Eğitim Bilgileri
2002 - 2007
2002 - 2007Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), Türkiye
1998 - 2001
1998 - 2001Yüksek Lisans
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), Türkiye
1988 - 1992
1988 - 1992Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Türk Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
İlköğretim öğrencilerinin konuşma ve yazma sürecinde metaforlardan yararlanma durumları
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr)
2001
2001Yüksek Lisans
Ortaöğretim kurumlarının etkili okul özelliklerini karşılama düzeyleri
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2013 - 2019
2013 - 2019Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2007 - 2013
2007 - 2013Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2000 - 2007
2000 - 2007Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorEnstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorFakülte Akademik Kurul Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2021 - 2024
2021 - 2024Senato Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2021 - 2024
2021 - 2024Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2020 - 2024
2020 - 2024Bölüm Başkanı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
2012 - 2016
2012 - 2016Dekan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Akademi Dışı Deneyim
2007 - Devam Ediyor
2007 - Devam EdiyorÖğretim Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Öğretim Üyesi
2000 - 2007
2000 - 2007Araştırma Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Araştırma Görevlisi
1995 - 2000
1995 - 2000Öğretmen
MEB , Öğretmen
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Zenginleştirici metin ve görseller aracılığıyla gerçekleştirilen deyim öğretiminin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin söz varlığına yansımaları
Girmen P. (Danışman)
Ş.ÖZTÜRK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Estetik dinleme türü etkinliklerinin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin dinleme sürecine yansımaları (Halk edebiyatı örneği)
Girmen P. (Danışman)
Ş.BECERİK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Yazma sürecine yönelik yapılan çalışmaların ilkokul öğrencilerinin yazma becerilerine yansımalarının değerlendirilmesi
Girmen P. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Oyun Temelli Okuma Eğitiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Beceresini Destekleme Durumu
Girmen P. (Danışman)
E.AKYIL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Etkileşimli sesli okuma etkinliklerinin ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma becerilerine yansımaları
Girmen P. (Danışman)
B.KARAÇOR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Dijital öykü çalışmalarının dil becerilerine yansımaları
Girmen P. (Danışman)
S.Demirkol(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Üstbiliş stratejilerine dayalı dinleme etkinliklerinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin dinlediğini anlama becerilerine etkisi
Girmen P. (Danışman)
S.Kıvrak(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf Türkçe dersi kapsamında ölçme ve değerlendirme süreci uygulamaları
Girmen P. (Danışman)
D.Yıldırım(Öğrenci)
2018
2018Doktora
4. sınıf öğrencilerinin temel dil becerilerinin geliştirilmesine yönelik tersyüz sınıf modelinin uygulanması
Girmen P. (Danışman)
M.Fatih(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
İlkokul öğrencilerinin Türkçe dersinde dijital öyküleme çalışmaları
Girmen P. (Danışman)
G.Dayan(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Birleştirilmiş sınıflardaki kaynaştırma eğitiminde yaşanan sorunlara ilişkin görüşler
Girmen P. (Danışman)
G.Hasanoğlu(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Türkçe Dersinde Simgesel Dil Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Benzetme, Kişileştirme ve Deyim Kullanımına Etkisi
Girmen P. (Danışman)
R.Akkuş(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Sürecinde Kullandıkları Zihinsel Beceri Düzeyleri
Girmen P. (Danışman)
E.Bayrak(Öğrenci)
Makaleler
2023
20231. Dijital Öykü Çalışmalarının Dil Becerilerine Yansımaları
DEMİRKOL S., GİRMEN P.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.33-63, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20222. Systematic Analysis of the Theses Conducted in the Field of Classroom Teaching in Turkey
GİRMEN P., KAYA M. F., KILIÇ Z.
International Journal of Contemporary Educational Research , cilt.9, sa.1, ss.39-61, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20213. Reflections of a Web Based Application Tool on Classroom Management
GİRMEN P., CEYLAN M., SÜRAL İ.
International Journal of Progressive Education , cilt.17, sa.6, ss.1-15, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20214. A Technology-Supported Process Based Writing Case in Primary School Fourth Grade
GİRMEN P., KAYA M. F., KILIÇ Z.
