Makaleler
64
Tümü (64)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (15)
Scopus (16)
TRDizin (30)
Diğer Yayınlar (16)
9. Eğitim Teknolojilerinin Entegrasyonu Bağlamında Sürdürülebilirlik ve Dirençlilik
Mahalli İdareler Dergisi
, cilt.125, sa.220, ss.50-58, 2023 (Hakemli Dergi)
27. Dijital bilgi çağı: Dijital toplum, dijital dönüşüm, dijital eğitim ve dijital yeterlilikler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi-AUAd
, cilt.7, sa.2, ss.35-63, 2021 (Hakemli Dergi)
30. BASARMAK, U., & HAMUTOĞLU, N. B. (2020). Developing and Validating a Comprehensive Scale to Measure Perceived Barriers to Technology Integration. International Journal of Technology in Education and Science (IJTES), 4(1), 53–71.
International Journal of Technology in Education and Science (IJTES)
, cilt.4, sa.1, ss.53-71, 2020 (Hakemli Dergi)
43. Comparative cross-cultural study in digital literacy Dijital okuryazarlık üzerine karşılaştırmalı kültürlerarası bir çalışma
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.2020, sa.88, ss.121-148, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
44. Developing and Validating a Comprehensive Scale to Measure Perceived Barriers to Technology Integration
International Journal of Technology in Education and Science (IJTES)
, cilt.4, sa.1, ss.53-71, 2020 (Hakemli Dergi)
61. Eğitimde Facebook Kullanım Kaygısı EFKK Ölçek Geliştirme Çalışması
Sakarya University Journal of Education Faculty
, cilt.32, ss.54-69, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1. Türkçe Öğretmenliği Lisans Programlarında Teknoloji Entegrasyonunun Ulusal ve Uluslararası Yeterlilikler Çerçevesinde İncelenmesi: 21. yy Öğretmen Profili
International Conference on Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
2. EXAMINING THE IMPORTANCE OF COURSE LEARNING OUTCOMES IN HIGHER EDUCATION IN TERMS OF DIFFERENT ROLES IN THE CONTEXT OF EVALUATION PROCESSES AND SELF-REGULATION SKILLS
The 36th Asian Association of Open Universities, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
3. THE IMPORTANCE OF INTERNAL QUALITY ASSURANCE STANDARDS IN HIGHER EDUCATION FOR COMPETITIVENESS AND NATIONAL DEVELOPMENT
The 36th Asian Association of Open Universities 2023, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
4. Yükseköğretim Kurumlarının Bölgesel Misyon Odaklı Farklılaşma Stratejilerine İlişkin Farkındalık Geliştirme Çalışması: : Yükseköğretim Kurumlarının Sahip Olduğu Yetkinlik Doğrultusunda Kapsayıcı ve Yönetilebilir Web Temelli Bir Sistem Önerisi
EDUCongress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
5. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarımı ve Kalite Güvencesi: Lisans Düzeyi Ders Planlarının İncelenmesi
5. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)
6. Lisansüstü Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Sorgulama Topluluğu Algılarının Akademik Not, Algılanan Öğrenme ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
13th International Computer and Instructional Technology Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. İşbirlikli Öğrenme Etkinliklerinde Google Drive Kullanımının Öğrencilerin Sosyal Aylaklık Davranışlarına Etkisi
13th International Computer and Instructional Technology Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarına Göre Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
9. Uzaktan eğitimde kalite ve eğitim-öğretim süreçleri
International Conference on Quality in Higher Education-ICQH 2013, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2013, (Tam Metin Bildiri)
10. Bilgisayar Destekli Eğitim ve Öğrenme-Öğretme Kuramları
3rd International Conference on New Horizons in Education (INTE 2012), Praha, Çek Cumhuriyeti, 5 - 07 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
24
24. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Ders Notu)
GENÇ REKLAM MATBAA, Sakarya, 2016
Metrikler