2015

FaMe Fatih Meets Mediacompetence Primary

Erasmus Projesi , Hayat Boyu Öğrenme Programı Projesi

Girmen P. (Yürütücü)

2013 - 2015

2013 - 2015

Ortaokul Toplum Hizmeti Çalışmaları Sosyal Etkinlik Programının Geliştirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

AYDOĞDU E., ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P., ARMAĞAN Y.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Yayın Kurul Üyesi

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Practice and Theory in Systems of Education

Danışma Kurul Üyesi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 19

h-indeksi (WOS): 3