International Technology and Education Journal , cilt.5, sa.1, ss.83-94, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20205. Üstbiliş Stratejilerine Dayalı Dinleme Etkinliklerinin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine Etkisi
KIVRAK S., GİRMEN P.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.4, ss.325-343, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20196. İlkokul 4. Sınıf Türkçe Dersi Kapsamında Ölçme ve Değerlendirme Süreci Uygulamaları
YILDIRIM D., GİRMEN P.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.4, ss.227-238, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20197. Hayat Bilgisi Dersinde Kazanıma Dayalı Web Tabanlı Değerlendirme
SÜRAL İ., GİRMEN P.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.213-226, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20198. Hayat Bilgisi Dersinde Dijital Bir Değerlendirme
GİRMEN P., SÜRAL İ.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.20, ss.289-301, 2019 (TRDizin)
2019
20199. Using the Flipped Classroom Model in the Development of Basic Language Skills and Enriching Activities: Digital Stories and Games
GİRMEN P., Kaya M. F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.12, sa.1, ss.555-572, 2019 (ESCI, Scopus)
2019
201910. Digital Storytelling in the Language Arts Classroom
GİRMEN P., ÖZKANAL Ü., DAYAN G.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.55-65, 2019 (Scopus)
2018
201811. Violence at Primary Schools and Its Reflections on the Press and the Visual Media in Turkey
GİRMEN P., KAYA M. F., KILIÇ Z.
INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.4, sa.2, ss.703-713, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201812. Turkish Education Writing Process: Digital Storytelling
Dayan G., GİRMEN P.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.6, sa.3, ss.207-228, 2018 (ESCI, TRDizin)
2016
201613. Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Örneklerinin İncelenmesi
GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , cilt.7, sa.13, ss.89-108, 2016 (TRDizin)
2015
201514. The Investigation of Mobbing Events Taking Place at Higher Education Institutions in Turkey Considering the Reflections on Media
ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P., DÖNMEZ A.
Practice and Theory in Systems of Education , 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201515. Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ARI A., ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P., EREN E., DÖNMEZ A., Yılmaz B. Y., et al.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2015 (TRDizin)
2015
201516. Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin ÖğretmenGörüşlerinin Değerlendirilmesi
ARI A., ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P., EREN E., DÖNMEZ A., YILMAZ B. Y., et al.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.135-152, 2015 (TRDizin)
2015
201517. Toplum Hizmeti Çalışmalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ARI A., ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P., EREN E., DÖNMEZ A., YILMAZ B. Y., et al.
Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.135-152, 2015 (TRDizin)
2015
201518. Simgesel Dil Öğretiminin 5 Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Simgesel Dil Ögelerini Kullanım Durumları
GİRMEN P., AKKUŞ R.
Turkish Studies , cilt.10, sa.11, ss.667-682, 2015 (TRDizin)
2013
201319. Türkçe Eğitiminde Atasözleri ve Değer Eğitimi
GİRMEN P.
Değerler Eğitimi Dergisi , cilt.11, sa.25, ss.117-136, 2013 (TRDizin)
2013
201320. İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Sürecinde kullandıkları Zihinsel Beceri Düzeyleri
GİRMEN P., BAYRAK E.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitütüsü Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.211-248, 2013 (TRDizin)
2012
201221. İlköğretim Öğrencilerinin Konuşma ve Yazma Sürecinde Metaforlardan Yaralanma Durumları
YAŞAR Ş., GİRMEN P.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.13-23, 2012 (TRDizin)
2012
201222. Children's games in eskişehir folklore and their role in helping children acquire life skills Eski̇şehi̇r folklorunda çocuk oyunlari ve bu oyunlarin yaşam beceri̇si̇ kazandirmadaki̇ rolü
Girmen P.
Milli Folklor
, cilt.12, sa.95, ss.263-273, 2012 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2012
201223. İlköğretim Öğrencilerinin Şiir ve Resimlerinin Göstergebilimsel Analizi
TÜRKCAN B., GİRMEN P.
ESOSDER Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.11, sa.42, ss.241-263, 2012 (TRDizin)
2010
201024. Patterns and Forms of Violent Behaviors Encountered Among Pupils in Turkish Public Schools
TURAN S., ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P.
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.53-74, 2010 (TRDizin)
2010
201025. Patterns and Forms of Violent Behaviors Encountred Among Pupils in Turkish Schools
TURAN S., ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P.
