Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2016 - 2020
2016 - 2020Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Felsefe Bölümü, Türkiye
2003 - 2008
2003 - 2008Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), Türkiye
2003 - 2004
2003 - 2004Lisans
Ege Üniversitesi, Fen Fakültesi, İstatistik Bölümü, Türkiye
2001 - 2003
2001 - 2003Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2008
2008Doktora
Matematik öğretiminde, bireye ?matematiksel güç? kazandırmaya yönelik ortam tasarımı ve buna uygun öğretmen etkinlikleri geliştirilmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr)
2003
2003Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretiminde çalışma yaprakları ile öğretimin öğrenci ve öğretmenlerin derse ilişkin görüşleri ve öğrenci başarısına etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2013 - 2018
2013 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2012 - 2013
2012 - 2013Öğretim Görevlisi Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2004 - 2006
2004 - 2006Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorEnstitü Müdür Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2019 - 2024
2019 - 2024Bölüm Başkan Yardımcısı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2007 - 2008
2007 - 2008MATEMATİK ÖĞRETMENİ-EĞİTİM KOORDİNATÖRÜ
ÖZEL ANKARA DERSANESİ, MATEMATİK ÖĞRETMENİ-EĞİTİM KOORDİNATÖRÜ
2006 - 2007
2006 - 2007MATEMATİK ÖĞRETMENİ
ÖZEL İLKEM KOLEJİ, MATEMATİK ÖĞRETMENİ
2001 - 2004
2001 - 2004MATEMATİK ÖĞRETMENİ
MILLI EGITIM BAKANLIGI- URLA LİSESİ, MATEMATİK ÖĞRETMENİ
Verdiği Dersler
Lisans
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
PROBLEM VE PROBLEM ÇÖZME ÖĞRETİMİ
GENEL MATEMATİK II
Matematik Öğretiminde Drama Uygulamaları
OKUL DENEYİMİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
GENEL MATEMATİK I
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
Genel Matematik 1
BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ
Genel Matematik 2
Yönetilen Tezler
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Farklı Meslek Gruplarında Matematiğin Kullanımına Yönelik Görüşleri
Ev Çimen E. (Danışman)
A.KAĞNICI(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Matematik Öğretmen Adaylarının ChatGPT Aracılığıyla 5E Öğrenme Modeline Uygun Ders Planı Hazırlama Deneyimleri
Ev Çimen E. (Danışman)
G.DEMİR(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üretken Yapay Zekâ Aracı (ChatGPT) Kullanarak Problem Kurma Deneyimleri
Ev Çimen E. (Danışman)
İ.OKUYAN(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
ChatGPT Üretken Yapay Zeka Aracının Matematik Eğitiminde Kullanılan Farklı Türdeki Problemleri Çözme Performansının İncelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
İ.TÜRK(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Not Tutturma Stratejilerinin İncelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
F.TANER(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Matematik Öğretmen Adaylarının ChatGPT ile Çok Çözümlü Matematik Problemleri Çözme ve Kurma Deneyimlerinin İncelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
A.KIZIL(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Matematik Öğretmen Adaylarının ChatGPT ile Ölçme Aracı Hazırlama Deneyimleri
Ev Çimen E. (Danışman)
T.DEMİRTAŞ(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Ortaokul Öğrencilerinin Eksik Ya Da Gereksiz Veri İçeren Problemleri Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
M.TÜRKER(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Üretken Yapay Zekâ Araçlarını Kullanarak Dijital Öykü Oluşturma Deneyimlerinin İncelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
G.ÇİÇEK(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
ChatGPT'nin Kesir Konusunda Öğrencilerde Mevcut Kavram Yanılgılarını Tespit EtmePotansiyeli ve Düzeltme Önerileri
Ev Çimen E. (Danışman)
A.MOUSAVI(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Matematik Öğretmen Adaylarının Kitlesel Açık Çevrimiçi Dersler (KAÇED) Yoluyla Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Deneyimlerinin İncelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
B.BARDAKÇI(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Matematik Öğretmen Adaylarının Kitlesel Açık Çevrimiçi Dersler (KAÇED) Yoluyla Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Öz Yeterlilik İnançlarının İncelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
A.ÇETİNKAYA(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
2018-2023 Yılları Arasındaki Liselere Giriş Sınavı ve Yayınlanan Örnek Matematik Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
N.SEDA(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Matematik öğretmeni adaylarının ters yüz öğrenme modeliyle yapılan öğretimde problem kurma etkinlikleri yoluyla matematiksel ilişkilendirme becerilerinin incelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
M.KİRAZ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Milli Eğitim Bakanlığı Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Matematik Okuryazarlığı ve PISA Bağlamında İncelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
B.OZAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının beceri temelli etkinlik geliştirme süreçlerinin ve uygulama sürecine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
Ö.TÜRK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Sınıf ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin Çok Çözümlü Matematik Problemleri Yoluyla İncelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
A.ALTUNER(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Zenginleştirilmiş Problem Kurma Etkinlikleri Yoluyla Problem Kurma Becerilerinin ve Yaratıcılıklarının İncelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
E.KADIOĞLU(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Matematik Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanarak Bilişsel Talep Düzeylerine Uygun Ölçme Ve Değerlendirme Deneyimlerinin İncelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
F.SAVAŞ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Matematik öğretmenlerinin problem çözme sürecinde etkili soru sorma becerilerinin incelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
A.CEMİLE(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
İlkokul matematik ders kitaplarındaki problemlere eşlik eden görsellerin incelenmesi ve öğretmenlerin görsel kullanımına yönelik görüşleri
Ev Çimen E. (Danışman)
B.NUR(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Altıncı sınıf öğrencilerinin işlem önceliğine yönelik problem çözme ve kurma becerilerinin incelenmesi
EV ÇİMEN E. (Danışman)
A.BAĞDAT(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Matematik öğretmen adaylarının çevrimiçi eğitimde harita kullanımına yönelik ders planı hazırlama ve uygulama deneyimleri
EV ÇİMEN E. (Danışman)
E.BÜŞRA(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
6. sınıf öğrencilerinin ölçmeye dayalı tahmin becerilerinin ve bu beceriye ilişkin görüşlerinin incelenmesi
EV ÇİMEN E. (Danışman)
İ.AYDOĞDU(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
TÜBİTAK Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışmalarında finale kalan matematik projelerine ait proje özetlerinin çeşitli kriterlere göre incelenmesi
EV ÇİMEN E. (Danışman)
Ö.TURAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin problem kurma özyeterlik algılarının incelenmesi
Ev Çimen E. (Danışman)
D.ÇAT(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
7.sınıf öğrencilerinin hikaye kartı ve hikaye küpü kullanarak oluşturdukları problemlerdeki problem kurma becerilerinin ve yaratıcılıklarının incelenmesi
EV ÇİMEN E. (Danışman)
S.NUR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İlkokul Matematik Ders Kitaplarındaki Problemlere Eşlik Eden Görsellerin İncelenmesi ve Öğretmenlerin Görsel Kullanımına Yönelik Görüşleri
Ev Çimen E. (Danışman)
B.NUR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Matematik öğretmen adaylarının bilgisayar destekli problem kurma becerilerinin ve sürece ilişkin görüşlerinin incelenmesi
EV ÇİMEN E. (Danışman)
İ.RAHAT(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Özyeterlik Algılarının Belirlenmesi
EV ÇİMEN E. (Danışman)
D.DERE(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Yedinci sınıf öğrencilerinin gerçek yaşam durumlarına uygun problem kurma becerilerinin incelenmesi
EV ÇİMEN E. (Danışman)
B.DİNÇ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
TEOG sınavı matematik soruları ile 8.sınıf matematik yazılı sınav sorularının yenilenmiş bloom taksonomisi'ne göre incelenmesi
EV ÇİMEN E. (Danışman)
Ö.ARDAHANLI(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
48-66 aylık çocuklara sayı kavramı öğretiminde somut olmayan kültürel miras ögelerinin kullanımı üzerine örnek bir uygulama
EV ÇİMEN E. (Danışman)
S.ŞAHİN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Yedinci sınıf öğrencilerinin sütun ve daire grafiğine uygun problem kurma becerilerinin incelenmesi
EV ÇİMEN E. (Danışman)
E.ONKUN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Altıncı sınıf öğrencilerinin farklı türdeki problemleri çözme ve kurma becerilerinin yaratıcı drama yöntemi kullanılarak incelenmesi
EV ÇİMEN E. (Danışman)
A.CANAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ortaokul matematik ders kitaplarındaki kelime problemlerine eşlik eden görsellerin incelenmesi
EV ÇİMEN E. (Danışman)
E.ODAMAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Dördüncü sınıf öğrencilerinin sembolik, sayısal ve sözel biçimde verilmiş problemleri çözme ve kurma becerilerinin incelenmesi
EV ÇİMEN E. (Danışman)
E.KARTAL(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Sekizinci sınıf öğrencilerinin görsel matematik okuryazarlığı öz yeterlik algıları ile gerçek performanslarının karşılaştırılması
EV ÇİMEN E. (Danışman)
E.AYGÜNER(Öğrenci)
Makaleler
2023
20231. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin İşlem Önceliğine Yönelik Problem Kurma Becerilerinin Çoktan Seçmeli Testler Aracılığıyla İncelenmesi
BAĞDAT A., EV ÇİMEN E.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.18, sa.2, ss.533-551, 2023 (TRDizin)
2023
20232. Bulmaca Kulesi Çizgi Filminin Matematik Öğretiminde Polya’nın Problem Çözme Basamaklarına Uygun Olarak İncelenmesi
EV ÇİMEN E.
Sivas Cumhuriyet University Educational Sciences Institute Journal , cilt.2, sa.1, ss.35-49, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Matematik Öğretmen Adaylarının Beceri Temelli Etkinlik Geliştirmede Kullanılan Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeline Yönelik Görüşleri
TÜRK Ö., EV ÇİMEN E.
Dijital Teknolojiler ve Eğitim Dergisi (DIJITED) , cilt.1, sa.2, ss.92-109, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Pre-service Mathematics Teachers’ Experiences of Preparing Lesson Plans According to 5E Model and Implementing Them in Online Learning Environment
YILMAZ E. B., EV ÇİMEN E.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , 2022 (TRDizin)
2022
20225. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BECERİ TEMELLİ ETKİNLİK GELİŞTİRMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
TÜRK Ö., EV ÇİMEN E.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.12, sa.4, 2022 (TRDizin)
2022
20226. An Investigation of Sixth Grade Students' Skills of Solving and Posing Problems Which Require Using the Knowledge of Order of Operations
BAĞDAT A., EV ÇİMEN E.
International Journal of Educational Studies in Mathematics , cilt.9, sa.3, ss.204-218, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Investigation of Pre-service Mathematics Teachers’ Opinions on Using Map in Teaching Mathematics
YILMAZ E. B., EV ÇİMEN E.
International Technology and Education Journal , cilt.6, sa.1, ss.87-106, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Tahmin Becerisi Bakımından İncelenmesi
EV ÇİMEN E., BİLGİÇ E.
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.475-500, 2022 (TRDizin)
2021
20219. An Investigation of 4th Grade Students’ Abilities of Solving Problems Given in Symbolic, Numerical And Story Formats
EV ÇİMEN E., KARTAL E.
Acta Didactica Napocensia , cilt.14, sa.2, ss.143-159, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Examination of the Estimation Skills of 6th Grade Students and the Process of Comparison of their Estimations with Real Measurement Values
EV ÇİMEN E., AYDOĞDU İ.
International e-Journal of Educational Studies , cilt.5, sa.10, ss.133-155, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202111. 7. Sınıf Öğrencilerinin Hikaye Oluşturma Karti Kullanarak Oluşturdukları Problemlerin Yaratıcılık Bağlamında İncelenmesi
KAYA S. N., EV ÇİMEN E.
PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES , cilt.6, sa.10, ss.47-68, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202012. An Investigation of Preservice Mathematics Teachers' Opinions About Online Education
YILMAZ E. B., EV ÇİMEN E.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.7, sa.2, ss.145-164, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202013. Usage of Intangible Cultural Heritage Elements in Teaching Number Concept for 48-66 Month Old Children
ŞAHİN S., EV ÇİMEN E.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.7, sa.1, ss.83-104, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201914. Pre-service elementary teachers’ difficulties in solving realisticdivision problems
DOĞAN COŞKUN S., EV ÇİMEN E.
Acta Didactica Napocensia , cilt.12, sa.2, ss.183-194, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201915. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bölme İşleminin Eşit Paylaşım ve Kayıp Çarpan Anlamlarına Odaklanan Problemleri Çözme Becerileri
DOĞAN COŞKUN S., EV ÇİMEN E.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.851-871, 2019 (TRDizin)
2018
201816. SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BÖLME İŞLEMİNDE KALANIN YORUMLANMASIKONUSUNDA PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
EV ÇİMEN E., TAT T.
Journal of Research in Education and Teaching , cilt.7, sa.4, ss.1-11, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201817. ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SÜTUN GRAFİĞİNE UYGUN PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
EV ÇİMEN E., YILDIZ Ş.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , sa.48, ss.325-354, 2018 (TRDizin)
2018
201818. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Lisans Dersleri Üzerine Görüşleri
KAYMAKCI K., KESKİN E., EV ÇİMEN E.
ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , cilt.3, sa.1, ss.23-41, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201819. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı ÖzYeterlik Algıları İle Gerçek Performanslarının İncelenmesi
EV ÇİMEN E., EDA A.
İlköğretim Online (elektronik) , cilt.17, sa.2, ss.675-696, 2018 (TRDizin)
2017
201720. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Birimlerine İlişkin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Mengi B., EV ÇİMEN E.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.4, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201721. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Farklı Türde Verilmiş Problemleri Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Temiz D., EV ÇİMEN E.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.4, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201722. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Problem Kurma Stratejilerine İlişkin Görüşleri
Çeker F., EV ÇİMEN E.
Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.44-66, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201723. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Problem Kurma Etkinliklerinin İncelenmesi
YILDIZ Ş., EV ÇİMEN E.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , cilt.8, sa.3, ss.378-407, 2017 (TRDizin)
2016
201624. Niceleyici içeren matematiksel ifadelere dair öğrenci algılarının karakterizasyonu
ANAPA SABAN P., YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.9, sa.1, ss.115-137, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
201425. Matematik Öğretmeni Adaylarının Örnek Alıştırma Problem Oluşturma Çalışmalarının İncelenmesi
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.76-84, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201426. The Impact of Illustrations and Warnings on Solving Mathematical Word Problems Realistically
Dewolf T., Van Dooren W., Ev Cimen E., Verschaffel L.
JOURNAL OF EXPERIMENTAL EDUCATION
, cilt.82, sa.1, ss.103-120, 2014 (SSCI, Scopus)
2012
201227. Öğrencilerin Matematiksel Güç Kavramını Algılamaları İşlemeleri ve Değerlendirmeleri
EV ÇİMEN E.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.232-242, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201228. MATEMATİKSEL GÜÇ GELİŞİMİNİ DESTEKLEYEN EĞİTİM ÖĞRETİM SÜRECİNİN PLANLANMASI
EV ÇİMEN E.
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.7, sa.2, ss.823-839, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201229. Öğrencilerin Matematiksel Güç Düzeylerini Ölçme Sürecinde Dereceli Puanlama Anahtarı Kullanımı
EV ÇİMEN E.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201030. How Compatible Are The 9th Grade Mathematics Written Exams With Mathematical Power Assessment Criteria
EV ÇİMEN E.
Procedia Social and Behavioral Sciences (Elsevier) , cilt.1, ss.4462-4467, 2010 (Hakemli Dergi)
2003
200331. Müfredat laboratuar okullarında görev yapan öğretmenlerin bilgisayar destekli eğitime bakış açıları
NEŞE B., YEŞİLDERE S., EV ÇİMEN E.
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.303, ss.30-36, 2003 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. ChatGPT'nin Yarı Yapılandırılmış Matematik Problemleri Kurma Performansının İncelenmesi
OKUYAN İ., EV ÇİMEN E.
EJONS 17th INTERNATIONAL CONGRESS "Artifical Intelligence and Society: Theory to Practice", Konya, Türkiye, 21 Ağustos 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Matematik Öğretmen Adaylarının Yapay Zekâ Kullanımına Yönelik Farkındalıkları
DEMİR G., EV ÇİMEN E.
Karadeniz 15th International Conference on Social Sciences, Rize, Türkiye, 8 - 09 Mart 2024, (Özet Bildiri)
2023
20233. Investigating of Problem Solving Strategies Used by Pre-Service Class and Elementary Mathematics Teachers in Multi-Solved Mathematics Problems
ALTUNER A., EV ÇİMEN E.
6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
20234. Investigation of Gifted Students' Problem Posing Skills in Semi-Structured Problem Posing Tasks
KADIOĞLU E., EV ÇİMEN E.
6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
20235. The Experiences and Views of Mathematics Teachers in The Project Aimed At Enhancing Students' Mathematical Literacy
MENGİ B., ARBAĞ S. S., EV ÇİMEN E., KARAGÖZ AKAR G.
6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
20236. Development and Perceptıons of Sixth and Seventh Grade Students in The “Proof of Life Answer in Mathematıcs" Project
ARBAĞ S. S., MENGİ B., EV ÇİMEN E., KARAGÖZ AKAR G.
6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
20237. Investigation of Pre-Service Mathematics Teachers’ Use of Technology in The Process of Preparing and Implementing Lesson Plans in Online Education
YILMAZ E. B., EV ÇİMEN E.
6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
20238. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Not Tutturma Davranışlarının İncelenmesi
TANER F., EV ÇİMEN E.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDUCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20239. "Sör Çepçevre’nin Matematik Maceraları" Çocuk Kitapları Serisinin 2018 Yılı Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı Bağlamında Kavram ve Kazanım Temelli İncelenmesi
ÇİÇEK HAYTA G., EV ÇİMEN E.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDUCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202310. TÜBİTAK 4004 Matematik Yılı Çağrısı Kapsamında Gerçekleştirilen “Hayatın Kanıtı Matematikte Yanıtı” Projesinin Değerlendirilmesi
EV ÇİMEN E., ARBAĞ S. S., MENGİ B., KARAGÖZ AKAR G.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDUCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
202311. 2018-2023 Yılları Arası Liselere Giriş Sınavı İle Örnek Matematik Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
TUNACI ÇOLAK N. S., EV ÇİMEN E.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDUCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
202312. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Doğa ve Çevre Temalı Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
KAĞNICI A., EV ÇİMEN E.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDUCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
202313. Using AI In Open Education
AYDIN C. H., MUŞTU YALDIZ D., YILDIRIM Y., ŞAHİN A., EV ÇİMEN E.
THE 36TH AAOU ANNUAL CONFRENCE, İstanbul, Türkiye, 28 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
202314. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Yarı Yapılandırılmış Problem Kurma Görevlerindeki Potansiyel Yaratıcılıklarının İncelenmesi
KADIOĞLU E., EV ÇİMEN E.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDUCONGRESS), Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2022
202215. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Öğrenene Geri Bildirim Vermede Yapay Zeka
ÇÖPGEVEN N. S., KULELİ S., EV ÇİMEN E., KURUBACAK G.
International Open and Distance Learning (IODL), Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2022
202216. Research Tendencies in The Discipline of Distance Education (2015-2022) Examination of Doctoral Thesis in Higher Education in Turkey
BOZKURT A., KIR Ş., ŞENOCAK D., ELİBOL S., ÖZER N., ORHAN G., et al.
International Open and Distance Learning (IODL), Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2022
202217. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Matematik Okuryazarlığı ve PISA Bağlamında İncelenmesi
ÖNGEL B. O., EV ÇİMEN E.
9. Çukurova Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 09 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2022
202218. Lisansüstü Programlarda Uzaktan Çevrimiçi Denetlenebilir Bir Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımı: Sözlü Sınavlar
EV ÇİMEN E.
1.Eğitim Bilimlerinde Kalite Güvence ve Öğrenci Katılımı Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 Şubat 2022, (Özet Bildiri)
2021
202119. Pre-service Mathematics Teachers' Experiences of Lesson Plan Preparation and Implementation in Online Education
YILMAZ E. B., EV ÇİMEN E.
British Society for Research into Learning Mathematics (BSRLM) SUMMER DAY CONFERENCE 2021, Brighton, İngiltere, 05 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
2021
202120. Dördüncü Sınıf Matematik Ders Kitabında Yer Alan Sorulara Eşlik Eden Görsellerin İncelenmesi
YORGUN B. N., EV ÇİMEN E.
2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
202121. An Investigation of Primary School Teachers’ Opinions and Skills of Classifying Illustrations Accompanying Problems in Mathematics Textbooks
YORGUN B. N., EV ÇİMEN E.
INTERNATIONAL ONLINE CONFERENCE ON MATHEMATICS EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
202122. An Examination In Terms of Creativity of the Problems Posed by 7th Grade Students by Using Story Cubes
KAYA S. N., EV ÇİMEN E.
II. International Congress of Pedagogical Research, Düzce, Türkiye, 15 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
202123. An Investigation of Abstracts of Finalist Mathematics Projects of TUBITAK High School Students’ Research Projects Competitions
TURAN Ö., EV ÇİMEN E.
II. International Congress of Pedagogical Research, Düzce, Türkiye, 15 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
202124. An Investigation In Terms Of Creavity of The Problems Posed By 7th Grade Students By Using Storytelling Cards
KAYA S. N., EV ÇİMEN E.
International Conference on Social Sciences & Humanities, Ankara, Türkiye, 23 Ocak 2021, (Özet Bildiri)
2019
201925. Matematik Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Dünya Haritasında Görüldüğü Şekliyle Ülkelerin Yüzölçümlerine İlişkin Tahmin Becerileri Üzerine Bir İnceleme
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1038-1045, (Tam Metin Bildiri)
2019
201926. Ortaöğretim Matematik Ders Kitaplarındaki Coğrafya Alanıyla İlgili İçeriklerin İncelenmesi
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.1046-1052, (Tam Metin Bildiri)
2019
201927. Sınıf öğretmeni adaylarının bölme işlemi ile ilgili problemleri kurma ve sınıflandırma becerilerinin incelenmesi
DOĞAN COŞKUN S., EV ÇİMEN E.
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019), 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201928. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bölme İşlemi İle İlgili Problemleri Kurma ve Sınıflandırma Becerilerinin İncelenmesi
DOĞAN COŞKUN S., EV ÇİMEN E.
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201929. Yaratıcı Drama Yöntemi ile Harita ve Matematik Okuryazarlığı (Çalıştay)
KEKLİK A., EV ÇİMEN E., KEKLİK A. C., DOĞAN COŞKUN S.
2nd International Congress on Geographical Education (ICGE/UCEK), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201930. Dördüncü Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Problemlere Eşlik Eden Görsel Tasarım Ögelerinin İncelenmesi
YORGUN B. N., EV ÇİMEN E.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201931. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Farklı Türdeki Problemleri Çözme ve Kurma Becerilerinin Yaratıcı Drama Yöntemi Kullanılarak İncelenmesi
KEKLİK A. C., EV ÇİMEN E.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201932. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Rutin ve Rutin Olmayan Problemleri Kurma Becerilerinin Yaratıcı Drama Yöntemi Kullanılarak İncelenmesi
KEKLİK A. C., EV ÇİMEN E.
6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2019
201933. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Eksik ve Gereksiz Veri İçeren Problemleri Kurma Becerilerinin Yaratıcı Drama Yöntemi Kullanılarak İncelenmesi
KEKLİK A. C., EV ÇİMEN E.
6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2019
201934. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Alışverişlerde Sunulan İndirim Kampanyalarına Uygun Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
TOY P., EV ÇİMEN E.
1. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201935. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Kareköklü Sayılar Konusunda Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
OKUYUCU İ., EV ÇİMEN E.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)
2019
201936. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Yanıt Gerektiren Matematik Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
YILMAZ E. B., EV ÇİMEN E.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)
2019
201937. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterimlerle Yapılan İşlemlerde Tahmin Becerileri ve Süreçte Hesap Makinesi Kullanımına İlişkin Görüşleri
AYDOĞDU İ., EV ÇİMEN E.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)
2018
201838. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN FOTOĞRAF KULLANARAK OLUŞTURDUKLARI STEM TEMELLİ POSTER ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
TİFTİKÇİ C., EV ÇİMEN E.
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.3, ss.300-320, (Tam Metin Bildiri)
2018
201839. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Değerler eğitimi Bağlamında İncelenmesi
AYDOĞDU İ., EV ÇİMEN E.
I. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2018
201840. GeoGebra Kullanılarak Oluşturulan Matematiksel Görevlerin Bilişsel Talep Düzeylerinin İncelenmesi
AKÇAY A. O., EV ÇİMEN E.
The 27th International Congress on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1895-1902, (Tam Metin Bildiri)
2018
201841. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Doğrular ve Açılar Konusunda Farklı Biçimlerde Verilen Problemleri Çözme Becerilerinin İncelenmesi
ÖZTÜRK L., AKTÜRK D. N., EV ÇİMEN E., AKSOY T. B.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201842. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öykü Oluşturma Kartlarına Uygun Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
KAYA S. N., EV ÇİMEN E.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201843. Problem Kurma Özyeterlik Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi
EV ÇİMEN E., DERE D.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201844. Yedinci Sınıf Öğrencilerinde Yüzde Konusuna Uygun Problem Kurma ve Çözme Becerilerinin İncelenmesi
KIRKBAŞ E., EV ÇİMEN E.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201845. Bölme İşleminde Kalanın Yorumlanması İle İlgili Problem Kurma Çalışması
EV ÇİMEN E., TAT T.
9th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201846. Sınıf öğretmeni adaylarının bölmenin farklı anlamlarını içeren kalanlı bölme problemlerini çözme becerilerinin incelenmesi
DOĞAN COŞKUN S., EV ÇİMEN E.
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi., 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201847. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersinde Yazdıkları Makalelerin Yöntemleri Ve Nitelikleri Üzerine Bir İnceleme
EV ÇİMEN E.
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201848. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Eşitsizlik Ve Aralık Kavramlarını Gerçek Yaşam İle İlişkilendirme Becerileri Üzerine Bir İnceleme
EV ÇİMEN E.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
201849. Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin İşleme Uygun Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
KARTAL E., EV ÇİMEN E.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK) / International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2017
201750. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Farklı Türde Verilmiş Problemleri Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Temiz D., EV ÇİMEN E.
6th World Congress on Educational and Instructional Studies WCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.53, (Özet Bildiri)
2017
201751. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Birimlerine İlişkin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Buket M., EV ÇİMEN E.
6th World Congress on Educational and Instructional Studies WCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.62, (Özet Bildiri)
2017
201752. Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihinde Geçen Matematikçilerin Biyografilerine ve Önemlerine İlişkin Düşünceleri
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201753. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi
ÇORA A., EV ÇİMEN E.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201754. Koordinat Sistemine Uygun Örnek Bir FETEMM (STEM) Etkinliği: Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri
ÖNGEL B. O., EV ÇİMEN E.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201755. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusunda Farklı Formatlarda Verilen Problemlere Ait Çözümlerinin İncelenmesi
AKTÜRK D. N., ÖZTÜRK L., EV ÇİMEN E.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201756. Stratejini Belirle, Oyunda İlerle! (Çalıştay)
EV ÇİMEN E., ELÇİ A. N., BUKOVA GÜZEL E.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201757. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Yaratıcı DramaUygulamalarına Yönelik Görüşleri
EV ÇİMEN E., KILIÇ Z., UYGAN C.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2246-2247, (Özet Bildiri)
2017
201758. Investigation of Seventh-Grade Sttudents’ Solutions of The Problems Provided in Different Forms on Whole Number Operations
Keklik C., EV ÇİMEN E.
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201759. Preservice Mathematics Teachers’ Views About The Use of Creative Drama in Teaching Mathematics
EV ÇİMEN E., KILIÇ Z., UYGAN C.
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201760. An Analysis of Fifth-Grade Sttudents’ Solutions on Natural Numbers of Problems in Different Format
Dinç B., EV ÇİMEN E.
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201761. Investigation Of The Problem Solutions Provided In Different Forms On The Equality andEquation Of Seventh Grade Students
Altınok Z., Ünlüer İ., EV ÇİMEN E.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201762. An Analysis of The Problem Solutions Provided in Different Forms on Root Numbers of Students in Eight Grade
DİNÇ Y., EV ÇİMEN E.
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201763. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eski Türk Oyunlarından Mangalanın Erişilebilir Materyallerle Hazırlanmasına İlişkin Görüşleri
ELÇİ A. N., EV ÇİMEN E., BUKOVA GÜZEL E.
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201764. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Yaratıcı Drama Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
KARA A., AYPAY A.
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2246-2248, (Özet Bildiri)
2016
201665. Matematik Eğitimi Ansiklobedisi Kullanılan Terimlerdeki Kavram Kargaşası için Çözüm Önerisi
HACIÖMEROĞLU G., BUKOVA GÜZEL E., EV ÇİMEN E., ELÇİ A. N.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201666. Matematik Eğitimi Ansiklopedisi: Kullanılan Terimlerdeki Kavram Kargaşası için Çözüm Önerisi (Çalıştay)
HACIÖMEROĞLU G., BUKOVA GÜZEL E., EV ÇİMEN E., ELÇİ A. N.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201667. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlik Algıları Ve Gerçek Performansları Üzerine Bir İnceleme
AYGÜNER E., EV ÇİMEN E.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201668. Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerinin Çözüm Tercihlerinde Gerçekçi Düşünme Yaklaşımlarının İncelenmesi
EV ÇİMEN E., HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congress on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201669. Matematiksel Modelleme: İster Modelle İster Modelleme (Çalıştay)
EV ÇİMEN E., HACIÖMEROĞLU G.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201670. Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sembolik, Sayısal Ve Sözel Biçimde Verilmiş Problem Çözümlerinin İncelenmesi
EV ÇİMEN E., KARTAL E.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201571. Türk Dünyası'nda Somut Olmayan Kültürel Mirasın Matematik Öğretiminde Kullanılması
ACAT M. B., EV ÇİMEN E., ÇİFTÇİ Ş. K.
I.ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI ÇOCUK OYUN VE OYUNCAKLARI KURULTAYI, Eskişehir, Türkiye, 14 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201572. An Analysıs Of 11th Grade Students’ Conceptual Knowledge On Some Special Numbers And Number Sets In Mathematics
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
201573. Matematik Öğretmeni Adaylarının Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Geliştirdikleri Etkinliklerin İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
6th International Congress on New Trends in Education, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
201574. Examining The Proof Skills Of Pre-Service Elementary Mathematics Teachers Related To The Basic Mathematical Facts
DANİŞMAN Ş., EV ÇİMEN E.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
201575. An Analysis of 11th Grade Students Conceptual Knowledge on Some Special Numbers and Number Sets in Mathematics
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
International Conference on Education in Mathematics, Science &Technology, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201476. Matematik Beşinci Sınıf Ders Kitaplarının Problem Temelli İncelenmesi
ERTAŞ G., ŞENGÜL S., EV ÇİMEN E.
V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
2014
201477. Matematik Altıncı Sınıf Ders Kitaplarının Problem Temelli İncelenmesi
MASKAN K., TURAN K., EV ÇİMEN E.
V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
2014
201478. Matematik Öğretiminde GeoGebra Kullanımı: 5. Sınıf Düzeyinde Etkinlik Geliştirme Çalışmaları
BULUT F., EV ÇİMEN E.
V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
2014
201479. Matematik Yedinci Sınıf Ders Kitaplarının Problem Temelli İncelenmesi
YETKİN M., TURAN R., TEKCAN M., EV ÇİMEN E.
V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
2014
201480. Öğrencilerin fen, matematik ve gerçek dünya temalı fotoğraf çekimlerinin incelenmesi
UYGUN Ç., KÜÇÜKKÖR E., CANIGÜROĞLU H., ÖZGÜR M., ATAİZİ S., TAŞGİN S., et al.
V. Ulusal İlköğretim Bölümleri Kongresi, Bartın, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
2014
201481. The Analysis of KPSS Questions on Teacher Education from the Perspective of Compatibility with Secondary Mathematics Teacher Special Field Competencies
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
9.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2014
201482. The Analysis of KPSS Questions on Teacher Education from the Perspective of Compatibility with Primary Mathematics Teacher Special Field Competencies
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
9.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2014
201483. Öğretmen Adaylarının Rutin Ve Rutin Olmayan Türde Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201484. Zihin Engellilere Matematik Öğretiminde Kısa Hikâyelerden Yararlanma: Öğretmen Adaylarının Hikâye Oluşturma Süreçlerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201485. Birinci Sınıf Ders Kaynaklarının Matematik Öğretiminde Amaç Bağlamında İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201486. “Is It Better to Solve One Problem by Five Different Ways Than to Solve Five Different Problems by One Way?
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201487. The Perceptions of Science and Mathematics Teacher Candidates Towards the Concepts of “Equality, Inequality, Equivalence, Equation, Identity”
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201488. Accuracy of The Basic Mathematical Expressions From the Point of Canditate Teachers
DANİŞMAN Ş., EV ÇİMEN E.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201489. Zihin Engellilere Matematik Öğretimine Yönelik Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Materyallerin İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201490. Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
International EJER Congress: 1 st Eurasian Educatioanal Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201491. Matematik Öğretmeni Adaylarının “Örnek, Alıştırma, Problem” Oluşturma Çalışmalarının İncelenmesi
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2013
201392. Öğretmen Adaylarının Zihin Engelli Bireylere Matematik Öğretimi Konusundaki Düşünceleri
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201393. Matematik Öğretmen Adaylarının Farklı Türde Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı - ESOGÜ, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2013
201394. Kısa Hikayeler Yolu ile Matematik Öğretimi: Uzamsal İlişkiler ve Öğretimi Örneği
EV ÇİMEN E.
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201395. Matematiksel Güç Gelişimi İçin Oluşturulan Öğrenme Ortamının Gözlem Yoluyla Değerlendirilmesi
EV ÇİMEN E.
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201396. Öğrencilerde Matematiksel Güç Gelişimine ”Nasıl Destek Olmalı, Nasıl Soru Sormalı?”
EV ÇİMEN E.
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201397. Öğrencilerin Uzunluk Ölçmeye Dayalı Tahmin Yeteneğindeki Yetersizlikler ve Olası Nedenleri
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201398. Matematik Öğretmen Adaylarının ”Problem Çözme” Temalı Poster Oluşturma Çalışmaları
EV ÇİMEN E.
ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201399. Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik İnançları
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K.
12. Matematik Sempozyumu: Toplum’xxda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013100. Matematik Öğretiminde Farklı Problem Türlerinin Yeri ve Önemi
ERFİDAN H., EV ÇİMEN E.
I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013101. GeoGebra Programı Kullanılarak Matematiğin Sanatsal Yönüne Vurgu Yapan Etkinlikler
ODACIOĞLU M. A., EV ÇİMEN E.
I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013102. www.Matematik Öğretiminde Hangi Site.com
ODACIOĞLU M. A., EV ÇİMEN E.
I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013103. Öğretmen Adaylarının ”Matematik Öğretiminde Yardımcı Bilgisayar Programları” Temalı Poster Oluşturma Çalışmaları
ODACIOĞLU M. A., EV ÇİMEN E.
I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013104. www.Matematik Öğretiminde Hangi Site.com.tr
ODACIOĞLU M. A., EV ÇİMEN E.
I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013105. Dairenin Dışındaki Pi
AKYOL K., EV ÇİMEN E.
I. Uluslararası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2012
2012106. Okulöncesi Öğrencilerine Yönelik Matematik Etkinlikleri
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E., YEMENLİ E.
III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012107. Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Modelleme Becerileri Üzerine Bir İnceleme
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012108. Matematiksel Güç Çalıştayı: Matematiksel Güç Nedir, Ne Değildir? Kriterleri Nelerdir? Nasıl Ölçülür ve Geliştirilir?
EV ÇİMEN E.
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012109. 7. Sınıf Öğrencilerinin Sayısal ve Sözel Nitelikli Verilmiş Matematik Problem Çözümlerinin Karşılaştırılması
EV ÇİMEN E.
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012110. Özel Bir Televizyon Kanalı Çocuk Programlarının Amaç, İçerik Ve Uygulanabilirlik Düzeylerinin Matematik Eğitimi Açısından İncelenmesi
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K., YEMENLİ E.
III. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012111. Onbirinci Sınıf Matematik Öğretim Programında Zorluk Çekilen Konular Ve Olası Nedenleri
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012112. Öğretmen Adaylarının Niceleyici İçeren Matematiksel İfadeleri Yorumlama Becerileri
ANAPA SABAN P., EV ÇİMEN E.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012113. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Polinomlar Konusunun Öğreniminde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Olası Nedenleri
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012114. The Influence of A Representational Illustration and A Metacognitive Warning on Pupils Tendency to Model and Solve Mathematical Word Problems Realistically
DEWOLF T., VAN DOOREN W., EV ÇİMEN E., VERSCHAFFEL L.
BAPS-SEPEX Meeting- Luik(Liege), Liege, Belçika, 10 - 11 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012115. Yatılı Tedavi Gören Çocuklara Yönelik Matematik Etkinlikleri: “Hastanede Matematik”.
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012116. Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Fonksiyon Kavramını Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012117. Uluslararası Amerikan Okulu Matematik Eğitiminin İncelenmesi
EV ÇİMEN E.
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012118. Öğrencilerin Matematiksel Güç Düzeylerini Ölçme Sürecinde Dereceli Puanlama Anahtarı Kullanımı
EV ÇİMEN E.
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012119. Öğrencilerin Matematiksel Güç Kavramını Algılamaları İşlemeleri ve Değerlendirmeleri
EV ÇİMEN E.
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
2010
2010120. How Compatible Are The 9th Grade Mathematics Written Exams With Mathematical Power Assessment Criteria World Conference on Educational Sciences
EV ÇİMEN E.
World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009121. The Educational Problems Faced By The Children of Turkish Citizens Working In Belgium And Recommendations To Overcome These Problems
EV ÇİMEN E., AYGÜN S. Ç.
IInd International Congress of European Turks 'Education and Integration', Antwerp, Belçika, 14 - 16 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008122. How to Improve and Assess Students’ Mathematical Power
EV ÇİMEN E.
Séminaire du Centre de Recherche sur l’xxEnseignement des Mathématiques, Nivelles, Belçika, 3 - 04 Mart 2008, (Özet Bildiri)
2007
2007123. Çok Küçük ve Çok Büyük Sayılar İçin Limit Kavramı
EV ÇİMEN E.
Eğitimde Yeni Yönelimler IV: Yapılandırmacılık ve Öğretmen Sempozyumu - Özel Tevfik Fikret Okulları, Ankara, Türkiye, 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
2006
2006124. An Application on Number Sense and Numbers for Developing Students Mathematical Power
EV ÇİMEN E., ALKAN H.
International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)
2004
2004125. İlköğretim Matematik Öğretiminde Grafikler Konusunda Geliştirilen Çalışma Yapraklarının Uygulanması
EV ÇİMEN E., TÜRNÜKLÜ E.
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar - Özel Tevfik Fikret Okulları, İzmir, Türkiye, 17 Nisan 2004, (Özet Bildiri)
2004
2004126. Günlük Yaşamda Kullanılan Kimi Atasözleri ve Deyimlerin Ortaöğretim Matematik ya da Geometri Konuları İle İlişkilendirilmesi
EV ÇİMEN E., MORALI H. S.
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar - Özel Tevfik Fikret Okulları, İzmir, Türkiye, 17 Nisan 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Kültür, Tarih ve Matematik İlişkisinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yansıması
EV ÇİMEN E., TURAN Ö.
Matematik Eğitiminde Okul dışı Öğrenme Ortamları, AYDOĞDU MUSTAFA ZEKİ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.227-266, 2024
2024
20242. Matematikte Problem Çözme Bağlamında İlişkisel Türde Yapılmış Araştırmaların İncelenmesi
BAŞAĞAÇ İ., EV ÇİMEN E.
Matematik Eğitiminde Yeni Eğilimler, ORÇAN KAÇAN MAİDE, Editör, BİDGE YAYINLARI, Ankara, ss.27-45, 2024
2024
20243. Eğitim Bilimleri Kategorisinde Matematik Eğitimi Alanında Yayımlanan Kitaplara İlişkin Bir İnceleme
ATABEY DÖNMEZ A., EV ÇİMEN E.
Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar I, KUTLUCA TAMER, Editör, 2024, Konya, ss.29-52, 2024
2023
20234. Countries’ Mathematics Curricula and Approaches
Kuzu O., Ev Çimen E., Arıcan M., Estomo R. T., Khoza S. B., Ayıeko R. A., et al.
Vizetek, Ankara, 2023
2023
20235. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Doğa Ve Çevre Temalı Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
EV ÇİMEN E., KAĞNICI A.
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XXI, Suat ÜNAL, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Ankara, ss.15-53, 2023
2023
20236. PBL for Integral Human Development
Cazan F., Lungu I., Cunha Gonçalves A. P., Moroianu M., Mirea R., EV ÇİMEN E., et al.
Higher Education in a Digital Era through Project-based E-learning: Contributes of the RESTART4EDU Project, , Editör, Aletheia – Associação Científica e Cultural, Braga, ss.215-226, 2023
2023
20237. ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA BULUNAN KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN İNCELENMESİ
SAKARYA N., EV ÇİMEN E.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları, , Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.225-255, 2023
2023
20238. MATHEMATICS CURRICULUM AND APPROACHES IN BELGIUM
EV ÇİMEN E., BAYRAK B. N.
Countries' Mathematics Curricula and Approaches, Ahmet Oğuz AKÇAY, Osman ÇİL, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.15-42, 2023
2023
20239. PBL for Integral Human Development
CAZAN F., LUNGU I., GONÇALVES A. P. C., MOROIANU M., MIREA R., EV ÇİMEN E., et al.
Higher Education in a Digital Era through Project-based E-learning , Paulo C. Dias, Ângela Sá Azevedo, Íris Oliveira, Elif Kara, Onur Ergünay, Haci Mustafa Dönmez, Mihai A. Gîrțu, Daniela D. Căprioară, Editör, Aletheia – Associação Científica e Cultura, Braga, ss.215-226, 2023
2023
202310. Matematik ve Sanat
EV ÇİMEN E.
Matematik Eğitiminde İlişkilendirme, Yavuz Mumcu, Hayal; Osmanoğlu, Aslıhan; Korkmaz, Himmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.203-297, 2023
2022
202211. Akıl Yürütme Becerisinin Değerlendirilmesi
EV ÇİMEN E.
MANTIKSAL AKIL YÜRÜTME, Erdem Emrullah, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.365-392, 2022
2022
202212. Farklı Öğrenme Yollarının Karşılaştırılması
EV ÇİMEN E.
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri, AYDIN,Serhat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.341-360, 2022
2021
202113. TAHMİN BECERİSİ VE GELİŞTİRME UYGULAMALARI (TM Mini Book Series)
EV ÇİMEN E.
Thinker Math Eğitim Hizmetleri Anonim Şirketi, İzmir, 2021
2020
202014. Dördüncü Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Kullanılan Görsel Tasarım Öğelerinin İncelenmesi
YORGUN B. N., EV ÇİMEN E.
EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 2, Dr. Öğr. Üyesi Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE, Cetinje, Montenegro, ss.304-320, 2020
2020
202015. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Oluşturma Kartı Kullanarak Oluşturdukları Problemlerdeki Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
KAYA S. N., EV ÇİMEN E.
EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 2, Dr. Öğr. Üyesi Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE, Cetinje, Montenegro, ss.227-253, 2020
2020
202016. Günlük Olaylardan Türetilen Görevler
DANİŞMAN Ş., YILDIZ A., UYGUN ERYURT T., EV ÇİMEN E., AKKAYA R., ERTEM AKBAŞ E., et al.
ÖĞRETMENLER İÇİN MATEMATİKSEL MODELLEME, Doç. Dr. Avni YILDIZ, Editör, Vizetek, Ankara, ss.45-85, 2020
2019
201917. Problem Çözme Öğretimi
EV ÇİMEN E., DOĞAN COŞKUN S.
Matematik Öğretiminin Temelleri- İlkokul, Hacıömeroğlu Güney, Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.107-140, 2019
2019
201918. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi
AYDOĞDU İ., EV ÇİMEN E.
”MİLLΔ EĞİTİM ÜZERİNE YAZILAR, Prof. Dr. Ali Fuat ARICI, Doç. Dr. Mustafa BAŞARAN, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.169-189, 2019
2019
201919. Kesirler ve Öğretimi
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
İlkokulda Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, ss.168-240, 2019
2018
201820. STRATEJİ ÜRETME YETERLİĞİ
EV ÇİMEN E.
MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE PISA, Kabael, Tangül, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.189-241, 2018
2016
201621. Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler & Çarpanlara Ayırma
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, ELÇİ AYSUN NÜKET, BUKOVA GÜZEL ESRA, CANTÜRK GÜNHAN BERNA, EV ÇİMEN EMRE, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.309-324, 2016
2016
201622. Cebirsel İfadeler, Özdeşlikler ve Çarpanlara Ayırma
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E.
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan, E. Ev Çimen, Editör, Pegem Akademi, ss.309-324, 2016
2016
201623. BİLİM TARİHİNE GENEL BİR BAKIŞ
EV ÇİMEN E.
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ, ANAGÜN ŞENGÜL SAİME, DUBAN NİL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-36, 2016
2016
201624. Doğal Sayılar
EV ÇİMEN E.
TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, ELÇİ AYSUN NÜKET, BUKOVA GÜZEL ESRA, CANTÜRK GÜNHAN BERNA, EV ÇİMEN EMRE, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.19-30, 2016
2014
201425. A Review of TV Programmes for Children in Relation to Preschool Mathematics Education
EV ÇİMEN E., YENİLMEZ K., yemenli e.
Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, O. Ozgun, J. Galbraith, M. Tasar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.164-173, 2014
Desteklenen Projeler
2022 - 2023
2022 - 2023Hayatın Kanıtı Matematikte Yanıtı
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Ev Çimen E., Mengi B., Karagöz Akar G., Arbağ S. S.(Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023Cebimizdeki Dijital Egitim: Öğretmenlerin EMMU (Eğitsel MatematikMobil Uygulamalar) Farkındalığının Artırılması (TUBİTAK 4005)
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Ev Çimen E., Yılmaz S., Narlı S., Aksoy E.(Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023Dogadan Tasarıma: Bir Bilim Yolculugu (TUBİTAK 4004)
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Ev Çimen E., Cantürk Günhan B., Batıbay G.(Yürütücü)
2020 - 2023
2020 - 2023Yaratıcı Drama ve Oyun Temelli Öğretim Sürecinin Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Stratejilerine Etkisinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
EV ÇİMEN E. (Yürütücü)
2020 - 2021
2020 - 2021Tepebaşı Bilim Şenliğinde Buluşuyor (TUBİTAK 4007)
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
Ev Çimen E., Çıray Özkara F.(Yürütücü)
2018 - 2020
2018 - 2020Matematik Öğretmenleri İçin Web Destekli PISA Eğitimi (MOPISA)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Ev Çimen E., Süral İ., Ata Baran A., Kabael T.(Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bölme İşleminin Farklı Anlamlarına Odaklanan Kalanlı Bölme İşlemi Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
EV ÇİMEN E., DOĞAN COŞKUN S. (Yürütücü)
2017 - 2019
2017 - 2019Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Gelişimi İçin Tasarlanan Bir Mesleki Gelişim Programı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
EV ÇİMEN E. (Yürütücü)
2018 - 2018
2018 - 2018Bilimden Doğaya, Doğadan Bilime: Problemlere Çözümler (TUBİTAK 4004)
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Ev Çimen E., Karaçam S., Danışman Ş., Kekeçoğlu M., Göç Rasgele P., Kocabaş E., et al.
2018 - 2018
2018 - 2018Disiplinlerarasi Beceri Okulu (TUBİTAK 4005)
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Ev Çimen E., Aybek E. C., Çelik H., Dağlı T., Girmen P., Kıray S. A., et al.
2018 - 2018
2018 - 2018Disiplinlerarası Beceri Okulu
TÜBİTAK Projesi
EV ÇİMEN E., KARADEMİR E. (Yürütücü), AYBEK E. C.
2017 - 2017
2017 - 2017Matematik Öğretmenleri Mesleki Gelişim Yolunda Bir Arada
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Ev Çimen E., Bukova Güzel E., Bayram S., Yılmaz S., Uğurel I., Moralı H. S., et al.
2017 - 2017
2017 - 2017Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Ev Çimen E., Bukova Güzel E., Çelik A., Özer A. Ö., Ergin A. S., Tekin Dede A., et al.
2017 - 2017
2017 - 2017Lise Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programı Tasarımı ve Uygulaması
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Ev Çimen E., Tekin Dede A., Türnüklü E., Karagöz Akar G., Alpay A. E., Narlı S., et al.
2015 - 2017
2015 - 2017Türkiye de Fen Bilimleri ve İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Alanlarına Yönelik Kişisel ve Mesleki Gelişim Çabaları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Ev Çimen E., Anılan B., Kılıç Z., Anılan H., Göz Balbağ L. N., Turğut M., et al.
2015 - 2017
2015 - 2017Türkiye deki Fen Bilimleri ve İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Alanlarına Yönelik Kişisel Gelişim Çabaları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YENİLMEZ K., EV ÇİMEN E., BALBAĞ M. Z. (Yürütücü), KILIÇ Z., TURĞUT M.
2015 - 2016
2015 - 2016