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi Teori ve Uygulama , sa.1, ss.53-74, 2010 (TRDizin)
2009
200926. İlköğretim Öğrencilerinin Empati Becerisine Sahip Olma Düzeyleri
ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P.
Çağdaş Eğitim Dergisi , cilt.370, sa.34, ss.15-21, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200827. Reading Experiences of Primary Schools Students.
Girmen P.
International Journal of Learning , cilt.15, sa.5, ss.15-24, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200828. Teachers' opinions on their classroom management skills
Cubukcu Z., GİRMEN P.
BILIG
, sa.44, ss.123-142, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2007
200729. The necessity and applicability levels of the courses thatare offered in the departments of computer education andinstructional technologies
ACAT M. B., KILIÇ A., GİRMEN P., ANAGÜN Ş. S.
Turkish Online Journal Of Educational Technology , cilt.3, sa.12, ss.120-128, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200730. Öğretmen Adaylarının Sosyal Özyeterlik Algılarının Belirlenmesi
ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.1-18, 2007 (TRDizin)
2006
200631. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINA GÖSTERDİKLERİ TEPKİLER
GİRMEN P., ANILAN H., ŞENTÜRK İ., Öztürk A.
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.15, ss.235-244, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200632. Ortaöğretim Kurumlarının Etkili Okul Özelliklerine Sahip Olma Düzeyleri Levels of Effectiveness Characteristics in Secondary Schools
ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P.
Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.16, ss.121-136, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200633. Ortaöğretim kurumlarının etkili okulözelliklerine sahip olma düzeyleri
ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P.
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , sa.16, ss.120-136, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200634. Sınıf öğretmenlerinin istenmeyen öğrenci davranışlarına gösterdikleri tepkiler
GİRMEN P., ANILAN H., ŞENTÜRK İ., ÖZTÜRK A.
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.235-244, 2006 (Hakemli Dergi)
2005
200535. Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı Öğrencilerinin Profili, Beklenti ve Sorunları
ANILAN H., GİRMEN P., ŞENTÜRK İ., Öztürk A.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.17, ss.103-109, 2005 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Duy, Oyna, Öğren: Ses Bilgisel Farkındalıkta Oyun Tabanlı Yaklaşım
GİRMEN P., Ergül İ.
VIII.INCES INTERNATIONAL SCIENCE CULTURE & EDUCATIONCONGRESS, Antalya, Türkiye, 01 Mayıs 2025, cilt.1, ss.125, (Özet Bildiri)
2023
20232. Reflections of Visual Usage in Idiom Teaching on Vocabulary of Primary School Students’
ÖZTÜRK Ş., GİRMEN P.
4. International Antalya Scientific Research and Innovative Studies Congress, Antalya, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2023, cilt.1, ss.633-642, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. İlkokul Öğrencileri İçin Web Tabanlı Bir Eğitim Aracı
SÜRAL İ., CEYLAN M., GİRMEN P.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20224. Okuduğunu Anlama Sürecinde Oyun Temelli Eğitime İlişkin Öğrenci Görüşleri
Akyıl E., GİRMEN P.
7th International Congress on Life, Social, Health and Sports Science in a Changing World, İzmir, Türkiye, 24 Eylül 2022, cilt.1, ss.198-205, (Tam Metin Bildiri)
2021
20215. Descriptıon of the approach, model and tools that support the writing skills of primary school students based on graduate theses
GİRMEN P., Oğuz M. A.
INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-V, Azerbaycan, 01 Haziran 2021, cilt.1, ss.717-730, (Tam Metin Bildiri)
2020
20206. Çevirimiçi eğitim sürecinde veli-öğretmen işbirliği
KORKMAZ M., SAYAR N., MENŞAN N. Ö., GİRMEN P.
4th International Symposium of Education and Values, Karabük, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2020, ss.628-637, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. Hayat Bilgisi Dersinde Dijital Değerlendirme Örneği: “Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.”
GİRMEN P., SÜRAL İ.
III. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, ss.150, (Özet Bildiri)
2019
20198. Hayat Bilgisi Dersinde Dijital Değerlendirme Örneği: “Dengeli beslenmeye uygun öğün listesi hazırlar.”
GİRMEN P., SÜRAL İ.
III. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, ss.149, (Özet Bildiri)
2018
20189. İlkokulda Kazanıma Dayalı Oyun Geliştirme ve Uygulama Süreci
GİRMEN P., SÜRAL İ.
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.311, (Özet Bildiri)
2018
201810. İlkokul 4. Sınıf Teknoloji Destekli Sürece Dayalı Yazma Örneği
GİRMEN P., KAYA M. F., KILIÇ Z.
II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU(USEAS 2018), Muğla/Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Sınıf öğretmeni adaylarının görüşlerine göre öğretim elemanları
Anılan H., Anagün Ş. S., Girmen P., Kılıç Z.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 17th International Classroom Teaching Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201712. İlkokul Türkçe Dersinde Tersyüz Sınıflar Modelinin Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Veli Görüşleri
GİRMEN P., KAYA M. F.
Eğitimde Gelecek Konferansı 2017, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Türkçe Dersi Bir Örnek Uygulama: Dijital Öyküleme
GİRMEN P., DAYAN G.
6th World Congress on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.16, (Özet Bildiri)
2017
201714. Using Flipped Classrooms Model in the Development of Basic Language Skills and Enriching Activities: Digital Story and Games
GİRMEN P., KAYA M. F.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. Flipped Classrooms Model in Teaching Basic Language Skills in Primary Education: A Guide to Teachers
GİRMEN P., KAYA M. F.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. İlkokul Türkçe Dersi Kapsamında Kukla Etkinliği Örneği
GİRMEN P., KAYA M. F.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1890-1891, (Özet Bildiri)
2016
201617. Türkiye de sınıf öğretmenliği alanında yapılan lisansüstü tezlerin araştırma eğilimleri
GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201618. Türkiye de sınıf öğretmenliği alanında yapılan lisansüstü tezleri araştırma eğilimleri
GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.
5th World Conference on Educational and Instructional Studies WCEIS-2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2016, ss.83, (Özet Bildiri)
2016
201619. Öğretmenlik Uygulaması kapsamında sınıf öğretmeni adaylarının uygulama örnekleri
GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201620. ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ KAPSAMINDA SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ UYGULAMA ÖRNEKLERİ
GİRMEN P., KILIÇ Z., KAYA M. F.
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.316, (Özet Bildiri)
2016
201621. Yazılı ve Görsel Medyada Yansımalarıyla İlkokulda Şiddet
GİRMEN P., KAYA M. F., KILIÇ Z.
Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201622. Toplumsal Yapıda Çocuğun Yeri Türk Filmleri Üzerine Bir İnceleme
GİRMEN P., ÖZTÜRK A.
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.55, (Özet Bildiri)
2015
201523. Pre Service and in Service Primary teachers Opinions About Gamification
GİRMEN P.
11.Iınternational Academic Conference on the Culture-Genetrative Function of Games, Poznan, Polonya, 21 - 22 Kasım 2015, ss.24, (Özet Bildiri)
2012
201224. Türkçe eğitimi alanında yaşanan sorunların lisansüstü tezlere dayalı olarak belirlenmesi
GİRMEN P., BAYRAK E., KAYA M. F.
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.364, (Özet Bildiri)
2010
201025. Çocuk Gözüyle Oyun ve Oyuncak
GİRMEN P., ŞENTÜRK İ., AYPAY A., ÖZTÜRK A.
Günümüzde Çocuk Oyunlarında ve Oyuncaklarında Değişimler Sempozyumu, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2010, (Özet Bildiri)
2006
200626. Türkçe Dersinde Kullanılan Performans Ödevlerinin Etkililiği
BELET Ş. D., GİRMEN P.
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
2005
200527. Öğretmen adaylarının hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri Eskişehir ili örneği
ACAT M. B., ANILAN H., GİRMEN P., ANAGÜN Ş. S.
Eğitimde Yansımalar: VIII. Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, cilt.1, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)
2005
200528. Öğretmen adaylarının ilköğretim hayat bilgisi programında yer alan becerilere sahip olma düzeylerine ilişkin görüşleri
ACAT M. B., ANILAN H., GİRMEN P., ANAGÜN Ş. S.
Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni ilköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.394-405, (Tam Metin Bildiri)
2005
200529. Yeni ilköğretim programlarının uygulanmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin hazırbulunuşluk düzeylerinin ve eğitim gereksinimlerinin belirlenmesi Eskişehir ili örneği
ŞEFİK Y., GÜLTEKİN M., TÜRKCAN B., DUBAN N., GİRMEN P.
Yeni İlköğretim programlarını değerlendirme sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, ss.51-63, (Tam Metin Bildiri)
2003
200330. Geleneksel çocuk oyunlarının eğitimsel değeri
ANILAN H., GİRMEN P., ÖZTÜRK A., KOÇKAR M. T.
OMEP World Council and Conference, Kuşadası AYDIN, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.2, ss.2-10, (Tam Metin Bildiri)
2005
200531. Öğretmen adaylarının fen öğretimi öz-yeterlik inançları ile sosyalöz-yeterlikleri arasındaki ilişki
ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.420-426, (Tam Metin Bildiri)
2005
200532. Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançları İle Sosyal Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki
ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.420-426, (Özet Bildiri)
2005
200533. The meta-evaluation of teacher training programs for elementary education in Turkey
YAŞAR Ş., GÜLTEKİN M., KÖSE N., GİRMEN P., ANAGÜN Ş. S.
33.Annual ATEA Conference, QueenslanD, 6 - 09 Temmuz 2005, ss.498-504, (Tam Metin Bildiri)
2004
200434. İlköğretim okullarında teknoloji kullanımı
ÖZTÜRK A., ANILAN H., GİRMEN P., ŞENTÜRK İ.
4th International Educational Technology Conference, Skaraya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, cilt.1, ss.479-484, (Tam Metin Bildiri)
2004
200435. Trafik polislerinin sosyal kaygı düzeyleri
ÖZTÜRK A., ANILAN H., GİRMEN P., ŞENTÜRK İ.
2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.595-601, (Tam Metin Bildiri)
2004
200436. Trafik bilinci oluşturma yönünden ilköğretim programına bakış
ANILAN H., ÖZTÜRK A., GİRMEN P., ANAGÜN Ş. S.
2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.546-553, (Tam Metin Bildiri)
2004
200437. İlköğretim öğrencilerinin trafik çağrışımları
ANILAN H., ÖZTÜRK A., GİRMEN P., ANAGÜN Ş. S.
2. Trafik Şurası, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2004, cilt.1, ss.366-370, (Tam Metin Bildiri)
2004
200438. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Modellerine İlişkin Algıları Eskişehir İli Örneği
ŞENTÜRK İ., GİRMEN P., ÖZTÜRK A., ANILAN H., SÜRAL İ.
13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
2003
200339. Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programı öğrencilerinin profili beklenti ve sorunları
ANILAN H., ŞENTÜRK İ., GİRMEN P., ÖZTÜRK A.
Eğitimde Bilime Katkı Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. İlkokulda Yazma Becerisinin Dijital Dönüşümü: Süreç Temelli Bir Yaklaşım
GİRMEN P., SÜRAL İ., Menşan N. Ö.
Vizetek Yayıncılık, Ankara, 2025
2023
20232. Etkileşimli Sesli Okuma Etkinliklerinin Okuma Becerilerine Yansımaları
KARAÇOR B., GİRMEN P.
Eğiten Kitap, Ankara, 2023
2023
20233. Yazma Sürecine Yönelik Yapılan Çalışmaların İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerilerine Yansımalarının Değerlendirilmesi
Oğuz M. A., GİRMEN P.
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Uğur, Oruç Ali, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.321-348, 2023
2022
20224. Okuma ve Yazma Öğretiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımları
Süral İ., Girmen P.
İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları, Doç. Dr. Mehmet Özenç,Doç. Dr. Emine Gül Özenç,Doç. Dr. Fatih Mehmet Ciğerci, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.183-209, 2022
2021
20215. Yazma Becerisi Eğitimi
GİRMEN P.
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi, Melekoğlu, Ayhan Macit ve Anılan Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.147-175, 2021
2019
20196. Okuma ve Okuma Süreçleri
GİRMEN P.
Okuma ve Okuduğunu Anlama, Hüseyin ANILAN, Editör, Vizetek, Ankara, ss.59-74, 2019
2019
20197. OKURYAZARLIK VE TÜRLERİ
DEMİRTAŞ E. N., ÜNAL E., ANILAN H., COŞKUN İ., GİRMEN P., GÜVEY AKTAY E., et al.
OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA, DOÇ.DR.HÜSEYİN ANILAN, Editör, VİZETEK, ss.1, 2019
2017
20178. Hayat Bilgisi Dersi ve Kavram Öğretimi
GİRMEN P.
Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi, Tay, Bayram, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.257-281, 2017
2016
20169. Özgüven Aile Bireyleri Etkileşimi
GİRMEN P.
Aile İçi Uyumlu Etkileşim, Prof. Dr. M. Bahaddin ACAT, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.124-141, 2016
2014
201410. Ortaokul Toplum Hizmeti Dersi Etkinlik Örnekleri
ÇUBUKÇU Z., ARI A., GİRMEN P., EREN E., DÖNMEZ A., YILMAZ B. Y., et al.
Eğitim Kitapevi, Konya, 2014
2008
200811. Metin Üretimi
GİRMEN P.
Türkçe Sözlü ve Yazılı Anlatım, Ş. DİLEK BELET, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.43-63, 2008
2008
200812. Sözlü Anlatımın Geliştirilmesine Yönelik Öğrenme-Öğretme Etkinlikleri
BOYACI Ş. D., GİRMEN P.
Türkçe Sözlü ve Yazılı Anlatım, Ş.DiİLEK BELET, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.153-176, 2008
Ansiklopedide Bölümler
Desteklenen Projeler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorÇevrimiçi Öğrenme Ortamında Süreç Temelli Yazma Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerilerine Yansımaları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
GİRMEN P. (Yürütücü), Menşan N. Ö., SÜRAL İ.
2024 - 2026
2024 - 2026Yaşlı Bireylerde Sanal Gerçeklik Deneyimleme Tasarım Modeli (SAGEMOD)
Sağlık Bakanlığı
(Proje Özeti)
Girmen P., Metintaş S., Dönmez A., Turan Kızıldoğan E., Sarıçiçek İ., Özkan K. (Yürütücü)
2023 - 2026
2023 - 2026
Innovative Tools to Digitize the East and West Cultural Heritage: A Digital Game Design Methodology Guide. Proje No: 2023-1-TR01-KA220-HED-000154946 DEVAM EDİYOR
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
(Proje Özeti)
Öztürk A. (Yürütücü), Kaçar A. D., Girmen P., Özaslan N., Yersel B., Süral İ., et al.
2018 - 2018
2018 - 2018Disiplinlerarasi Beceri Okulu (TUBİTAK 4005)
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Ev Çimen E., Aybek E. C., Çelik H., Dağlı T., Girmen P., Kıray S. A., et al.
2017 - 2018
2017 - 2018İlkokul Öğrencilerinin Yazma Sürecinde: Dijital Öyküleme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
GİRMEN P. (Yürütücü)
2016 - 2018
2016 - 2018TEMEL DİL BECERİLERİNE YÖNELİK TERSYÜZ SINIFLAR (FLIPPED CLASSROOMS) MODELİNİN UYGULANMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
GİRMEN P. (Yürütücü), KAYA M. F.
2013 - 2017
2013 - 2017Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Geliştirilmesi için Akran Destekli Okuma Stratejileri Modelinin Uyarlanması ve Kaynaştırma Sınıflarında Etkililiğinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
MELEKOĞLU M. A. (Yürütücü), TUNÇ PAFTALI A., GİRMEN P.
2013 - 2016
2013 - 2016Özel Öğrenme Güçlüğü Olan 7 14 Yaş Arası Çocukların Okuma ve Okuduğunu Anlama Beceri Gelişimlerinin Değerlendirilmesinde Standart Bir Sesli Okuma Testinin Geliştirilmesi ve Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi
MELEKOĞLU M. A. (Yürütücü), GİRMEN P.
2013 - 2015
2013 - 2015FaMe Fatih Meets Mediacompetence Primary
Erasmus Projesi , Hayat Boyu Öğrenme Programı Projesi
Girmen P. (Yürütücü)
2013 - 2015
2013 - 2015Ortaokul Toplum Hizmeti Çalışmaları Sosyal Etkinlik Programının Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AYDOĞDU E., ÇUBUKÇU Z., GİRMEN P., ARMAĞAN Y.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorAnadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyor